Honda zrobiona, może komuś się przyda co było przyczyną (chociaż wątpie

)
Bardzo inteligentny poprzedni właściciel założył odwrotnie zębatke wału, przez co nie było kropki która ma wchodzić pomiedzy te dwie na wałku równoważącym... Dorobił sobie sam jakiś punkcik i zadowolnony
W sumie to wałek był przestawiony o ok. 4-5 zębów i telepało całym silnikiem. Teraz jest wszystko ok
Nie potrzebnie zdejmowałem cylinder ale przy okazji wymienilem te pierścienie
I chciałbym jeszcze podziękować koledze Daw_id012 za pomoc
Pozdro
-- 31 sty 2018, 17:40 --
Jeszcze mam takie jedno pytanko, bo regulowałem sprzęgło i było w miarę ok, zrobiłem ok. 20km i najpierw zaczęło się ślizgać i ciągnąć, a teraz gdy kopie w kopkę to czuć jakbym trzymał na sprzęgle... Co się mogło stać? Dodam że chyba delikatnie za mocno dokręciłem śrubę od regulacji ale strasznie się pogorszyło, nie mogę go odpalić... Kompresja bardzo wysoka, cięzko we 2 na 3 biegu na trawie zapalic go...