Dzisiaj jest 28 gru 2024, 4:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 17:31 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
Furian50 pisze:
coś koło 100km/h będzie


Jak teraz na wolnych mi idzie 60-65 na zebatkach 13/46, to bedzie na wolnych szedl 100 na zebatkach 15/45?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
A może to regulacja gaźnika raczej za mały nie jest u ciebie jest tak jak u mojego znajomego było tylko że w skuterze miał full seta mid race tylko gaźnika nie zmienił to leciał mu max 90 km/h a jak zmienił gaźnik na 19 odrazu poszedł 115 ale najpierw zmień te zębatki i zobacz jak ci jeździć będzie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 8:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
nie, aż tyle nie :) jakoś 80kmh możesz sie spodziewać :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 10:10 
*

Rejestracja: 03 maja 2010, 9:39
Posty: 10
Pojazd:
Jak nie chcesz wymieniać całego gaźnika to chociaż dysze wymień na większą, żeby więcej paliwa dostawał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 15:15 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
mam gaznik 19 i dysze 100, gaznik jest dobrze wyregulowany bo swieca ma kolor kawy z mlekiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 11:14 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
jedyną opcją jest zmiana zębatek. U siebie jak zmieniłem z hm 50 na pfr 70cc to v-max sie niepolepszył a nawet pogorszył bo powyzej 12k wogole traci moc i juz nieprzyspiesza a mk hm do 14k szedł... Tyle ze dojscie do tej 100 tam zajmowało wieki tutaj moment... wsadz na przód 15z i zobaczysz róznice :P Prawdopodobnie wydech ci zamula cylinder i niewykreca całkowitej mocy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 12:07 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
Wsadzilem 15 na przod i jedzie 100... Ale kreci sie tylko do 9500 obrotow... Czy to wina za duzej zebatki?
A mam pytanie, mam gaznik 19 i króciec byl w zestawie, i czy jak kupie króciec jakie np polini to on cos da?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 13:22 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
Mam gaznik 19 i byl w zestawie króciec, czy jak zmienie króciec na jakis polini etc to bedzie jakas roznica?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy