Dzisiaj jest 22 lut 2025, 21:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2012, 20:05 
*

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:54
Posty: 4
Lokalizacja: Borzechowo
Pojazd:
Witam, jestem posiadaczem skutera Longja L-evo 2t (z wyglądu wygląda jak coliber, vapop). I mam pytanko, otóż jest tam oryginalnie silnik 2t i chciałbym przełożyć do niego silnik 4t. Dlaczego? Ponieważ paliwo drogie a nie zależy mi na mocy lecz na oszczędzaniu. Jak się schyliłem to zobaczyłem dziurki na wahacz silnika. Bo ten 2t ma wahacz u góry. Czy by tam silnik od 4t pasował? Bo dziurki są normalnie, wydaje mi się że wejdzie, dlatego pytam was może wiecie więcej na ten temat. Pozdrawiam i liczę na rozsądnie wypowiedzi :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:12 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
CZŁOWIEKU
MrMotoLuki pisze:
jest tam oryginalnie silnik 2t i chciałbym przełożyć do niego silnik 4t.
ty nawet nie wisz co gadasz ! zresztą nie wejdzie ci pod te mocowania więc nawet nie próbuj. Bosz jak ja bym miał 2t silnik : o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:14 
*

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:54
Posty: 4
Lokalizacja: Borzechowo
Pojazd:
Uwierz mi, że ja wolę 4t i porządne części. 2t to dla mnie tylko strata pieniędzy. A po 2 to moja decyzja co robię z motorem i proszę o pomoc. Mam nadzieję że doradzisz mi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:19 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Hmm no cóż pozazdrościć silniczka 2t ;) no a więc jak chcesz włożyć 4t musisz sobie znaleść po 1.Wachacze od 4t
2.Elektrykę, cewkodziwkę moduł :D
3.Pewnie będzie trzeba mocowania spawać
Tyle odemnie na moje oko chyba wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:22 
*

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:54
Posty: 4
Lokalizacja: Borzechowo
Pojazd:
Powiem, że ten 2t jest z wyglądu jak 4t :) Elektryka ta sama, nic nie trzeba przerabiać (patrzałem już i wszystko pasuje) a co do mocowań jest miejsce na wahacz od 4t, ale myślisz że ten silnik wejdzie bez problemów? Jak to w tzw. klonach? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:24 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Powinien podejść ale jak masz górne mocowanie silnika to czeka Cie dużo spawania a elektrykę masz pod silnik 2t nie 4t wiec i tak musisz zmienić moduł i cewke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:28 
*

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:54
Posty: 4
Lokalizacja: Borzechowo
Pojazd:
Ale mnie nie rozumiesz chyba :D Ten mój skuter ma już mocowania dolne silnika oryginalnie zrobione :D Tylko wahacza nie mam a to jest najmniejszy problem bo wahacz się załatwi, władam wahacz śrubę, przykręcam i jest. A instalację też mam taką samą jak chińskie klony. Patrzałem już wszystkie kostki są identyczne. To chyba by było na tyle, dziękuje za pomoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 5:36 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Aaa wybacz nie zrozumiałem ;) jeśli chodzi o elektryke to o moduł i cewke z fajką a kable zostają :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy