Dzisiaj jest 06 lut 2025, 12:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lut 2016, 17:57 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam mam teraz 72cc z glowica 39mm reszta standard Skuter Barton huragan ponad 100kg
Chce kupic
cylinder 50 (wklęsły) lub 51mm -tlok wypukły
wariator wm high speed 5,5g - niby to samo co tec sv 1 zastanawia sie nad sv1 ale nie wiem czy to ma sens jak nie bedzie markowego cyla .
Pasek gates lub bando ale gates to kevlar wiec moze niszczyć wario ( czy taki kevlar szybko zniszczy sv1 lub wm hs)? czy pasek krótszy niż 729 da większa moc z silnika na kolo ?


Mam zakupione
sprzeglo tec
sprezyna niebieska 1000rpm
głowica 50 mm wytoczenie - komora spalania nie pamiętam

Podobno cylek 50mm nie da nic więcej ni z 47mm bo i tak vmax sie nie zwiększy jedynie przyspieszenie i moc wyjściowa jak to jest faktycznie z tym po waszych doświadczeniach z takimi setupami wydaje mi sie ze te kilka cc da coś przy takiej wadze , tak samo z głowicami do 50mm dać 39 czt 50 mm ? na której byłby lepsze efekty bo podobno na duzej głowicy nie ma mocy od dołu jak to jest przy 39mm a


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lut 2016, 22:52 
*

Rejestracja: 13 lut 2016, 21:56
Posty: 16
Pojazd:
jesli chcesz osiagnac naprawde duza moc proponuje zestaw: cylinder 51mm wypukly tlok, glowica duze zawory dostosowana pod ten cylinder 51mm , caly ten komplet mozesz kupic na allegro :) sam posiadam taki zestaw i moc jest ogromna , cylinder 47mm przy tym zestawie to pikus ;) :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2016, 15:11 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
No ok ale czy ta głowice która posiadam pasowała by do tego cylindra 51 mm ? , jutro dokładnie zmierzę głowice i komorę mi sie wydaje ze nie ma specjalnych głowic pod 51 to sa zwykłem głowice z 50 mm wytoczenbia pod tlok plus komora spalania ale mogę sie mylić , jak u ciebie z spalaniem na tym zestawie oraz jakie osiagi masz?, czy łańcuszek ci sie nie rozciąga za szybko ?, oraz czy miałeś do czynienia z wario wm hs ?.Z góry dzieki za odpowiedz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2016, 16:01 
*

Rejestracja: 13 lut 2016, 21:56
Posty: 16
Pojazd:
Na allegro mozesz kupic caly zestaw cylinder i glowica 51mm + wypukly tlok i glowica z duzymi zaworami przystosowana pod ten tlok :) Cena zestawu to jakies 155 +przesylka . W allegro wpisz :cylinder glowica 90 4t i tam poszukaj tego zestawu . Twoja glowica na pewno nie bedzie pasowac :) Jesli chdzi o spalanie to jakies 4l. A lancuszek zalozylem nowy i jak naraIe sie nie rozciaga. Jesli chodzi o wario wm to do tego zestawu nie polecam. Po przebiegu jakies 500 km nie bedzie sie nadawal :) POlecam tec r-type ktory ma rolki 8g + sprezyna zolta. A rolki 8g podobno sa najlepsze do tego zestawu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 13:07 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam jednak wybieram 50 mm wklęsły tłok nie wypukły teraz mam wario serie i pasek 729 dochodzi mi na sama górę wario wm hs jest wieksza tarcze ? teoretycznie powinien miec lepsze osiagi , sam nie wiem jakie wario wybrać bo na top racing na razie nie mam $ bo sa inne wydatki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 17:34 
*

Rejestracja: 13 lut 2016, 21:56
Posty: 16
Pojazd:
Wario wm ma prawdobodopnie inaczej zaprojektowany koszyk rolek i pasek dochodzi na sama gore i rosnie predkosc maksymalna jak i przyspieszenie. :) ja wczesnie mialem takievwario to v max wzrosl o 10 km/h :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 14:42 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam ponownie jednak chce zakupic 51mm cyl lecz nie wiem czy bedzie pasowal pod glowice. 50Mm wytlocenie z komora spalaniabi czy caly wypuklenie wrjdzie w glowice dzwonilemm do sprzedawcow niby glowice w zestawach tez maja 50 mm komore z wytloczeniem co radzicie zamawiac? Prosze o szybkie info glowica zmierzona. Wiecc tak. Zawory srednica 1t/16 i 19 mm srednica komory 40 mm a komory z wytloczeniem to 51 mm wiec chyba jest .to glowica pod cylka 50 mm wklesly tlok co otym myslicie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 14:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Będzie pasowała, ja też kupowałem zestaw WM cylinder + głowica 88cc (90) - 51mm tłok, głowica przyszła z takimi wymiarami, z tym że zawory mam większe, ssący jest chyba 23mm a wydech 19 lub 20mm (dokładnie nie pamiętam)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 15:29 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
A czy w takim razie zawory nie beda za male ? Czy przelozy sie to na moc ? Napisz mi cos wiecej jaki masz setup osiagi spalanie i czy roznica z plaska 50. Mm jest zauwazalna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 15:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Setup:
- Cylinder + głowica 90cc (51mm)
- Wałek rozrządu z większymi krzywkami
- Gaźnik + króciec ze 125/150cc
- Filtr powietrza Motoforce Racing AirBox
- Wydech LeoVince Scoot
- Wario Top Racing SV1
- Pasek Gates kevlar
- Przeciwtalerz wariatora Naraku CNC V.2
- Sprzęgło Tec Evo Racing
- Dzwon sprzęgła WM
- Korektor momentu WM
- Rolki 7g, seria sprężyna centralna, żółte sprężynki sprzęgła
- Wisienka na torcie: świeca DENSO Iridium

Na razie jeszcze na dotarciu ale moc jest wystarczająca jak dla mnie na tak mały skuterek :) Generalnie od zap*** mam motocykl, skuter jest do dojazdów do pracy, do sklepu po bułki itp. :)

Miałem wcześniej 82cc (50mm tłok) + seryjna głowica. Różnica wtedy a teraz to taka że na 82cc moc była tylko w niskiej partii obrotów, na wyższych obrotach się "męczył", teraz jest lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2016, 5:40 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Dzieki a co z glowica nasa sie pod 51mm? Dodatkowo co z tymi mniejszymi zaworami. Czy moc nie spadnie pavlak czekam za odp bo do 12 godz musze wiedziec czy cylek mam dokupic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2016, 14:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Już Ci pisałem wcześniej/wyżej że będzie pasowała :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2016, 17:21 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam ponownie mam dylemat co do tuningu mojego skuterka mam teraz 47mm mcn wszystko seria , vmax gps 70 km/h przełożenie 12/1 skuter 115kg waga i teraz zastanawiam się czy cylek 50mm lub 51mm china lub airsal da większa moc mimo ze jest to teoretycznie mała różnica jak to by sie przełożyło na vmax bo jak 5km/h to nie ma sensu ladiwac tyle kasy np na airsala tak samo chce zakupić teraz wario tylko nie wiem czy sv1 , tec r type czy dołożyć do stage6 pro , czy ten sv1 wytrzyma z 10 tys km z paskiem gates power link wzmocnionym ? oraz jak te wario sprawuje sie na przyspieszenie oraz vmax , czekam na oponie ludzi którzy mieli do czynienia z tymi poszerzaczami podobno wm hs jest to samo co sv1 ale nie wiem czy tak jest, dodam ze mialem airsala oraz china jedyna różnica to nicals powłoka oraz lepszy tłok a tako tak samo i znajomy mowi ze osiagi prawie te same co na china co wielu ludzi to wiele opini ale jak to jest na serio




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy