Dzisiaj jest 31 sty 2025, 4:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 kwie 2011, 21:17 
*

Rejestracja: 04 kwie 2011, 20:47
Posty: 3
Pojazd:
Problem jest nastepujacy, jak odpale skuta to przez pierwsze z 5 km lub troche wiecej zapierdzila jak głupi, natomiast gdy sie zagrzeje tarci moc, jezdzi w miare normalnie jezeli nie przekrocze 2/3 gazu a dalej zamul. filtr powietrza wymienilem na nowy, gaznik czyscilem benzynka ekstrakcyjna i powietrzem pod cisnieniem. nie mam juz pomysłow o co moze chodzic. cewka nowa bo wczesniejcza miala przebicie. cylek 65 wymieniony przy 13500km obecnie mam 14200. zawory ustawione. nie mam pojecia o c moze chodzic....


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 19:01 przez mozgu777, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 21:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Może masz za małą dyszę. Jaką masz teraz ? Bo wychodzi na to że na ssaniu idzie ok potem się nagrzeje ssanie się wyłączy i pada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 9:00 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Może też być że sprężyna centralna jest do wymiany po lekkim rozgrzaniu traci swoje właściwości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 9:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Ja bym stawiał na regulację typu wymiana paska, rolek sprężyny i sprężynek tak jak John8walker, powiedział




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 12:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Centralka i tyle powiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 13:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Ale jak by sprężyna nie tego to raczej po rozgrzaniu by była miększa i pasek by się ślizgał więc w tedy nie było by zamuła na full gazie tylko by wchodził na obroty a nie ciągnął...

Ale co ja tam wiem :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 17:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Piórek, Wiesz wiesz :), ale to nie musi być na tyle mocny skuter żeby pasek miał się ślizgać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 17:19 
*

Rejestracja: 04 kwie 2011, 20:47
Posty: 3
Pojazd:
Myślałem ze raczej jak napisze ze chodzi na 2/3 gazu to nie będziecie gadać jakichs głupot o sprezynach. opisze to dokladniej. jak sie już nagrzeje to zaczyna przymulac, ruszam trzymam 2/3 gazu, jade kolo 55-60 i jak dodaje gazu to mementalnie czuje jak go zmula i zaczyna powoli zwalniac i jedzie sie 45-50. dysze mam 82, ale nie bylo wczesniej problemu i jezdzilem 75 caly czas. Raczej stawiam na to ze dostaje zbyt bogata mieszanke i go przylewa i dlawi bo nie wiem czy sie nie zacielo ssanie na włączonym. zawory tez sam ustawialem wiec mozliwe ze sa za male i zawór sie nie domyka bo jak wiadomo na ciepłym silniku luzy sie zmniejszaja. Zdaje mi sie ze tez troche za bardzo kopci i jak się podstawia rękę pod wylot tłumnika i da caly gaz to zaraz narzuca na dłoń sporo czarnego nalotu...


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 17:25 przez mozgu777, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy