Dzisiaj jest 21 lut 2025, 22:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 wrz 2010, 18:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Witam,
Ostatnie zatarłem mój seryjny cylek 50cc i postanowiłem pójść za ciosem i założyć 70cc. Mój aktualny setup to:
-LeoVince ZX
-Przełożenia wtórne Polini

Zastanawiam się nad:
-Airsal Sport 70
-DR Evolution 70
-Malossi Sport 70

Ogólnie rzecz biorąc Airsal jest 2 razy tańszy i moc podobno ciut większa od pozostałych. Szczerze mówiąc nie wiem czy wybrać aluminium czy żeliwo. Jeszcze jedno, który z tym cylindrów kręci mniejsze obroty, pytam się ponieważ wał zostawiam serie i łożyska jak narazie też.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 19:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ja bym poszedł w alu- ładnie oddaje ciepło i będie żywotny jeśli dobry olej i będziesz dolewał trochę do baku no i nie przegrzewał

ja mam airsala sporta 70 na serii i po 300km takiego średniego pałowania wygląda jak nowy

ja bym ten kupił

no i mocy jak na serię reszta ma dużo

dr evo podobno też jest bardzo żywotny

a malossi będzie chyba najmocniejszy

co do wału to u mnie jest seria nawet łożyska przelatane 30k km i po tych 300km nie ma luzów ani nic

ale jak masz w miarę świeże to tgb to możesz mieć wał wadliwy

niektórym na serii siadały

jak masz kasę to top racing i dobre łożyska

i spisz spokojnie

ja mam serię całkowita to mi nie kręci zbyt wysoko i jeszcze rolki 9g ma

ale mi wystarcza 70km/h na 1/3 manetki i ładna przyspiecha

no i spalanie to w 3 z groszami się zamknę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 15:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
ja na 50cc mam 70km.h na 1/2 manetki, te TGB takie dziwne jest, (wcale jak by blokady miało jeszcze) że 75 -80 jedzie na max manetka, a 70 na pół ...

co do tego Twojego cylka seb94, nie powiedział bym że on wygląda jak nowy :) wystarczy luknąć w Twój temat i zerknąć chwilkę na tłoczek ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 16:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Jest następujące równanie:
Malossi Sprot= Polini Sport= Dr Evolution :mrgreen:
Weź żeliwo, Dr Evo. jest podobno kropka w kropkę podobny do Malossiego Sporta, wybór należy do Ciebie.
Każdy 70cc będzie kręcił niższe obroty od serii na seryjnym gaźniku, ale najniższe będą kręcić żeliwniaki.

Na Twoim miejscu nie brałbym aluminium do seryjnego gaźnika, szkoda pieniędzy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 16:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Scratch pisze:
ja na 50cc mam 70km.h na 1/2 manetki, te TGB takie dziwne jest, (wcale jak by blokady miało jeszcze) że 75 -80 jedzie na max manetka, a 70 na pó


to normalne. ja po założeniu gaźnika 17,5 90km/h to jest 1/4 gazu. a 100 km/h to 2/4.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 16:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
To chyba wezme tego DR, Główny dylemat miałem czy wziąść żeliwo czy aluminium ale chyba pójdę w strone żeliwa. Teraz rozmyślam czy nie dopłacić i nie wziąść Malossiego.

Mam jeszcze jedno pytanie, lepiej złożyć go na jesień i zacząć docierać czy na wiosnę. Chodzi o to czy jak zaczne go docierać i postawie na zime do garażu i on przeleżakuje do sezonu nie dotarty to się nic nie stanie?

Jaką mniej więcej dysze kupić? Gaźnik narazie seria mikuni 12.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 17:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Jak dla mnie, to kup cylinder DR Evo. i do dozbieraj na gaznik 17,5 i ssanie ręczne
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... a260d904f0
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... a260d904f0
Będzie lepszy efekt i żywotnosc cylindra :wink:


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2010, 17:23 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 17:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dysza 85 u mnie na 80 trochę mu brakuje

Scrath kozakujesz w każdym temacie

wiele osób powiedziało mi że to przez złą mieszankę ten nalot

osób znających się na 70cc i tuningu

i przyznaję że trochę czasu chodził na złej mieszance i ostatnio tez mu odbiło bo się rozregulował

a ty taki mechanik a na gg stwierdziłeś że za dużo .......... z wyciągnięciem silnika

ale co to nie TY

dalsza konwersacja na pw

nie rób OT koledze


PS podobno ten Tec to niewypał pod względem wykonania, ale tylko takie słuchy chodzą


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2010, 17:22 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 18:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
seb94 pisze:
Scrath kozakujesz w każdym temacie

x2

Co do cylka to żeliwo bierz bo możliwość szlifu i to jest wielki plus
Polecam Ci malossiego sporta miałem i źle nie było choć gdyby drugi raz miałbym wybierać cyla do morini to wziąłbym Italkita 70cmm




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 18:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
co żeście się tak mnie uczepili ?
Ja też Ci w temacie napisałem że to przez mieszankę , przecież wcale tu nie napisałem że jest zły cylinder no nie ?
Tylko Ty napisałeś o swoim , to ja Ci napisałem jaki on jest :) poczytaj w Twoim temacie napisałem że przez mieszankę taki nalot jest, doskonale o tym wiem i doskonale o tym pamietam że tam pisałem. ( co do odkrecenia silnika to chciałem się upewnić co i jak, bo nigdy tego nie robiłem w TGB moim, bo nie było potrzeby ( i nie ma, problem leżał w czym innym i sam znalazłem problem, nie dzięki forum), ale uwierz że dał bym radę.

A co do ciebie jarek, to zobaczymy, jak się okaże co z tym modułem u kolegi w Let's.
Koniec OT

Co do cylindrów to malossi chyba był by najmocniejszy (względem wytrzymałości) a osiągi mają wszystkie na poziomie, chociaż co do wytrzymałości, zależy jak dotrzesz i jak dbasz, o Airsalu czyta się różne rzeczy, że ogólnie to wielki niewypał, inni zaś piszą że bardzo dobry, tak samo z Dr evo zdarzają się przypadki , z malossi zresztą też,
Ja np bym wziął malossiego/polini , to są dwa cylindry w swojej klasie najgodniejsze uwagi , ale ostateczną decyzję podejmij Ty, bo Ty będziesz tym jeździł, mozesz zastanowić też nad Racingiem, bo w TGB chyba mało osób sobie na takie rzeczy pozwala, lub nieliczni :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 19:26 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Weź jeszcze pod uwagę Stage6 Sport Pro - bardzo dobry, mocny cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 19:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Van Holden, Zgadza się, ale ten cylinder przy gaźniku 12mm zaraz straci swoją moc :< , wiem bo kolega zajechał w ten sposób cylinder...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 8:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Van Holden, raczej daruje sobie Stage6 Sport Pro bo podchodzi on już chyba pod mid race. Pewnie by wał zaraz poszedł.

Airsala już odrzuciłem. Teraz rozpatruje tylko między DR, a Malossi. Z jedej strony dobra cena, a z drugiej marka.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
DR i Malossi to jeden pies, jeśli będziesz dbać to długo Ci posłuży każdy z tych cylindrów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 8:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Jeszcze mam pytanie. Na jakie osiągi moge liczyć na tych cylindrach. Osiągnę te 8KM które są podane w danych technicznych tych cylindrów? Osiągne te 100 km/h przy dobrej regulacji?




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 9:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
U mnie na blokowanych przełożeniach leciałem 92 :P (full sport).
Mój kolega ma 70cc i gaźnik 12 i mu kręci niższe obroty niż seria, czyli v-max jest mniejszy, dużo zależy od gaźnika :wink:
8 koni jest osiągane przy całkowitym tuningu czyli gaźnik, wydech, wał itp.
Ile Ci leci z tymi przełożeniami?


Ostatnio zmieniony 02 paź 2010, 9:12 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 9:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Coś koło 80-83 realne bo mierzyłem gps i przekłamuje mi dosłownie o 1-2 km/h xD

Tylko, że mam jeszcze blokade na module i jak dojde do tych 82 to mam już 9,5 tyś i mi zapłon odcina.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 paź 2010, 9:22 przez elo_elo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Mi odcinało przy 69 :mrgreen:
Kup moduł, bo w R50X nie da się odblokować, sprawdzałem... Nie ma sensu latać na 70cc przy zablokowanym module bo nawet przy przyspieszaniu do 50 mi odcinało :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 19:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Daj link modułu, bo w R50X jest chyba inna elektryka. Kiedyś odciełem taki kabelek od modułu którego nie miał mój kolega w orionie z odblokowanym modułem i w ogóle nie chciał zapalić.

Czyli na jakie osiągi moge liczyć?

PlastusR50X, Jaki masz setup i osiągi?




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 19:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
http://www.skutercentrum.pl/product_inf ... ts_id=3163

Myślę że ~100 km/h wyciągniesz na 70cc z tymi przełożeniami :twisted:

Mój setup:
Polini Sport 70cc
Polini SC
Polini evolution (łożysko)
Polini Airbox
Polini Race
Ssanie Polini
skf c3
Laser X-Pro
Dellorto PHBG 19mm
Odblokowany moduł
Niestety mam blokowane przełożenia, ale nie śpieszy mi się z ich wyminą :P


Ostatnio zmieniony 02 paź 2010, 19:48 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy