Dzisiaj jest 22 lis 2024, 22:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 maja 2016, 23:56 
*

Rejestracja: 29 wrz 2014, 18:29
Posty: 33
Pojazd:
Zrobiłem szlif nominalnego cylindra w moim Piaggio Liberty 50 2t z 1997 r.
Dopasowali mi do tego tłok firmy Vertex. Pierścienie, łożysko sworznia, sworzeń i zabezpieczenia też nowe.
Problem mam taki, że gdy jadę na odcinku min 5km (prędkość max 40 km/h) nagle jest dźwięk jakby wciągnął filtr (głośne zassanie) i od razu gaśnie. Po zatrzymaniu się nie ma problemu z ponownym odpaleniem, dosłownie pali na dotyk. Dzieje się tylko tak na dłuższym odcinku trasy.
Zrobiłem na szlifie dopiero 30 km.
Głupieje już co jest przyczyną, może coś innego niz szlif itp. bo gdyby puchł nowy tłok to po samoczynnym zgaśnięciu na trasie ciężko byłoby odpalić lub coś by tarło w cylindrze, pali na dotyk ciepły/zimny
Może odcina zapłon/iskrę?
Macie jakieś pomysły ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy