Dzisiaj jest 24 lut 2025, 5:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lut 2013, 21:38 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:31
Posty: 10
Lokalizacja: jesteś?
Pojazd:
Witam, sluchajcie na wstepie chciałbym powiedziec, ze jesli umiescilem post w złym miejscu to przepraszam, jestem tu nowy.
Do rzeczy. Posiadam Peugeota SF2 i mam tam tuning zrobiony ale bardziej skupmy sie na gazniku, stoi Dellorto 19mm i do tego króciec Top racing d.21mm miedzy nimi jest guma ktora trzyma to wszystko. Jeszcze przed zimą zauważyłem, że kapie mi olej z gaźnika na obudowe od sprzęgła ( leje mieszanke ), na poczatu ignorowalem ale wciaz tak sie działo, koledzy podpowiedzieli zeby najpierw rozebrał gaźnik, sprawdził go , pływaki itp , wyczyścił, skręcił i wyregulował jesli dalej tak sie bedzie dziać to planuje zrobic cos takiego: Kupic króciec który podałem w opisie ( na wcisk) i do tego gaznik zmienic , który bedzie siedział bezposrednio w króćcu bo teraz jest na tej gumie i lata podczas jazdy, a nie chce go uszkodzić, fakt nie jezdze po jakis dziurach czy cos ale zawsze to jakis ruch jest a gaznik to bardzo wazny podzespol. Moje pytanie brzmi: czy jesli zmienie krociec i wstawi inny sportowy gaznik to czy ten gaznik nie bedzie wypadal z tego krocca? bo ta guma w sezonie to 2 razy mi juz pekała i mam dosyc, chce w koncu zamontowac go na stałe.

Za wszelkie rady i podpowiedzi dziękuje i pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 22:23 
*

Rejestracja: 19 sty 2011, 20:14
Posty: 83
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
mam ten króciec i powiem że częściowo poradziłem sobie z "lataniem" gaźnika
a konkretnie skróciłem tą gumę po odpowiednim wymierzeniu tak aby w środku gumy gaźnik był jak najbliżej króćca.

jeżeli używasz stożka który jest długi i przez co ciężki to polecam zmienić na krótszy aby maksymalnie zmniejszyć wagę.

po zrobieniu tego co napisałem powyżej "latanie" gaźnika znacznie się zmniejszyło i nie puka o pokrywę,
taki zabieg jest dużo tańszy niż wymiana króćca i gaźnika na inny
myślałem też kiedyś żeby zmienić tą gumę na inną np zbrojoną która jest dużo sztywniejsza ale nie mogłem znaleźć takich wymiarów




_________________

Posiadam części do skuterów różnych marek standard i tuning.
Zainteresowani pisać!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 13:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Ja posiadam owy króciec (S6 z podstawką) i powiem że nic w nim nie cieknie a gaźnik siedzi sztywno. Jednakże, musiałbyś kupić gaźnik, którego średnica wejścia na wcisk wynosi ok 35mm, a więc PWK albo VHST.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy