Dzisiaj jest 25 lut 2025, 1:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2014, 19:41 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 8:23
Posty: 70
Lokalizacja: łąńcut
Pojazd:
Siemka który wydech byłby najlepszy po mój setup i najlepiej żeby był mocniejszy od zx-a
-Yasuni Z
-Tecnigas Trek
-LeoVince RR
-Metrakit Handmade
-Stage6 Sport Pro Replica
-tecnigas rs2

mój setup roxa
Cylinder no name sport 70
Wariator -stage6 Sport Pro
Sprzęgło -stage6 Torque Control
Dzwon -stage6 Wingcoller
Pasek -stage6 pro
Gaźnik -Dellorto 17,5 PHVA
aktualny wydech - LeoVince zx


Ostatnio zmieniony 07 mar 2014, 14:25 przez kamil777, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 mar 2014, 19:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Stage6 Pro Replica, fajnie się zgra z tymi częściami ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 22:05 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 8:23
Posty: 70
Lokalizacja: łąńcut
Pojazd:
tylko że pro replica jest głośna i nie ciagnie od samego dołu
a o innych co powiecie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 0:56 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No bo Replica jest budowana pod wyższe obroty czyli pod obroty cylindrów klasy 70 sport.. Jak chcesz od dołu miec zakres to bierz wydech do serii cyla, np Tecnigas Next-R. Jeśli chcesz odpowiedni pod 70 to z tych co podałeś to albo Replica albo Trek. Polecam Ci jeszcze Yasuni R i PFR4(ładnie od dolu ciągnie).




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 7:37 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 8:23
Posty: 70
Lokalizacja: łąńcut
Pojazd:
a next r albo trek nie zmniejszy mi prędkości bo aktualnie mam leo zx i jest masakra a przez 1 dzień miałem leo rr i była różnica i to duża na zx muły łapał a na rr szedł od samego dołu i v-max to około 90 na rr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 15:39 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
po zmianie wydechu reguluje się napęd i gaźnik ziomek dlatego ci na zx nie chce iść




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 15:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Jak chcesz mieć dobry start to TT, jak osiągi to Pro Replica, co do głośności nie musi być koniecznie głośna, kumpel ma dobra wata i uszczelka i wszystko pięknie chodzi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 16:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
buniek pisze:
Jak chcesz mieć dobry start to TT, jak osiągi to Pro Replica, co do głośności nie musi być koniecznie głośna, kumpel ma dobra wata i uszczelka i wszystko pięknie chodzi

JA mam wypalona uszczelkę przy silincerze :D Ale watę na polini zmieniłem dość mocno upchałem, tak, że wiece sie nie zmieści i jest cichutko jak na ZX :D
Komor pisze:
No bo Replica jest budowana pod wyższe obroty czyli pod obroty cylindrów klasy 70 sport.. Jak chcesz od dołu miec zakres to bierz wydech do serii cyla, np Tecnigas Next-R. Jeśli chcesz odpowiedni pod 70 to z tych co podałeś to albo Replica albo Trek. Polecam Ci jeszcze Yasuni R i PFR4(ładnie od dolu ciągnie).


Nie zgodze się z tobą, sporty 70 krecą delikatnie wyzsze obroty niż seria, więc pro replica nada się do 50 i 70 klasy sport
kamil777 pisze:
tylko że pro replica jest głośna i nie ciagnie od samego dołu
a o innych co powiecie


Gdzie tam. jak odpowiednio wyregulujesz napęd to będzie OK i bedzie miał super dół. Kumplowi jak załozyłem pro replice i wario s6 SP naped wyregulowałem to z gazu na koło szedł :mrgreen: Przy cylku oczywiście seryjnym




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 21:48 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 8:23
Posty: 70
Lokalizacja: łąńcut
Pojazd:
elektryk pisze:
po zmianie wydechu reguluje się napęd i gaźnik ziomek dlatego ci na zx nie chce iść


wiem o tym i dlatego dałem znajomemu do regulacji i były problemy z regulacją a jak założył leo RR to normalnie szatan i mówił że z zx-a nigdy nie wyciśnie takiej mocy jak z rr i pomyślałem że kupie coś mocniejszego niż leo RR by wycisnąć jeszcze więcej z roxa

-- 5 mar 2014, o 21:48 --

mam jeszcze do wyboru tecnigas rs2 więc niewiem który wybrać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 22:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Ja bym brał RSII :twisted:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 18:33 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 8:23
Posty: 70
Lokalizacja: łąńcut
Pojazd:
a wasze opinie o tecnigas rs2 co powiecie ciekawego jakby sprawował sie przy malossi sport 70 i przy podobnych cylindrach i z jakimi wydechami można go porównać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy