Dzisiaj jest 19 lut 2025, 6:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lut 2012, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Witam.
Mam zamiar malować spray'em sprężynę amortyzatora. Nie wiem jak to dokładnie zrobić. Napiszę wiec jak to chce zrobić, a Was proszę o cenne rady do tego. Na końcu napiszę też kilka pytań.

A więc:

Matowię wodnym papierem 600 starą powłokę. Następnie odtłuszczam i maluję podkładem. Podkład po wyschnięciu matowię papierem 800 wodnym, odtłuszczam.
Następnie biorę lakier (bazę) i maluję ok 3 cienkie warstwy.

Pytania:
1. Czy na koniec trzeba malować bezbarwnym?
2. Jeśli nie trzeba bezbarwnym to jakim papierem (o ile trzeba) wypolerować lakier na koniec?
3. Czy te ziarnistości papierów które podałem będą odpowiednie?

Pozdr.




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Ja malowałem ostatnio swój i tak zrobiłem:

Tarcza ze szczotką na dremla i szlifowałem do uzyskanie równej powierzchni, a zarazem zmatowienia i wyrównania oryginalnego lakieru, następnie popsikałem środkiem "megillo" (do odtłuszczania) odczekałem kilka chwil i wytrarłem suchą szmatką. Następnie po zabezpieczeniu amortyzatora (przed malowaniem w niepotrzebnych miejscach) pomalowałem podkładem. Następnie po wyschnięciu, zmatowiłem powłokę papierem 1500,2000 do idealnej równości i pomalowałem bazą. Na końcu, żeby lakier był odporny na benzyne, smary itd. pomalowałem bezbarwnym i tyle ;) Świeci się teraz jak psu coś ;D :mrgreen:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:03
Posty: 9
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Tom_Q pisze:
Następnie po wyschnięciu, zmatowiłem powłokę papierem 1500,2000 do idealnej równości i pomalowałem bazą.


Tylko, że podkład matowi się papierem 600 max 800 a nie 2000.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=207397




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Bezbarwny nakładałeś po wyschnięciu bazy? Czy ma być taka lekko mokra jeszcze?




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 11:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
szczerze to odpuść. choćbyś nie wiem co robił i tak tego nie zmatowisz dobrze ani nie odtłuścisz i spray nie złapie.

daj to do piaskowania i do malowania proszkowego, te same pieniądze Cię to wyniesie a będzie powłoka nie do porównania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Sprayem jak pomalujesz jakimś tanim to pd założeniu farba będzie Ci pękać na sprężynie.




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy