W tescie kompletnych układów wydechowych:
- Akrapovic FULL carbon, wydech torowy bez homologacji,
- Arrow,
- Shark street GP,
- Turbokit GP H3.
Najwięcej mocy dał TURBOKIT GP, i jest z nich i tak najtańszy. Nie płać za markę, płać za to co faktycznie dostaniesz !! a i tak Turbokit GP wygląda najlepiej z nich, owszem akrapovic jest ładny ale ja bym nie dopłacił 1000zł tylko za wygląd bo 1000zł to paliwa na cały sezon do R125:P. Więc czy warto kupić Akrapovica do 125cm3 wg. mnie nie warto, chyba że się jest pasjonatem z portfelem który wiecznie się nie domyka z powodu dużej ilości gotówki to można sobie trochę ulżyć w noszeniu ciężkiego portfela:D.
Kolego: "fuckout2"
Wydech da mocy procentowo dokładnie tyle samo ile mocy daje wymiana wydechu kompletnego np w jakiejś 600cm3. A moc weźmie się np. z tego że wywalasz cały katalizator spalin bo sportowy wydech go nie ma
.