Dzisiaj jest 30 sty 2025, 9:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 wrz 2013, 8:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
Witam, mam taki problem który już mam długo ponieważ jak silnik jest zimny i dodaje gazu to ładnie przyśpiesza a jak się rozgrzeje to do 40~45 km/h przyśpiesza normalnie a od 45km/h wolniej przyśpiesza ale to nie problem . Problemem jest to że od tych wspomnianych km/h jeśli doda się więcej gazu a to czasami nie chce przyśpieszać tylko słychać takie metaliczne dzwonienie (jak by zawory czy już nie wiem co :/ ) Zawory specjalnie sprawdziłem i wydech ma 0,008 a ssący ma 0,007 na oko bo 0,008 nie wchodzi a 0,005 jest bardzoo luźne. Takie objawy są do 60km/h . Od 60 można szybko manetkę do końca przekręcić i ładnie przyśpiesza i nic nie dzwoni ani nic .
Przypomne że gdy wkładałem Airsala to kupiłem też nową chińską głowice 50ccm . Ale raczej to nie przez głowice.
Z góry dzięki za pomoc :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 wrz 2013, 22:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Sprawdź sobie napęd ,bo miałem w serii tak z seryjnym wariatorem. Do 50 tak dzwonił dziwnie. Jeżeli nie ,to szukać powodu dalej.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 17:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
MIMIK,
To raczej nie napęd bo wariator mam już drugi przy tym cylindrze i na oby dwóch tak się działo.
Sam nie wiem gdzie tego szukać :/ po prostu czasami tak ma jak jest rozgrzany i ma ciężko i odkręce manetkę do końca albo nawet nie do końca to dzwoni i tak jedzie bo jedzie a jak popuszcze to wolniej przyspiesza ale jedzie normalnie czasami też wtedy lekko dzwoni coś ale nie aż tak bardzo . Ale co to może być to ja już nie wiem :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 20:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
luzy sprawdziłeś ,a rozrząd cały ustawiony dobrze masz?




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
Luz jest ok bo sprawdzałem dwa tygodnie temu a wcześniej miesiąc temu i to cały czas to samo . Jutro zamierzam jeszcze ten luz sprawdzić ale będzie dobrze napewno. Rozrząd ładnie ustawia się według tych dziurek a na magnecie czy jest na punkcie "T" sprawdze jutro ale też to kiedyś sprawdzałem i było ok a to dzwonienie dalej było . A to że ta głowica jest bez sls a mam oryginalny tłumnik to może blokują się te spaliny ? Ale to chyba inny objaw był by.
Jutro sprawdzę dokładnie co z tymi zaworami i rozrządem i dalej pomysłów brak :/

-- 14 wrz 2013, o 17:30 --

Wszystko sprawdziłem dziś i było ok :/ Zmniejszyłem trochę luz zaworowy na 0.05. Zobaczymy czy to coś da czy nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 20:43 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
pewniej ust rozrzad masz jak tlok jest w najwyzszym punkcie , bo T to nie jest bardzo dokladne.
Przez zle ust rozrzad powinno Ci tak charakterystycznie tykac, na mocy jest slabszy szczegulnie przy wiekszej predkosci, jedzie tak z oporem. Poczytaj czy nie trza czasem glowicy wiekszej.
Wgl szacun ,ze robisz z tym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 11:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
redziqs9,
Wykręciłem świece i włożyłem śrubokręt i zaraz było czuć opór czyli powinien to być tłok.
No właśnie czytałem przed kupnem tego zestawu Airsala 80ccm że zalecana jest oryginalna głowica bo na takich głowicach był niby testowany. Dlatego właśnie kupiłem głowice od 50ccm i nawet w sklepie gościu mówił żebym brał od 50ccm do tego cylindra.
Jak jeszcze całkiem się nie rozgrzeje to można dokładać manetkę full i ładnie przyśpiesza bez zawachania. A jak się rozgrzeje właśnie to lepiej chodzi na wyższych obrotach i prędkościach tak od 65km/h nawet w dwie osoby pod górkę manetkę do oporu i przyśpiesza i nie dzwoni.
To jest coś dziwnego bardzo dla mnie co się z nim dzieje.
Po wczorajszej regulacja zaworów czyli zmniejszenie szczeliny na 0.05 ssący i trochę więcej wydech przejechałem dziś 10km cały czas v-max i nie dzwoniło narazie ale to pewnie przez nie do końca rozgrzany silnik. Pojade w dalszą trase i zobaczę co i jak. Wrzuciłem też nową świecę przy okazji ale normalną NGK bo stara irydowa już trochę dławiła czasami i nie widziałem różnicy między zwykłą a irydową bo okres użytkowania był taki sam .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 16:36 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Przeciez przez glowice nie dojdzie chyba do tloka srubokretem, musiałbym popatrzeć bo szczerze to robiłem w zimie i nie pamietam.
Przy zle wyregulowanych zaworach silnik bedzie przerywal , mniejszy bd v max bo przy wysokich bedzie mial jakby odcinke , troche jest mocniejszy przy dobrze ust zaworach , szczegolnie przy wyzszych obrotach, lepiej trzyma wolne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 17:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Agilitki 4T tak mają. Że od 45 do 65 ma muła. W mojej tak samo jest i ile cylów nie zmieniałem to i tak to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
redziqs9,
No zobaczymy jak to będzie dalej chodzić a dziś za mało zrobiłem km żeby to stwierdzić bo deszcz padał :/
Myślę wydech jeszcze zmniejszyć na to 0.05 bo i tak już wyrobiona jest dźwigienka.
Aż sam jutro jeszcze na starej głowicy zobaczę jak to z tym sprawdzeniem przez otwór świecy bo mnie teraz zastanowiło ale chyba da rade bo gniazdo świecy wychodzi pomiędzy zaworami bo tak ze zdjęć wynika a zobaczę jutro jak to ma się w rzeczywistości :wink:
Wgl mam też moduł do niczego bo z tą regulacją kąta zapłonu i jak się go wyreguluje to strzela :/ a na oryginalnym nie strzelał i nie strzela ale jest niestety nadpalony :/
debeex1g,
Ale nie dzwoni nic a u mnie coś dzwoni i schodzi z obrotów zamiast wchodzić :/
Dlatego szukam przyczyny żeby go nie pchać :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2013, 17:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
mati18199622 pisze:
gl mam też moduł do niczego bo z tą regulacją kąta zapłonu i jak się go wyreguluje to strzela
Nie zawsze pokrywa się modułowe 0 z idealnym kątem. Silniki czasami mają już jakiś kąt ustawiony.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2013, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
MIMIK,
Jak włoże oryginalny moduł to nie strzela wgl i chętnie bym kupił oryginalny moduł używany nawet.
To raczej jest wina modułu bo po przepięciu odrazu nie strzela i lepiej chodzi. A moduł chyba też dostał jakieś zwarcie bo mam dwie dziurki od strony kostek, te chińskie moduły to tandeta kompletna :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2013, 18:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Wiec widzisz ,inny kąt ma i silnik chodzi kijowo. Szukaj serii dobrej




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2013, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
Za używany 80zł wołają niestety :/ Nowy 160zł .
Trochę drogo , nie wiem ile będę jeszcze nim jeździł bo prawko robie niedługo na B.
I teraz wydaje się lepiej po zmianie ustawienia zaworów i regualcja tego głupiego konta zapłonu , strzela trochę ale nie dzwoni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy