Dzisiaj jest 21 lut 2025, 12:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 maja 2014, 15:08 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Witam! Posiadam skuter z chińskim silnikiem minarelli. Oznaczenie silnika to lj1pe40qmb. Chciałbym się dowiedzieć czy mam blokadę na gaźniku. Dla ułatwienia wrzucam zdjęcia:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mam jeszcze ze dwa pytania na boku ;)
1. Czy jak kupię odblokowany moduł to mogę liczyć na to, że osiągnę 45km/h przy niższych obrotach niż 7tyś jak to jest dotychczas ?
2. Czy po wymianie tłumika na taki bez blokad wzrośnie spalanie ?

Dzięki za pomoc i pozdrawiam! :)

-- 21 maja 2014, 16:08 --

Nikt nic nie wie ? Ja słyszałem o jakiejś śrubce, którą podobno z wierzchu widać. Pomocy! :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 maja 2014, 15:27 
*

Rejestracja: 20 maja 2014, 7:57
Posty: 88
Pojazd:
z wiezchu nic nie widac wykręc przepusnice i tam może być śrubka pod nakrętką na lice nad przepustnicą co do modułu to nie uzyskasz 45kmh na nizszych obrota tokwestia zestawienia napedu[sprzęglo wario,itd] a co do wydechu jak taki bez blokad to spalanie nie wzrosnie ale wzrośnie na wydechu sport.jak cos jeszcze to pisz




_________________

jestem z tymi co chiny mają i o nie dbają a nie z tymi co orginały i na innych srają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2014, 15:35 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Mam jeszcze problem z ciągle rozładowywującym się akumulatorem. Co może być przyczyną ? To nie jest raczej wina silnika bo kompresje zdaje się, że ma dobrą bo nie zdaje mi się by był słabszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2014, 15:46 
*

Rejestracja: 20 maja 2014, 7:57
Posty: 88
Pojazd:
zobacz czy masz ładowanie odpal skuter zdejmij kable z aku i dotknij do zarówki 12v jak masz ladowaniee to znaczy ze pra z aku spier.... na instalacie po zgaszeniu skutera rozwiazanie takie zejmuj kable z aku jak nie jezdzisz wariant 3 aku nie trzyma zapotrz sie w żel od insyalacji alarmowych 12v 7ah pracują w każdej pozycji sa tańsze od kwasu czy pseudo zelowych i odporne na wstrząsy i niskie temp. a co do skutera to zobacz zwęzke w filtrze pow,




_________________

jestem z tymi co chiny mają i o nie dbają a nie z tymi co orginały i na innych srają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2014, 13:36 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Ciężko trochę było zrozumieć twój tekst, ale wywnioskowałem, że jeśli żarówka po odpięciu klem będzie się świecić to akumulator do wymiany, jeśli natomiast nie będzie się świecić to mam kupić żel od instalacji alarmowych 12v 7ah i mam nim posmarować coś, ale co ? :)

Co do zwężki w filtrze to ona jest, jednak po jej zdjęciu skuter działał gorzej tzn. miał gorszego muła niż z tą zwężką.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2014, 14:32 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Moj kolega ma taki sam silnik jedzie 45km/h zeby jechał szybcij nalezy zdjać blokade z wariatora tulejke taka mała, z wydechu odciac i zaspawac slepa kiszke i podstawa to kupic odblokowany moduł, a nie ma na gazniku blokady taka blokade maja tylko 4t a nie wyciagaj tej zwęzki z filtra bo musisz miec wieksza dysze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2014, 15:15 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Tajakpa kiszka to prowadzi do zawirowywacza spalin? Chciałbym to usunąć, ale ten zawirowywacz jak się nie mylę to łączy się nawet z dozownikiem oleju i paliwa. Pytanie po co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2014, 16:00 
*

Rejestracja: 20 maja 2014, 7:57
Posty: 88
Pojazd:
juz pisze ci o co mi chodzilo klemy + i - do żarowki na odpalonym skterze [odłaczony aku] jak żarówka świeci ładowanie jest a jak nie świeci to niema ładowania,ślepa kicha blokuje swobodny wylot spalin i zamula sprzet [wyciąć i zaślepic] jak wyjmiesz zwęzke tj napisal kolega wyżej kup dysze 20% większą kosz 5zł, a co do zawirowywacza to cyłosc możesz wyp.. pirscien na wario możesz mieć choć teraz stosują tuleje z grzybkiem wiec jak masz to pieścien to zdejmij lub wymień tuleje.masz zapewne jeszcze zwężke w kolanku usuniesz ją za pomocą srubokreta [napier.. i wydlubac] mam nadzieje że udzieliłem ci w miare konkretnej odpowiedzi




_________________

jestem z tymi co chiny mają i o nie dbają a nie z tymi co orginały i na innych srają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2014, 20:24 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Teraz jeszcze pytanie ile powinno być oleju w przekładni. Do przekładni wlewam hipol 80w90. Gdy postawiłem skuter na równej powierzchni po odkręceniu korka wyleciało nieco płynu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2014, 21:05 
*

Rejestracja: 20 maja 2014, 7:57
Posty: 88
Pojazd:
tam jet napisane na karterze




_________________

jestem z tymi co chiny mają i o nie dbają a nie z tymi co orginały i na innych srają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2014, 15:30 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Jeszcze jedno pytanie mi się nasuwa :). Czy jak wybebeszę kolanko to będzie konieczna regulacja gaźnika? Pytam się o ten gaźnik bo on dla mnie jest jak najgorsze zło. Wszystko chyba bym zrobił, ale gaźnika boję się ruszać.

-- 16 cze 2014, 20:14 --

Ściągnąłem ten grzybek z tulei i tuleje założyłem z powrotem, nie wymieniałem jej. Daję zdjęcia grzybka czy dobry element wyjąłem :D , podczas jazdy jeszcze nie sprawdziłem bo nie złożyłem dziś skutera, gdyż muszę jeszcze coś zrobić z kopniakiem bo mi nie odbija :/

Obrazek
Obrazek

-- 17 cze 2014, 16:30 --

No i się przejechałem po złożeniu skutera . Ogólnie zmiany pozytywne ;) , skuterek leci 65km/h na zablokowanym module bo nowy jeszcze nie dotarł. Nie wiem czym jest spowodowane buczenie, które trochę bardziej słychać niż z tą tuleją. Druga sprawa, gdy zwalniam można usłyszeć taki dziwny dźwięk jakby pasek o coś tarł czy się ocierał. Proszę o radę czy tak ma być i mam dalej jeździć czy zwalać pokrywę i spróbować coś zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy