Dzisiaj jest 27 cze 2025, 5:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2009, 18:34 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 18:29
Posty: 11
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Witam, mój S9 gaśnie na wolnych obrotach. Szczególnie denerwuje to jak stoje na światłach i silnik pracuje a jak dam gazu to gaśnie i odpala dopiero po kilku próbach. Czasem gaśne też jak wejdzie na luz przy hamowaniu silnikiem. Co robić :?: Rocznik 2007, przebieg 14500km ale miał tak już chyba od 6000km ale było to tylko jak tankowałem na innej stacji.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 18:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Wyczyść gaźnik w ostateczności podkręć lekko wolne obroty ;).




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 19:04 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 18:29
Posty: 11
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Gaźnik był czyszczony przez mechanika i regulowany. Podobnie jak filtr paliwa i oba czyste. Podkręcałem wolne obroty ale to mało daje bo jak chce zgasnąć to i tak to zrobi :) A jak dam zbyt dużo to sam chce jechać i pali tylko sprzęgło. Dodam że przerobiłem 3 świece, nowy wkład filtra powietrza i kilka stacji - PB95 i PB98. Po wymianie świecy jak 2-3 dni był spokój ale potem znowu to samo. To może być jednak coś ze świecą czy mieszanką? Może olej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 19:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Powiedz mi jakie świeczki kupujesz i na pewno to nie będzie mieszanka bo dozownik sam reguluje mieszankę :).




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 20:02 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 18:29
Posty: 11
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Bodajrze NGK BR8HS - to jest ta sama co seryjnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 22:35 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
posprawdzaj wszystkie przewody, czy nie masz gdzieś dziury i nie dostaje lewego powietrza ;) miałem tak w S8.




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 7:42 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 18:29
Posty: 11
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
OK sprawdze potem ale zapomniałem napisać że towarzyszy temu wachanie się obrotów. Znaczy wskazówka która normalnie wskazuje 2200obr i ani drgnie przed zgaśnięciem wacha się od ok2050-2350obr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 11:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Rozumiem ,że te 2,2tyś obr to jest jałowe po zagrzaniu silnika oO ? W 2suwie obroty jałowe nie powinny przekraczać 2 tyś czyli na chłopski rozum 1500 obr to jest optymalne .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 12:06 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 18:29
Posty: 11
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
I tu się z Tobą nie zgodze :) Nie wiem jak inne skuery bo wiadomo że każdy silnik jest inny ale dla mojego idealne jałowe obroty są w granicach 2000-2200obr. Zresztą fabryczna nówka tyle miała i regulując gaźnik nie da się zejść do 1500obr, a nawet jeśli to światała zaczynąją migać i gaśnie. Przy tym gaśnięciu na wolnych wskazówka czasem spadała własnie do 1500obr i po dodaniu gazu nie miał siły i gasł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 13:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
2000 obr to w s9 powinien być max jałowych ...




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 17:40 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 18:29
Posty: 11
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
OK ustawiłem 2000obr ale dalej gaśnie. Co jeszcze proponujesz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 18:00 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Wolne obroty ustawia się na zagrzanym silniku i włączonych światłach. Robisz tak :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 18:29 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 18:29
Posty: 11
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Tak, najpierw rundka po obwodnicy na pełnym gazie i potem go garażu i ustawiam. Ale mechanik (salon Kymco) już kilkakrotnie regulował gaźnik i zawsze było to samo. I raczej ustawiał coś ok 2200-2300obr. Wydaje mi się że to nie jest wina regulacji gaźnika bo uwierzcie bawiłem się już wiele razy na różnych ustawieniach i nie pomogło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 19:16 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No to ja nie widze innej opcji jak za dużo/mało powietrza. Ale jestem niemal przekonany, że gdzieś jakiś gumowy przewód jest dziurawy, mógł się gdzies przytopić od cylindra.. różnie bywa. posprawdzaj obejmy wszystkie i przy obejmach czy gdzies nie ma dziury no i ogólnie na całej długości. A jak nie ma dziur no to mieszanka... :roll: Bo napisales ze wszystko wlacznie z filtrem powietrza powymieniales i czysciles.. własnie gaznik czysciles cały od srodka ?? Przedmuchać go porzadnie trzeba :mrgreen:




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 19:34 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 18:29
Posty: 11
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Jutro wieczorem jak znajde czas to wyjme siedzenie i sprawdze te przewody. Co do gaźnika to czyściłem go napierw sam, przedmuchałem dysze itp. A 2 raz robił to mechanik razem z filterem paliwa i powiedział że są czyściutkie chociaż w głębi serca liczyłem na to że to jakis mały syfek i będzie po problemie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 19:43 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Kymco mają bodajże odwrotna reakcje na śrubie wzbogacania. Przyjrzał bym się dokładnie właśnie temu.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 20:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Wkręcanie = dodawanie paliwa ////// wykręcanie = ujmowanie paliwa .


Ot co cała filozofia w kymco ! D:




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 16:51 
*

Rejestracja: 31 paź 2009, 18:29
Posty: 11
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
A więc obejrzałem dokładnie skuter i nie zauważyłem żadnych dziór w przewodach. Wygląda na to że to nie wina powietrza dostającego się do cylka nie wiem skąd. Przy okazji wymieniłem sobie rolki na 7g bo na 8g jak się rozgrzał to w tej temp. już nie dawał rady - za niskie obroty. A właśnie dlaczego jak jest zimny to chodzi na wysokich obrotach a jak się rozgrzeje to przyspiesza juz zawsze na niższych. Czyli 8200 jak jest zimny a 6500-7000 jak sie rozgrzeje.


Ostatnio zmieniony 05 lis 2009, 16:52 przez Misieq9999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 17:58 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
automatyczne ssanie.




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2009, 8:53 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 14:42
Posty: 22
Lokalizacja: opole
Pojazd:
a jaki masz tuning? masz filtr powietrza inny niz seryjny?
JA MAM TO SAMO CO TY, i zauwazylem ze na swiatlach jak przytkam filtr powietrza to zaczyna odzyskiwac obroty bo bez przytkania jak dodam gazu to go zalewa..
dziwna sprawa...ale moze nawaliły nam kraniki.

mam tg, filtr motoforce, rolki 6.0 sprezyne +22. dysza 92.

bez sprezyny i dyszy ruszal na 8000 a potem obroty spadaly do 6500 i sie wlókł - teraz utrzymuje obroty


Ostatnio zmieniony 06 lis 2009, 8:55 przez marcincok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy