Dzisiaj jest 30 sty 2025, 9:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 gru 2013, 20:29 
*

Rejestracja: 04 gru 2013, 20:07
Posty: 3
Pojazd: Kymco Agility
Witam
W Kymco wymieniłem:
- cylinder + tłok+pierścienie
- uszczelniacze zaworów
- dysza główna w gaźniku 80
- filtr paliwa na większy
- cewka zapłonowa
- świeca
- moduł zapłonowy
- bendiks rozrusznika
- rolki wariatora
Składałem według serwisówki Kymco. Zawory ustawione na 0,05. Iskra jest bardzo ładna, paliwo w gaźniku obecne. Wlewałem również strzykawką benzynę pod świece i do gaźnika od strony filtra powietrza. Jednak żadnej reakcji. Paliwo zasysa, bo świeca jest mokra układ dolotowy do cylindra na 100% szczelny. Przyczyną remontu było ciężkie odpalanie na zimno i ciepło. Po wszystkich wymianach i tak nie chce odpalić. W gaźniku uszkodzone jest ssanie elektryczne ale wcześniej bez niego chodził i odpalał bez problemu. Jeśli miał ktoś taki przypadek to proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 gru 2013, 18:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
karson, plack,autostart ,przysłonić dolot i odpalać. Jak nie da rady to polecam próbować na starym module ponieważ mogłeś trafić na złą mapę.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 18:29 
*

Rejestracja: 04 gru 2013, 20:07
Posty: 3
Pojazd: Kymco Agility
Próbowałem z wd40 nie udało się. Wypróbuje z tym co podałeś i dam znać czy pomogło. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 20:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
wd40? Tego jeszcze nie próbowałem :lol: :lol: Próbuj ,musi odpalić.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 19:55 
*

Rejestracja: 04 gru 2013, 20:07
Posty: 3
Pojazd: Kymco Agility
Po ustawieniu magneta w punkcie T obracam magnetem zgodnie z praca silnika. Który zawór powinien się pierwszy otworzyć ssący czy wydechowy?
Mi otwiera się wydechowy.

-- 12 gru 2013, 21:32 --

Plack i stary moduł nie pomógł. Już nie mam pomysłów :?

-- 03 sty 2014, 20:55 --

Po długiej przerwie udało się odpalić, założyłem inny komplet pierścieni i użyłem silikon między cylinder uszczelkę a głowicę. Mam jeszcze trudność z odpaleniem na zimno ale to pewnie wina uszkodzonego ssania i nie chce odpalać na rozrusznik elektryczny :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy