Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 11:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2012, 15:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Witam. Mam problem z Kymco Super 8 z którym borykam się od dłuższego czasu. Przez tamten sezon nie jeździłem skuterem odpalałem go tylko od czasu do czasu ale właśnie chodzi o odpalanie... Mam gaźnik Arreche 17,5 i nowe ssanie a skuter za nic nie odpala na zimnym silniku. Odpala jedynie po wlaniu benzyny właściwie bezpośrednio do cylindra. I to czasami trzeba wlać ze 2 razy żeby na dobre załapał. Gdy jest ciepły nie ma problemu odpala na dotyk. Zaczynam się bać że jest coś z cylindrem tłokiem lub pierścionkami. Nawet na drugi dzień kiedy przychodzę odpalić skuter to trzeba powtarzać procedurę z wykręcaniem świecy. Nie mam już pomysłów co z nim się może dziać. Gaźnik jest ok wyregulowany tak jak powinien być, świece mam dwie nowe na wszelki wypadek i dalej to samo. Próbowałem wszystkich sposobów z gaźnikiem i regulacja i zmiany dysz i położenia iglicy i problem nie znika... Nie wiem już co mam robić czy rozbierać cylinder czy może powód jest gdzieś indziej. Pozdrawiam.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 16:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 18:56
Posty: 86
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Jakie świece ? Kup BR8HSA. Kop go tak długo aż odpali. Jak odpali niech pochodzi na wolnych na chwile i w trase. Miałem podobnie w Romecie i tak robiłem. :cool:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2011, 10:00
Posty: 334
Pojazd:
Czy to 2t ?




_________________

http://www.facebook.com/Motocyklezyciem
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 15:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Dzięki xxutasxx (swoją drogą ciekawy nick). Dostosowałem się do Twojej porady z tym że z tym kopaniem to miałem dość po 20 minutach (tak dokładnie po 20 minutach napieprzania w kopkę). Po tym jakże męczącym spędzeniu czasu na kopaniu i przekleństwach wlałem ze strzykaweczki do cylindra paliwo i zabzyczał. No to nowa świeczka i bum w traskę. Troszkę go przedmuchałem, wyrzygał mi chyba wszystko co można było wyrzygać z cylindra przez wydech (czarny olej) ale za to teraz hula aż miło :) . Nie ma momentalnie zabryzganej świeczki tylko piękny prawie suchy kawowy kolorek. Teraz na cyknięcie rozrusznikiem pali normalnie nawet po dwóch dniach (wcześniej przychodziłem za kilka godzin i trup). Problem chyba rozwiązany.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 18:56
Posty: 86
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Cieszy mnie to ze pomogłe :D . Nick "Utas" to przezwisko :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy