Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 13:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lut 2016, 23:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
nie nie ogłaszałem :) heh :D
To co mówisz to prawda , nigdy nie dorówna ... ale mysle ze przerbie to ,tylko chce skończyć cały silnik na igłe,dokonczyc nadkole i wyciac krawat by był przewiew na chłodnice :) i dopiero bede sie bawił w reszte.Sam czasami tak sobie mysle co by było jak by ktos nagle wyjechał mi na droge albo cos wyleciało gdzie srednia zawsze mam min 90km/h ...
Ile Ci to wgl smiga ? :D
Zreszta jak bys u mnie luknął to dodawałem tam gdzieś zdj króca :D




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 mar 2016, 0:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2015, 0:25
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Kymco Vitality 2T
Długi i ładny temat masz. Oblukam jutro, bo dziś już późno.
Moja śmigała 80km/h jeszcze w październiku. Po dociśnięciu do 80 dostawała jakby odcięcia... Po głębszym przeanalizowaniu zmian w silniku, napędzie i całej reszcie wychodziło, że albo gaźnik (gdyż jest seryjny), albo moduł, bo też oryginalny. Ale skoro typowe odcięcie to moduł. Kupiłem więc odblokowany i zamontowałem. Problem z odcięciem zniknął i zamykałem licznik (wskazówka leciała dokąd mogła najdalej) ... ale pojawił się niemal natychmiast problem z gaźnikiem... z powodu (najprawdopodobniej) nie wydalenia z dostarczaniem mieszanki w cylindrze wyrwało dziurę wielkości czubka małego palca :D Niedawno skończyłem docieranie, jednak pojawiły się problemy z uszczelkami nowego cylka - nie wiedziałem, że po miesiącu trzeba głowice dokręcić jak się uszczelki poukładają i mi się rozszczelnił nadwyrężając szpile przy okazji... Takie perypetie z serii - nie jestem mechanikiem, uczę się na błędach. Niestety swoich. Obecnie ma stargany oryginalny filtr (rury gumowe) i chyba delikatną nieszczelność cylka, wiec mu osiągi spadły do 70ciu. Czekam na 10tego (jak każdy Polak pracujący w typowej firmie) i biorę się za elektrykę, montowanie gaźnika z przerobionym króćcem, linki i dźwigni ssania ręcznego i wszelkiego rodzaju małe naprawy. Za regulacje gaźnika zapłacę, gdyż boję się samemu to robić. A mam mechanika zaufanego, który mi to zrobi pewnie po taniości, a będę pewny, że nie wybuchnie lub nie skończy jak głowica ;) Jeśli się uda, to w przeciągu dwóch miesięcy odpicuje go na amen. Pracuje ze mną dwóch lakierników, którzy ogarniają lakierowanie na mokro. Kanapę obszyje sobie sam. Muszę tylko wymóżczyć jak lagi pomalować, bez rozbierania totalnego, bo wżery już biją okrutnie po oczach. Plan był taki, że wezmę się za wygląd jak skończe z mechaniką... ale po tym dzwonie, mój sprzęt mówi - ZRÓB COŚ Z TYM BO WSTYD :)




_________________

Uwielbiam ludzi, którzy umieją dodać gazu tylko wówczas, gdy wyprzedza ich skuter ...


Ostatnio zmieniony 01 mar 2016, 2:02 przez miskmaster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 0:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Ja też zmienialem moduł .... kupiłem na allegro za 20zł i chciałem zobaczy co to bedzie bo seryjny odcinało mi juz przy 50-tce po porządnej regulacji :) ale mam wrażenie ze ten moduł ma odciecie przy 11 tys tylko 500 niz seria nie mam obrotomierza i nw ... cieżko mi jest powiedzieć ..
Gdzie kupowałeś moduł ? :D
20 zł to nie majatek a akurat moze bedzie dobry moduł




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 2:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2015, 0:25
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Kymco Vitality 2T
To jest jedna z tych rzeczy na którą nie żałowałem funduszy, gdyż kupiłem moduł za 20zł i skuter chwilami jęczał jak zarzynana koza. Wkurzyłem się i poszukałem porządnie po necie. Teoretycznie dedykowany do tego modelu i zapewniający zadowalające mnie osiągi wyciągnął CDI NARAKU - [SPORT] z przejściówką. Koszt całkowity 125zł i czekałem na niego 2tyg, aż sprowadzą do sklepu. Na stronie BIDON stoi ten zestaw za 196zł...
Taka ciekawostka... Jak pół roku temu obdzwaniałem wszystkie sklepy tuningowe z częściami do skuterów, to nikt nie miał powiększonych króćców do kymco vitality i twierdzili, że takich nie produkuje nikt. Dzisiaj grzebiąc po stronach tych sklepów za częściami do tarczy na tył, okazało się, że większość już go wprowadziła. A teraz patrząc za nazwą moduły jaki zakupiłem, zobaczyłem, że sklep w którym go nabyłem, również ma już ten króciec w ofercie. Chyba ich popchnąłem do działania :D




_________________

Uwielbiam ludzi, którzy umieją dodać gazu tylko wówczas, gdy wyprzedza ich skuter ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 11:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Ale jeśli chodzi o mnie ,to na tym module za 2 dyszki :P lepiej sie wkreca :D ale spokojnie wpadniej konkret moduł :D
Co do części to tak jest zoraz wiecej ich do kymco.Widziałeś moze już moze nie jest juz cylek Malossi MHR cos koło tysiaka kosztuje i wał malossi do tego .... co do króca to bede własnie robił sobie teraz cała podstawke przykrecaną do kartera a do tej przystawki bedzie pasował juz kazdy króciec z miny :) na racing planet jest on za 125 zł :)




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 18:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2015, 0:25
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Kymco Vitality 2T
Widziałem tą przejściówkę do króćców na Racing Planet i w pewnym momencie, w desperacji poszukiwań zastępstwa oryginalnego króćca prawie ją kupiłem... Na szczęści wówczas zdecydowałem przydział miesięczny na skuterek wydać na moduł i opony. A kilka tygodni później znalazłem na necie aluminiowy króciec na wpych za 20zł i kupiłem bez chwili namysłu. Stwierdziłem, że nawet jak nie będzie pasował, to go przespawam - i tak też zrobiłem :) Jeśli mój króciec po przeróbkach nie ogarnie gaźnika (mocy), to również coś wymóżdżę z króćcem wedle Twojego opisu. Na osprzęty Mallossi nie patrze nawet, bo chociażby powyższy przykład podany przez Ciebie, to połowa mojej pensji ;) Marzenia marzeniami, ale muszę też patrzeć realnie :) Z firmówek, to się ostatnio uzbroiłem jedynie w filtr stożkowy polini.
Jutro próby bojowe na "pistolecie lakierniczym" z castoramy (pożyczony) i starych, połamanych plastikach. Jak się sprawdzi, to stówka do przodu, bo nie trza będzie kupować takiego, który się sprawdzi na pewno do drobnych zabaw lakierniczych :) I w marcu ruszy malowanie plastików.
Zapytania odnośnie części do tylniej tarczy rozesłane. No i rzecz jasna, może jakoś przekonam Ficu-a, żeby pomógł z instrukcją :D




_________________

Uwielbiam ludzi, którzy umieją dodać gazu tylko wówczas, gdy wyprzedza ich skuter ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Wiem wiem :D może akurat króciec bedzie okey :)
Co do częśći to wolałem poczekać dłuzej i zarobić na coś dobrego.Dobra firmą z jeszcze normalnymi cenami jest malossi i jeszcze jak jeszcze jakies promo jest to juz wgl :)
Ja sam od siebie polecam smiało :) malossi,teca,top racinga,motoforca,airsala :)
Co do wariatora do kymco dobrze sie sprawója top racing sv1 3 komplety rolek i 170zł jak db pamietam nie miałem nie teestowałem ale dużo dobrego słyszałem o nich a wersja ng to odrazu bym brał jak by była :D




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 0:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2015, 0:25
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Kymco Vitality 2T
Wiele bezsennych nocy spędziłem analizując firmy i recenzje, ale jakoś nigdy nie wpadł mi w oko airsal.

Znalazłem spis mojego setupu z czasów montażu.

Wał RM
Cylinder Power Force 70
Wariator Top Racing
Pasek RMS

Potem doszedł:
Wydech Tecnigas Next - R / używany mocno zorany - odremontowałem go we własnym zakresie za grosze.
Moduł CDI Naraku SPORT
Własnoręcznie wykonany chwytak powietrza
Wiatrak Naruko

Teraz dojdzie:
Gaźnik 19 Dellorto z ssaniem ręcznym / zamiennik - wedle testów prawie to samo. Jak zamontuje to się okaże.
Stożek Polini
Przewód do ssania ręcznego stage 6 z dźwignią przy kierce.

Zastanawiałem się nad wymianą przełożeń. Szukałem długo, ale ze znalezieniem pasujących do tego modelu była straszna lipa. Po kilku miechach, w końcu mieloch udostępnił przekładnie pierwotną, ponoć pasującą do tego modelu - Stage6 17/51-15. Jednak mechanik mi odradził, a cena odstraszyła.

Co do powyższego setupu (już zamontowanego). Był "nie drogi", a zrobiłem na nim z ponad 15k kilosów bez zastrzeżeń i z pełną eksploatacją. Łącznie z wycieczkami latem przy ~30 stopniach po 100 kilosów w jedną stronę, bez puszczania manetki praktycznie, z laską na dociążeniu i wsio grało :)
Poza incydentem z wybuchającym cylindrem, ale to już wina zwlekania z postępami w kwestii króćca i montażu gaźnika większego, który już stoi zakurzony od prawie roku. Nie mam porównania, gdyż nie miałem obejścia z innymi setupamia, więc trudno mi odnieść w pełni mój, póty nie skończę z nim historii, do firm z wyższej półki. Ale ja jestem zadowolony - choć wiecznie nie nażarty grzebania po sklepach z częściami do Vitki :)

Jest coś, co jeszcze by pasowało dorzucić do tego zbioru wynalazków?

Ficu będzie miał zaśmiecany temat, póki się nie obudzi i nie zdradzi instrukcji na idealną tarczę z tyłu ;)
Choć będzie ciekawie jak będę musiał idealnie ułożyć tarczę na alusie, aby scentrowana nie była ... Bo jak się ma fele 12', to styka zakup dwunastki na tył pod tarczę. A ja mam 10', gdzie takie raczej nie istnieją ;)
Więc będą montowane tuleje i będzie modlitwa, aby się zacisk w obwodzie zmieścił ... ;]




_________________

Uwielbiam ludzi, którzy umieją dodać gazu tylko wówczas, gdy wyprzedza ich skuter ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 13:43 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Zakladaj wlasny temat! Ciekaw jestem co bedzie sie dzialo z tym kymco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 23:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Żeby zamontować tarcze z tyłu potrzebujesz: pokrywę karteru przełożeń i przełożenia od wersji z tarczą; zacisk, przewód i pompkę; felgę z tarczą i "wspornik" na którym zamontowany jest zacisk.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2016, 0:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2015, 0:25
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Kymco Vitality 2T
Fajnie, że żyjesz :) W oczekiwaniu na Twoją pomoc dotarłem do modelu kymco z wersją tarczową tył i przestudiowałem wszystkie części na wylot. Wszystkie wymienione przez Ciebie części już są zakupione w wersji używanej i odrestaurowane do opcji Fabryka+ oraz gotowe do montażu. Projekt chwilowo zawiesiłem, gdyż buduje wielkie łoże małżeńskie z ciekawymi dodatkami :) Bo przecież nie dam za takie 5k...
Niestety obydwa projekty kosztują nieco grosza, więc są one uskuteczniane po trochu co miesiąc.
Dzięki wieli za odpowiedź i cieszę się, że nadal tutaj zaglądasz :) ZDRÓWKA! i przepraszam za zaśmiecenie tematu.




_________________

Uwielbiam ludzi, którzy umieją dodać gazu tylko wówczas, gdy wyprzedza ich skuter ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy