Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 mar 2012, 18:43 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 0:36
Posty: 58
Pojazd:
Cześc , mam problem . Mój keeway bez blokad leci niecałe 50.
Niemam juz blokady na wariatorze. I zabardzo nie wiem jak ustawić gaźnik .
Dzisiaj gdy odkręciłem pokrywe zauwazyłem ze pasek jest po bokach poobdzierany i bardzo luźny a na talerzach wariatora są takie wcięcia jak by je pasek zrobił. Czy to może przez to jest tak mało mocy ? Kupiłem go niedawno ma on 25000tyś najechane.

A drugie moje pytanie czy nie pasował by wariator z Gilery Ice 50. ?

Jeśli zły dział to sorka jestem tu nowy. Dzieki za pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 18:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
szok11 pisze:
Kupiłem go niedawno ma on 25000tyś najechane.
trochę jest.
Wymień ten pasek,raczej on zawinił.
A blokady nie wydechu nie masz?

W gaźniku daj o 10 większą dyszę.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!


Ostatnio zmieniony 07 mar 2012, 18:45 przez kubaaxd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 18:52 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 0:36
Posty: 58
Pojazd:
a może to być zwykły pasek za 25 zł ? a znasz odpowiedz na moje 2 pytanie ? nie pasował by wariator z gilery ice. ? a najwieksze utrapienie to jak ustawić ten gaźnik.

Te kolanko wygląda normalnie i w ogóle ale jeszcze go odkręcę i zobaczę czy niema zwężenia przy cyku.


Ostatnio zmieniony 07 mar 2012, 18:54 przez szok11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2011, 12:23
Posty: 70
Pojazd:
szok11, może być pasek za 25 zł, tylko odpowiednia długość. Po zdjęciu blokad możesz kupić większą dyszę o 5 max 10 rozmiarów i wtedy wyreguluj gaźnik. Raczej wariator od gilery by nie pasował.




_________________

Siła musi być !
Moja Longjia: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204329
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 19:43 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 0:36
Posty: 58
Pojazd:
a ile powinien ten keeway na serii bez blokad leciec 65 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2011, 12:23
Posty: 70
Pojazd:
Dokładnie Ci nie powiem. Ale wydaje mi się, że w granicach 65-70.




_________________

Siła musi być !
Moja Longjia: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204329
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 20:12 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 0:36
Posty: 58
Pojazd:
to ja juz nie wiem. może to być ten pasek i źle wyregulowany gaźnik ze ja z górki maks jade 50 ? nie wiem czy to nie przez to bo ostatnio czyściłem filter normalnie w wodzie wysuszyłem i włożyłem. przed tym z górki leciał 55.


Ostatnio zmieniony 07 mar 2012, 20:13 przez szok11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 20:16 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ej szok11, 25tyś km ? człowieku xd serio ? a tak odnośnie tematu właśnie gaźnik wyreguluj poszukaj na allegro wario do Ry8 i pasek oczywiście że może być za 25 zł długo nie polatasz na nim ale narazie Ci styka może filtr wyczyść bo przy takim przebiegu nigdy nic nie wiadomo gaźnik też przy okazji zawsze można świece zmienić bo może ma słabą iskrę co jeszcze rolki mogą być już na zdechnięciu już nie wiem co jeszcze może być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 20:21 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 0:36
Posty: 58
Pojazd:
nie wiem w ogóle jak sie ustawia gaźnik a tak wgl to chciał bym wiedzieć czemu po prostej jade max 45 czy to napewno bedzie wina poobdzieranego paska bardzo luźnego ?.

A czy filtr trzeba naoliwiać ? bo ja go normalnie wymyłem wysuszyłem i włożyłem spowrotem.



Czy taki niby sportowy może być ?
http://allegro.pl/wariator-sportowy-hig ... 49148.html
http://allegro.pl/tuning-wariator-2t-kp ... 15721.html


Ostatnio zmieniony 07 mar 2012, 20:23 przez szok11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2011, 12:23
Posty: 70
Pojazd:
Spróbuj rolkami wyregulować. Mój kolega ma Huricana i zdjęliśmy mu blokadę z wario to szedł słabiej niż z blokadą. Ale sprzedałem mu rolki lżejsze od seryjnych i cisnął 60 około. A po zmianie kolanka na odblokowane leci 70 :)




_________________

Siła musi być !
Moja Longjia: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204329
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 20:24 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 0:36
Posty: 58
Pojazd:
To musze za każdym razem wario odkręcac ? bo niemam tego specjalnego klucza i ciężko się to odkręca. Ile kosztują takie roli a jakie bym musiał wsadzic 6g ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 20:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2011, 12:23
Posty: 70
Pojazd:
No niestety musisz. Trochę roboty jest, ja tam imadłem wszystko robię :lol: Zależy jakiej jakości rolki chcesz kupić :) Radziłbym testowe kupić Polini (tam 4 zestawy są) i one kosztują 60 zł :) A jeden zestaw Polini 30 zł. Tego Ci już nie powiem jaka waga, ale sądzę, że jakieś 5 - 5.5 :)




_________________

Siła musi być !
Moja Longjia: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204329
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 20:40 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 0:36
Posty: 58
Pojazd:
a niemoge kupić zwykłych za 15zł co mi dadzą polini w seri.
Ale czemu jest moc tak do 30km/h potem są takie schody.
Przecież to napewno nie wina rolek.
Bo z górki maks 55.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 20:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Człowieku ty się ciesz że w nim się koła jeszcze kręcą 25 tyś to możesz mieć w nim wszystko zajechane. Powodem może być wariator na dobiciu brudna swieca słaba iskra gaznik nie wyregulowany wyrobiona spręzyna centralna słaba kompresja dużo teo jest musisz posprawdzać i wtedy bd mogli na czymś bazować bo tak to ci nikt nic nie powie w ciemno :P




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 21:34 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 0:36
Posty: 58
Pojazd:
uważaj co piszesz bo kumpel ma to samo i ma 35 tyśięcy raz w servisie i jedzie sobie tylko z tłumnikiem technigasa 75km/h.

edit. Jakoś strasznie dużo pali.


Ostatnio zmieniony 07 mar 2012, 21:41 przez szok11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 21:37 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 20:50
Posty: 89
Lokalizacja: Brać kasę??
Pojazd:
On ma uwazac chyba ty. Ja popieram Zaran. Ma racje. Tak ma 35 tys twój kolega ale moze na w lepszym stanie silnik a tb juz pada co ?? A czytając twoje posty wydaje mi się że jesteś zielony w te klocki. :evil: Tyle zmierz kompresje jaki kolor ma świeca?? rolki w jakim stanie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 21:43 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 0:36
Posty: 58
Pojazd:
Niedługo bede wykręcał wario a żeby kompresje zmierzyć muszę podjechać do jakiegoś warsztatu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 21:55 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 9:43
Posty: 151
Pojazd:
szok11, najlepiej daj do fachowca, żeby ci to zrobił :).




_________________

Obrazek
Moje cudo


Ostatnio zmieniony 07 mar 2012, 21:56 przez MArcelQ, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 22:05 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 0:36
Posty: 58
Pojazd:
a niema tu kogoś z Rybnika lub okolic.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Ooo kurde 25tyś KM. Znając świetne i niezawodne silniki keewaya to jeżeli ktoś jeździł normalnie to powiem wam, że jest to możliwe, ale nie wykluczam też remontu. Z takim przebiegiem to ile dałeś za ten skuter? pewnie parę stówek. Przy takim przebiegu wszystko może już być ostro zużyte dlatego też takie osiągi. Schody są winą regulacji napędu, a prędkość może być spowodowana najprędzej zużytym wariatorem, paskiem oraz stanem cylindra. Sprawdź też gaźnik i filtr. Tyle ode mnie :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy