Dzisiaj jest 02 kwie 2025, 7:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2016, 13:20 
*

Rejestracja: 08 kwie 2016, 14:14
Posty: 4
Pojazd: KATANA 50
Witam. W mojej Katanie zmieniłem ostatnio korektor momentu obrotowego..dość rzadka sprawa bo na wałek 22mm..po kilku dniach okazało się że przetarł mi się uszczelniacz na wałku przekładni i cieknie olej i nwm czy teraz wymieniać całe łożysko czy tylko uszczelniacz...Wydaje mi się że to wina korektora w którym brak łożyska które by ograniczyło zbliżanie się go do karteru w środku.....załączam pod spodem pare zdjęć z opisem i liczę po pomoc drodzy Koledzy :wink:


to jest zdjęcie zdartego wydaje mi się -uszczelniacza
https://zapodaj.net/12d65b2d86d1a.jpg.html


a tutaj mam zdjęcie korektora wraz ze sprzęgłem i dodam że on ma tylko jedno łożysko a mój stary miał dwa
https://zapodaj.net/6beca5b0d502d.jpg.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy