Dzisiaj jest 10 mar 2025, 17:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sty 2010, 20:19 
*

Rejestracja: 10 lis 2009, 11:59
Posty: 20
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Witam. Mianowicie moje pytanie jest takie czy ktoś ma malossiego multivara do p/g?? Chodzi mi o to aby napisał jaka jest długość tej tulejki, i jeszcze jedno na Mielochu jest na zdjęciu jakiś plastikowy czarny pierścionek uważam że tego mi brakuje bo wario się kreci ale nie zamyka się na pasku... Jak myślicie?




_________________

Kupie do P/G.
Gaźnik: 19mm dellorto
Króciec prosty nad koło
Wariator malossi multivar 2000

Kontakt GG: 12155635


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 21:18 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
Czym dłuższa tulej tym pasek bedzie niżej. Ten pierścionek to zapewne blokada. Sprawdź szerokość paska bo jak będzie zjechany to też do gury nie wejdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 21:24 
*

Rejestracja: 10 lis 2009, 11:59
Posty: 20
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Ale on w ogóle nawet na max gazie nie rusza sprzęgła.....




_________________

Kupie do P/G.
Gaźnik: 19mm dellorto
Króciec prosty nad koło
Wariator malossi multivar 2000

Kontakt GG: 12155635




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Pasek zjechany pierścień blokujący za szeroki extremalny przypadek sprężynki tak twarde ze z max rpm nie rusza.




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 21:47 
*

Rejestracja: 10 lis 2009, 11:59
Posty: 20
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
To tak co to jest ten pierścień blokujący. I czy chodzi ci o sprężynki sprzęgła czy o centralną, bo ona faktycznie jest twarda....




_________________

Kupie do P/G.
Gaźnik: 19mm dellorto
Króciec prosty nad koło
Wariator malossi multivar 2000

Kontakt GG: 12155635




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 20:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Pierścień blokujący to taka podkładka zebu talerze się do końca nie zeszły jak sprężynki sprzęgła są za twarde np. do evo dobrane to silnik nie wykręci obrotów żeby szczęki sprzęgła puszczały a jak centralna za miękka to się będzie pasek ślizgał i dość obrotów nie przeniesie




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 22:11 
*

Rejestracja: 10 lis 2009, 11:59
Posty: 20
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Aha. Dzięki za pomoc bardzo mi pomogłeś:)




_________________

Kupie do P/G.
Gaźnik: 19mm dellorto
Króciec prosty nad koło
Wariator malossi multivar 2000

Kontakt GG: 12155635




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy