Dzisiaj jest 01 gru 2024, 12:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2011, 16:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Witam,mam do wydania około 2tyś zł może to przekroczyć.Myślałem nad malossi sport 70,jakiś tłumik dobry,dodam że już posiadam wariator polini speed control,dzwon sprzęgła wingbell.Jakiś dobry setup w tych pieniądzach,proszę o nowe części i najlepiej jak cena by była podana i link do strony.Jak się dociera taki cylinder i ile jaka może być żywotność na full manetce :)

1)jaki cylinder?
2)Wał z łożyskami
3)Gaźnik z ssaniem ręcznym!
4)Tłumik
5)Sprzęgło
6)daje coś króciec ?
5)I coś jeszcze co by dało moc !! :)


Ostatnio zmieniony 24 paź 2011, 22:58 przez speeds9, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 18:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:21
Posty: 21
Lokalizacja: Mazowieckie ;)
Pojazd:
no to tak jak masz już ;
-wariator malosssi multiar
-dzwon wingbell to daj jeszcze :
-cylinder airsal sport 70cc 600zł
-wał korbowy top racing evo NG 350zł
-łożyska i simmeringi SKF 70zł
-pasek malossi kevlar 130zł
-wydech yasuni c16 używka 500zł
-gaznik dellorto 21mm używka 150zł
-sprzęgło stage6 torque control 350zł
-filtr powietrza stage6 100zł
-porządna regulacja 200złi masz racinga

wiem że części przekraczają 2500zł ale napisałeś że mogą ale set jest zacny jak dobrze wyregulujesz to wszystkie auta na przyspieszenie odstawisz :O

EDIT:
jak dotrzesz to wszystko 1000km to na full manecie za bardzo nie pojezdzisz bo nie ma takich dróg no ale jak już to z 4000km


Ostatnio zmieniony 23 paź 2011, 18:31 przez Speedy.747, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 18:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Wiem że nie dociera się na full,tylko jaka prędkość przez pierwsze 100km potem 200km 300km ...itp wiadomo że nie można jeździć we dwoje,pod górkę itp chodzi mi o to że jaka prędkość do jakich prędkości.Obroto zmieniając nie trzymać w tych samych,nie lepszy jest malossi sport 70???




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 19:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:21
Posty: 21
Lokalizacja: Mazowieckie ;)
Pojazd:
do 100km 20km/h do 300km 35km/h do 600 40km/h w tym raz na full ale tylko przez 5 sekund (czyli jedziesz 40km/h i tak z nienacka dajesz mu opór i przez 5sek trzymasz go na full manetce a potem do 1000km jedziesz 45km/h ) :lol:

EDIT:
-malossi sport to sport a ten mój airsal to jest RACING więc moc będzie dużo większa niż na sporcie malossi sport ma 8km a ten airsal ma około 15km jeszcze z tym wydechem bęwdzie szatan a po za tym nie jest dużo droższy no ale trzeba wał zmieniać bo jednak strach


Ostatnio zmieniony 23 paź 2011, 19:24 przez Speedy.747, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2011, 23:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Dzieki za wszystko :) a skąd jestes? Warszawa???




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 14:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
speeds9, nie słuchaj go...jak chcesz jechać przez 100km z prędkościa 20km/h to pozdro...predzej cie z drogi zepchną inni kierowcy bo sie wkurzą. Jeśli wybierzesz cylinder aluminiowy to docierasz około 250kilometrów z predkością nie przekraczająca 45,od czasu do czasu na krotko dajesz ful gaz,docierałem tak już pare silników i nic sie nie działo,dajesz troche więcej oleju przez okres dociarania i bedzie git,w zalezności od tego jak będziesz o niego dbał zrobisz spokojnie 10k km przebiegu,a setup dobierz sam,poczytaj więcej,na forum a dopiero potem spytaj sie o porady,najlepiej jakiegos mechanika,który miał styczność ze skuterami,bo tu na forum każdy lepszy ci odpowiada a ty mu wierzysz,potem będzie wielkie zdziwienie.
pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 15:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:21
Posty: 21
Lokalizacja: Mazowieckie ;)
Pojazd:
speeds9, sorry ale zapomniałem że to aluminium więc tak jak mówi Multifruit, myślałem że to żeliwo :twisted:




_________________

Moja Stunt maszyna ;) http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204354




http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204354




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 2:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Ale to jest racing czy sport ten airsal ? bo mówią że racing bo ma kanały powiększone.Macie jakieś linki do kupna wału pod tego Airsala 70 ? dziękujeMultifruit, Speedy.747,




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Tak trudno jest wpisać w google tego co szukasz??
Airsal Sport 70ccm:
"Tani cylinder klasy sport o nicasilowej gładzi w cenie żeliwniaka! Niestety, wysoka prędkość maksymalna czy duża ilość mocy w górnym zakresie obrotów nie należą do jego atutów. Dysponuje ogromną ilością momentu obrotowego i dużą ilością mocy w dolnym zakresie obrotów, co może zaciekawić niektórych kierowców. Dobrze współpracuje z wydechami klasy sport."

Do sportowych cylindrów nie jest konieczna zmiana wału,jeśli jednak masz duży przebieg taka zmiana byłaby zalecana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 14:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:21
Posty: 21
Lokalizacja: Mazowieckie ;)
Pojazd:
ja bym zmienił wał bo to jest dosyć dobry cylinder no to chociaż łożyska :D




_________________

Moja Stunt maszyna ;) http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204354




http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204354




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 16:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Nie no jak ma kase to lepiej byłoby zmienić,ale jesli nie ma to tragedii nie będzie na seryjnym wale-jesli nie ma duzego przebiegu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 1:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Multifruit, a ty co byś wsadził malossiego,airsala czy może coś innego?Wał zmieniam tylko nie wiem na jaki doradzicie ?tylko że to jest kymco super 9lc a nie aerox,czy po zmianie cylindra trzeba kupić stożkowy filtr ?Co byście proponowali wymienić oprucz wału i cylka?




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 16:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:21
Posty: 21
Lokalizacja: Mazowieckie ;)
Pojazd:
mój kolega wsadził malossi sport 70cc do kymco s9 tak jak ty i nie zmieniał filtra na stożek tylko jemu v-max wzrósł tylko o 10km/h ale za to przyspieszenie masakra dajesz gaz na full i masz glebę do tyłu na gumę bez żadnych oporów i ten bass przy przewierconym tłumiku to jest poezja :roll:




_________________

Moja Stunt maszyna ;) http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204354




http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204354




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 16:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 7:12
Posty: 57
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
-Zmiana modułu (masz zablokowane obroty) http://skuterdoktor.pl/product_info.php ... ec39a26cad
-cylek Airsal sport 70cc http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 70104c13f4
-Sprzęgło Hebo R http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c2fc2d5758
-wydech tecnigas rs2 http://skuterdoktor.pl/product_info.php ... ec39a26cad

Musiał byś jeszcze poszukać Przekładnia pierwotnej do kymco bo na orginalnej polecisz max 100 km/h
gazior 21/19 mm dellorto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 17:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 7:12
Posty: 57
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
może zamiast tej tego rs2 jakies yasuni z bo troche za slaby na rs2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 17:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Ja bym na Twoim miejscu załozył Malossiego,jak dla mnie pewniejsza marka,chociaż nic więcej na temat Airsala nie powiem,bo nigdy nie użytkowałem.
Malossi sport-620zł
Airsal sport- 560zł
Jak widac cena tych cylków różni sie niewiele.
Wał,hmm bardzo ograniczony wybor jeśli chodzi o Super 9...na mielochu jedynie taki:
Wał korbowy Top Racing STD-ok.300zł-jakiś super nie jest,ale lepszy zamiennik oryginału i nadaje sie do lekkiego tuningu.
konieczne będą także nowe łożyska SKF- 130zł
Wariator Malossi Multivar-240zł Dobry wariator za niską cene,nie potrzeba lepszego.
Gażnik-Dellorto 17,5mm-310zł,możesz równiez kupić używke(ok.200zł)
Wydech Tecnigas RS II 70-ok. 500zł-dość mocny wydech zalecany do poziomu Sport/racing,porównywalny z yasuni R,nawet troche mocniejszy i tańszy.
I na tym można by zakonczyć. Łączna cena tego wszystkiego na nowych częściach to 2100zł jak wyskrobiesz jeszcze troche to jak najbardziej założ stożek,poprawi się chociazby sam dźwięk :). Do ogólnej ceny musisz doliczyć także koszty paska czy ssania do gaźnika,a także(opcjonalnie) koszt części regulacyjnych takich jak sprężyna centralna,rolki wariatora.
Jeśli chciałbyś dalej tunigować,to następnym krokiem jest zakup sprzęgła i dzwonu sprzęgła.
Mam nadzieje,że trochę pomoglem :)


Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, 17:25 przez Multifruit, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
A tłumik next-r kupiłem dziś za 50zł więc chyba narazie na nim będę jeździł,cylinder jednak biore airsala,wariator już mam tak jak dzwon,gaźnik mam 17,5 dellorto ale i tak zmieniam na 19 albo 21 żeby już spokój był :P,sprzęgło jeszczę pomyślę,przełożenia kupie jak dotrę cylinder,wał wezme top racing'a,dzięki za pomoc koledzy ^^Multifruit, Krobo, Speedy.747,




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 9:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Niepotrzebnie bierzesz 19,21mm...21 to ja wsadzam do Racinga,przez zmiane na większy będzie ci niepotrzebnie więcej palił,ale jak chcesz :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 12:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
ale airsal 70sport(ale na mielochu piszą że to racing) więc chyba dobrze.... zobacz opienie jak piszą ludzie że to niby racing
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 215fe222ef




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 14:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Nie sugerowałbym się ta jedna opinią...zobacz co piszą na portalu Jednoślad.pl
"Z kolei Airsal proponuje Sport 70 (rys.5), który potrafi wyciągnąć ok. 10KM, jednakże w przeciwieństwie do Stage6 czy ItalKita, cylinder ten znacznie poprawia dolny zakres obrotów. Cena na poziomie ok. 590 zł jest do zaakceptowania. Szczególnie, że mamy do czynienia z bardzo wysokiej klasy produktem."

http://www.jednoslad24.pl/artykul/8/70/ ... indrow-cz1

Pozatym jesli on ma tylko 10KM to w żaden sposób nie można go zaliczyć do Racingów,gdzie średnia to okolo 14-15KM.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy