Dzisiaj jest 19 lut 2025, 7:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2010, 8:19 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 19:31
Posty: 15
Pojazd:
Witam. Który z tych 3 cylindrów jest najlepszy do suzuki katany?
Cylinder Metrakit Hand Made 70cc - http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 16d783b5a1

Cylinder Malossi Sport 70cc - http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 16d783b5a1

Cylinder Polini Sport 70cc - http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 16d783b5a1


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 8:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Ja bym chyba wybrał Metrakita bo jest najmocniejszy




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 8:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Metrakit bedzie z tych 3 najlepszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 9:10 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
11.5KM to fikcja. Jest niewiele mocniejszy od Polini i Malossi. Niewiele!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 9:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Van Holden pisze:
Jest niewiele mocniejszy od Polini i Malossi. Niewiele!


I tak stawiam na Metrakita




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 12:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
vitek94 pisze:
Van Holden pisze:
Jest niewiele mocniejszy od Polini i Malossi. Niewiele!


I tak stawiam na Metrakita


;]
oczywiście, wiadomo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 22:08 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Van Holden pisze:
11.5KM to fikcja. Jest niewiele mocniejszy od Polini i Malossi. Niewiele!
Przy gazniku 19mm i dobrej regulacji? Bez problemu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 10:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Miałem kiedyś Polini sporta i polecam go bardzo dobry cylek , wytrzymały i przy dobrej regulacji ze skutera naprawde sporo dało sie wycisnąć :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:10 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Dante182 pisze:
Van Holden pisze:
11.5KM to fikcja. Jest niewiele mocniejszy od Polini i Malossi. Niewiele!
Przy gazniku 19mm i dobrej regulacji? Bez problemu :)

10KM to max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:50 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Van Holden pisze:
Dante182 pisze:
Van Holden pisze:
11.5KM to fikcja. Jest niewiele mocniejszy od Polini i Malossi. Niewiele!
Przy gazniku 19mm i dobrej regulacji? Bez problemu :)

10KM to max.

Jezeli pisza na mielochu ze 11km wycisnie a zazwyczaj wiecej osiagają mocy przez regulacje i przerobki to napewno tak jest.
Z 13km moga z tego uzyskac przy lepszych przerobkach.
11km uzyskasz przy setupie: tlumik Leo ZX albo laser x pro, gaznik 17,5mm, malossi multivar albo PSC, i jakies lepsze uszczelniacze na wale. Oczywiscie przy dobrej regulacji napedu :)




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 11:57 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
To, że tak pisze na mielochu to nie znaczy, że tak jest. 13KM po dobrych przeróbkach - to jakieś żarty, chyba, że po dobrym portingu. Normalny użyszkodnik tego cylindra nie wyciśnie więcej niż 10KM.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 17:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Cytuj:
i jakies lepsze uszczelniacze na wale.


zastanawia mnie czemu nie wymienić łożysk od razu tylko uszczelniacze

co mają uszczelniacze do uzyskiwanej mocy :roll: chyba że się leje z nich



Cytuj:
To, że tak pisze na mielochu to nie znaczy, że tak jest. 13KM po dobrych przeróbkach - to jakieś żarty, chyba, że po dobrym portingu. Normalny użyszkodnik tego cylindra nie wyciśnie więcej niż 10KM.


... gdyż normalny użyszkodnik składa tak jak jest i jeździ

koniec tematu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy