Dzisiaj jest 29 lip 2025, 14:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Cylindry LC są droższe o około 100zł od AC nie jest tak tragicznie :wink:
Ja właśnie będę przerabiał Joga na LC bo przy mojej jeździe mogę szybko go przegrzać;) a i tak pierścienie szybko mi siadają :( nie wiem dlaczego...
No i jak mają większą moc to przemawia za ich kupnem, przecież jak ktoś nie ma kasy to nie musi kupować nowego cylindra tylko jakąś dobrą firmową używkę i będzie jeździł :)
Tak więc czas zacząć poszukiwania do przeróbki na LC :mrgreen:
Dzięki wszystkim za odpowiedzi pozdrawiam :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Stary jezeli masz np. Minarelli AC i masz chęć, potrzebę i pieniądze to przerabiaj, sam to robie, ale o efektach powiem jak złoże :) Ale wiem po kolegach ktorzy mają LC i w lato mój się mulił a oni jeszcze nie czuli ciepła...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
wcześniej pisałem już o ile się v-max zwiększył, moc również ;D a w jogu to nie ejst problem, bo jest wersja lc więc chłodnicę kupisz od joga, a cylek i pompa to już łatwo znaleść




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 10:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
No już cylinder LC mam Polini sport 50 co prawda do szlifu ale dobry cylek jest :mrgreen:
krzysio952, Ale ty chyba mówisz o tych nowszych wersjach Joga? Bo ja mam tą starszą i małą:)
Chłodnicę to od jakiegoś Roxa założę powinno być dobrze:)
Mi właśnie o to chodzi żeby skuter nie miał muła jak się rozgrzeje bo to jest denerwujące no i żeby mógł przejechać więcej na jednych pierścieniech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 15:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Najlepiej to poszukaj nagrzewnice od auta, taniej cie wyniesie a to samo jakbys kupil chlodnice od aeroxa. ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy