Dzisiaj jest 12 sie 2025, 20:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sie 2014, 14:09 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
tj. w tytule kupiłem używane dellorto 21, pierwsze dni dobrze jeździł, potem coś się pojebaobao i teraz jak odpali to po dodaniu gazu gaśnie, nie reaguje na jakąkolwiek regulacje, na nic. Podnosiłem, zmieialem iglice, wszystko o mogłem.
Co się dzieje ?!




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 sie 2014, 18:39 
*

Rejestracja: 01 wrz 2010, 6:34
Posty: 71
Pojazd: Honda shadow VT
Z doświadczenia własnego wiem, że regulację robi się na rozgrzanym silniku - wtedy on inaczej pracuje - a jak Ci gaśnie po dodaniu gazu, to wnioskuję, że wciąż na zimnym próbujesz regulować.

Moim zdaniem jak było oki, to znaczy że w czasie jazdy coś ci się lekko odkręciło lub zapchało.

Odkręcić się mogły: śruba regulacji obrotów lub powietrza [ sam 3 razy taką zgubiłem bo się odkręciła i przepadła ] - a zatkać gaźnik - przedmuchać dysze i wyczyścić gaźnik, filtr powietrza przeczyścić też. Sprawdzić, czy się jakiś wężyk gdzieś nie poluzował - szczególnie przy gaźniku.

Więcej coś jeszcze ?
Hm, ewentualnie może jakieś brudne paliwo zalałeś ?

Czytałem, że jak na stacji jest cysterna z paliwem - to nie tankować przez min godzinę na niej, bo się wszystkie brudy z dna zbiornika podnoszą i o problem potem nie trudno.


No i świeca ... czy nie poluzowana, czy fajka dobrze siedzi - to niby banał, ale różnie bywa jak człowiek zdenerwowany szuka usterki ... nie o wszystkim pamięta...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 9:19 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Duszeek pisze:
Z doświadczenia własnego wiem, że regulację robi się na rozgrzanym silniku - wtedy on inaczej pracuje - a jak Ci gaśnie po dodaniu gazu, to wnioskuję, że wciąż na zimnym próbujesz regulować.

Moim zdaniem jak było oki, to znaczy że w czasie jazdy coś ci się lekko odkręciło lub zapchało.

Odkręcić się mogły: śruba regulacji obrotów lub powietrza [ sam 3 razy taką zgubiłem bo się odkręciła i przepadła ] - a zatkać gaźnik - przedmuchać dysze i wyczyścić gaźnik, filtr powietrza przeczyścić też. Sprawdzić, czy się jakiś wężyk gdzieś nie poluzował - szczególnie przy gaźniku.

Więcej coś jeszcze ?
Hm, ewentualnie może jakieś brudne paliwo zalałeś ?

Czytałem, że jak na stacji jest cysterna z paliwem - to nie tankować przez min godzinę na niej, bo się wszystkie brudy z dna zbiornika podnoszą i o problem potem nie trudno.


No i świeca ... czy nie poluzowana, czy fajka dobrze siedzi - to niby banał, ale różnie bywa jak człowiek zdenerwowany szuka usterki ... nie o wszystkim pamięta...


Wymieniłem kranik, przeczyściłem i przedmuchałem gaźnik (nawet go wymyłem w rozpuszczlaniku) fajka troszkę się trzęsie, ale wymienie ją jeszcze w pon/wt. Świecę czyściłem kilka razy, wymieniałem na inną nawet na 2elektrodową.
Zamierzam kupić chiński 21 bo wiem że każdy gaźnik można wyregulować. Zrobiłem już wszystko co mogłem z tym nieszczęsnym dellorto. :/
Wolę kupić : http://allegro.pl/gaznik-2t-21mm-tuning ... 38146.html
niż teca/motoforce który jest tym samym gaźnikiem co ten za 60zł :D
Co o tym sązisz ? ;)




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy