Dzisiaj jest 21 lip 2025, 23:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
A prędkość realna to jaka ? Właśnie wg gps.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 21:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
Memphis, Pier***,Pier*** ja posłucham. Więcej niż 80 km/h to z twojego mózgu nie wyciągniesz




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Michalak pisze:
Zawsze chciałem kupić coś w 4t i zacząć tuningowac bo to ciekawa baza na której się można nieco nauczyć

I właśnie o to mi chodzi :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 21:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
No wreszcie ktoś napisał że bez głowicy niewiele zrobisz .

No w sumie ciekawa rzecz , myślę że ten tec to nie głupia oferta .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Michalak pisze:
Wymiana samego cylindra nic nie da, musisz wymienić głowice wałki itp, wtedy odczujesz różnice

Zawsze chciałem kupić coś w 4t i zacząć tuningowac bo to ciekawa baza na której się można nieco nauczyć


Wałki? W GY6, 139qmb/a jest jeden wałek rozrządu.

Po co od razu wymieniać całą głowicę? Wystarczy zrobić jej porting, bądź zlecić to komuś obeznanemu w tym temacie, kupić wałek rozrządu z ostrzejszymi krzywkami typu naraku V2 czy coś w tym stylu. Dodatkowo większą prędkość maksymalną możesz uzyskać po zmianie przełożeń, jednakże podobno dość trudno je dorwać.

Edit: Jednak nie tak trudno, od razu po wystukaniu "przełożenia" na Allegro wyskoczyło to czego szukałem:
http://allegro.pl/przelozenia-stage6-pr ... 27052.html
http://allegro.pl/sportowe-przelozenia- ... 36373.html


Ostatnio zmieniony 14 sie 2012, 21:46 przez DiVi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 21:48 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 9:23
Posty: 81
Pojazd:
nitropet12 pisze:
Memphis, Pier***,Pier*** ja posłucham. Więcej niż 80 km/h to z twojego mózgu nie wyciągniesz


Za takie obrażanie uczestników na forum to powinieneś bana dostać,jeśli nie jesteś w stanie podważyć mojej wypowiedzi to się nie udzielaj,a jeżeli uważasz że się mylę i możesz to udowodnić to podziel się swoimi informacjami.

PS.Widzę że nawet nie zapoznałeś się z linkiem który wkleiłem dlatego specjalnie dla CIEBIE zamieszczam go jeszcze raz:
TUNING 4T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 22:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
I co z takiego artykułu mam wynieść? Nie każdy skuter będzie miał taką samą prędkość maksymalną, wiem to z doświadczenia. Zakładałem 80cm3 do różnych chińczyków w 4T (konkretnie: Longjia RS50, Motobi Sowa II, Motobi Spider, Router Bassa i coś czego nazwy nie pamiętam) i każdy z wyżej wymienionych zachowywał się inaczej.

Kolega, który jeździ właśnie tym Routerem Bassą 80cc śmiga wg. GPS'u dokładnie 65km/h, wkręca się na bardzo wysokie obroty, rolki, sprężyny nic nie zmieniają w jego przypadku - widocznie takie przełożenia... Ale - na przyspieszenie jest w stanie zawstydzić nawet Aeroxa.


Ostatnio zmieniony 14 sie 2012, 22:25 przez DiVi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 1:04 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 9:23
Posty: 81
Pojazd:
Router Bassa ma najmniejsza masę własną dlatego w porównaniu z np: Motobi Sowa 2 który jest dużo cięższy osiągi będą się różnić.
W skuterach które wymieniłeś można zastosować ten sam cylinder 80 cm3,jednak niemarkowe cylindry 80 (rzeczywista pojemność tych cylindrów to około 72cm3) mają w zależności od producenta różne kształty denka tłoka (wklęsłe,płaskie,wypukłe) co ma wpływ na kompresję a zatem na osiągi również.
Przy cylindrach 80 nie jest wymagana wymiana głowicy dlatego też szczelność zaworów głowicy fabrycznej ma duże znaczenie,a jak wiadomo gniazda i zawory w chińskich 4t ulegają szybkiemu zużyciu.
Można jeszcze wymienić inne czynniki takie jak stan układu przeniesienia napędu czy gaźnika(w chińskich gaźnikach przepustnica podciśnieniowa wyciera obudowę gaźnika co prowadzi do destabilizacji pracy przepustnicy).

To są główne powody tego że osiągi wymienionych przez ciebie skuterów mogą się różnić.

Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 10:30 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Ja posiadam skuter 4t taki sam silnik jak we wszystkich chinolach. Skuter pochodzi z 2005 r. wyprodukowano go w Tajwanie i nie miał żadnych blokad :) . Ma przebieg 15000 km. Ale do sedna włożyłem temu skuterowi cylinder 65ccm. Prędkość max nie wzrosła :/ Wziąłem się za regulację napędu, bez większych skutków, v-max nadal 55 km/h (relane). Zmieniłem filtr powietrza, zmieniał się dźwięk, ale nic nie pomogło. Przerobiłem wario tak jak podałem w linku i nic nadal 55 w porywach do 60 km/h. Dopiero ostatnio wyczytałem, że za niepowodzenia w tuningu 4t często odpowiada... przeciwtalerz, kupiłem więc naraku http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 003bc58445 i v-max wzrósł do 70 km/h (realne) co w zupełności starcza mi w 4t.


Ostatnio zmieniony 15 sie 2012, 10:31 przez karol159620, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 10:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Kolega wymienił cylinder na Airsala 80 i wariator Polini Hi-speed.
Osiągi to 80km/h licznikowo z lekkiej górki.
Według mnie tuning 4t (50ccm) jest nieopłacalny.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 11:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Pat!, To chyba twoj kolega coś słabo docierał,bo ja teraz na seryjnej 50 80km/h
licznikowe jadę :roll: A jak ktoś nie wieży to proszę Film http://www.youtube.com/watch?v=MZah2y-2_hg


Ostatnio zmieniony 15 sie 2012, 11:48 przez Siwy0232, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 13:08 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 9:23
Posty: 81
Pojazd:
Prędkości licznikowe w chińskich skuterach (pomimo faktu że sporo zawyżają) często różnią się między sobą np:dwa różne modele skuterów poruszające obok siebie z ta samą prędkością mogą pokazywać inne prędkości licznikowe,dlatego nie można na nich polegać jeśli zależy nam na dokładnym pomiarze prędkości maksymalnej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Memphis pisze:
Router Bassa ma najmniejsza masę własną dlatego w porównaniu z np: Motobi Sowa 2 który jest dużo cięższy osiągi będą się różnić.
W skuterach które wymieniłeś można zastosować ten sam cylinder 80 cm3,jednak niemarkowe cylindry 80 (rzeczywista pojemność tych cylindrów to około 72cm3) mają w zależności od producenta różne kształty denka tłoka (wklęsłe,płaskie,wypukłe) co ma wpływ na kompresję a zatem na osiągi również.
Przy cylindrach 80 nie jest wymagana wymiana głowicy dlatego też szczelność zaworów głowicy fabrycznej ma duże znaczenie,a jak wiadomo gniazda i zawory w chińskich 4t ulegają szybkiemu zużyciu.
Można jeszcze wymienić inne czynniki takie jak stan układu przeniesienia napędu czy gaźnika(w chińskich gaźnikach przepustnica podciśnieniowa wyciera obudowę gaźnika co prowadzi do destabilizacji pracy przepustnicy).

To są główne powody tego że osiągi wymienionych przez ciebie skuterów mogą się różnić.

Pozdrawiam.


Kształty tłoków były identyczne, zestawy były kupowane w jednym sklepie, niczym się nie różniły.

Sowe można odpuścić, ale do Routera Bassy można spokojnie porównać Motobi Spider'a czy Longjie RS50 - To taka sama rama jak w Bassie, też koła 10", różnica była tylko i wyłącznie w plastikach, więc mówimy teraz o praktycznie takich samych skuterach, zestaw był stosowany ten sam, a prędkość maksymalna i przyspieszenie nie były porównywalne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 22:38 
*

Rejestracja: 03 lis 2011, 19:06
Posty: 112
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Pisz do dawida137137 jemu wezyr jechał 120 gpsowe
a serio to tuning piżdzika (4t) jest nie opłacalny
lepiej zrobić na swap p/g najlepiej lc niekoniecznie tarcza




_________________

Kupie termometr stage6 uszkodzony !!!

Cylinder Sport 70cc Do Piaggio LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
@up.

No ale za to z 4T można się nauczyć podstaw mechaniki, jest trochę bardziej skomplikowany w budowie niżeli silnik 2-suwowy, ale na początek jest w sam raz. Części do niego (4T) są ogólnodostępne, można je dostać w każdym sklepie z częściami do skuterów, "tanie jak barszcz", a kupując silnik z Piaggio trzeba wydać dość sporą kwotę, jakieś 500zł drogą nie chodzi, części do p/g na pewno nie są tak tanie jak do chińczyków, poza tym na pewno nie będzie łatwo odzyskać zainwestowanych pieniędzy przy sprzedaży - na pewno łatwiej sprzedać markowy skuter niż chine z p/g :)




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 0:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
DiVi, No wiesz v-max i przyspieszenie mogły się różnić powodem tego mógł być przebieg i zużycię takich części jak wario , sprzęgło dzwon , pasek itp.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 23:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
W Bassie akurat sprzęgło z dzwonem było nowe, bo talerze korektora momentu obrotowego były pokrzywione (jakim cudem to nie wiem), nówki rolki (3 rozmiary, bo testowaliśmy), pasek też nowy, bo przez właśnie wyżej wymienione krzywe talerze po prostu paski strzelały jak gumki recepturki, a V-Maxem nie dorównał Longji RS80 ani Motobi Spider'owi. Robi się trochę offtopic, dlatego zarzucę czymś na temat:

Na pewno ponad 80km/h GPS'owe można wyciągnąć z większego cylindra, np. 88cm3, 90cm3, 100cm3 - są one dostępne w internecie, z tym że od razu konieczna jest wymiana wału, grzebanie z głowicą, rozwiercanie karterów.

Coliberek DYwan'a na 88cc (Tłok 51mm) leciał 98km/h GPS'owe, co napisał w swoim temacie w dziale Wasze Maszyny - dla leniwych link:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... liber+swap




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy