Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2013, 13:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Witam.
Jaka jest roznica pomiędzy tym:

Kod:
http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit-malossi-mhr-replica-70cc,pZ000759.bhtml


a tym cylindrem:
Kod:
http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit-malossi-mhr-70cc-12mm,pZ046986.bhtml


Poza moca roznia sie czyms wiecej ? Da sie jakos rozpoznac je, odroznic po wygladzie zewnetrznym ?

Jak z zywotnoscia ? Na ktorym dluzej pojezdze ?

Pozdro.




_________________

Yamaha Aerox Race Replica 70cc EVO MHR TEAM 2 <- Zajrzyj !
Lajkuj fanpage mojego roxa ! :D
https://www.facebook.com/aerox.mhrteam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 19:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Po oknach i kanałach rozpoznasz.
Wiadomo że MHR REPLICA żywotniejsza.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Maciek1997 pisze:
Po oknach i kanałach rozpoznasz.
Wiadomo że MHR REPLICA żywotniejsza.


No tak, w sumie Replica zywotniejsza, bo ma dwa pierscienie...




_________________

Yamaha Aerox Race Replica 70cc EVO MHR TEAM 2 <- Zajrzyj !
Lajkuj fanpage mojego roxa ! :D
https://www.facebook.com/aerox.mhrteam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 20:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
jak781, :roll: :roll: Ręce opadają


Jest żywotniejsza bo jest o wiele słabiej strojona.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Maciek1997 pisze:
jak781, :roll: :roll: Ręce opadają


Jest żywotniejsza bo jest o wiele słabiej strojona.


No tak, ale ilosc pierscieni tez chyba wplywa na zywotnosc... Replica ma 2 a zwykly MHR 1 pierscien....




_________________

Yamaha Aerox Race Replica 70cc EVO MHR TEAM 2 <- Zajrzyj !
Lajkuj fanpage mojego roxa ! :D
https://www.facebook.com/aerox.mhrteam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 20:49 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
2 pierścienie masz większe tarcie tulei niż na jednym a tak nawiasem mówiąc do mhr'a też możesz założyć tłok na dwa pierścienie nikt ci nie broni




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 20:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
naziol, albo jak w WS można i 3 xD




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 21:36 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Maciek1997, Silnik jawoski 232 też 3 pierścienie ale tam to naprawdę grube są w porównaniu do skutera gdzie przeważnie jeden pierścień ma 1,2mm

Prawda jest taka że jednopierścieniowy się szybciej zużywa bo musi wytrzymać dwa razy tyle :) Zawsze dwa pierścienie mają łatwiej utrzymać ciśnienie na denku niż jeden




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 11:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
naziol, wiadomo :)

Ale jak pisałeś coś za coś. 1 pierścień mniejsze tarcie ale szybciej się zużywa. 2 pierścienie większe tracie ale wolniej się zużywa.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2013, 16:16 
*

Rejestracja: 10 lip 2013, 15:23
Posty: 2
Pojazd:
Mam pytanko a czy Wał korbowy RMS Racing wytrzyma Cylinder Malossi MHR 70cc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 1:12 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Leszkoo To zależy od reszty części i jakie obroty będzie uzyskiwać silnik i jaką mocą będzie dysponować silnik




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 21:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2013, 20:48
Posty: 11
Pojazd:
przecież mhr ma ok 20km a mhr replica 12/13 wiec znazaca roznica ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy