Dzisiaj jest 04 gru 2024, 7:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 maja 2013, 7:16 
**

Rejestracja: 04 lis 2012, 14:36
Posty: 212
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Pojazd:
Witam. Jak go odpalę na zimnym to po ok 1 min ma już 50-60*C. Po przejechaniu ok 1-1,5 km na 1/2 gazu (prędkość tak koło 60 km/h) w temperaturze na zewnątrz 20*C ma już ok 130-135*C. Założony mam większy wentylator, chwytak powietrza, wszystkie obudowy na cylindrze są przykręcone. Cylinder jest na dotarciu, ma jakieś 60 km. Termometr mam tablicowy z allegro, czujnik za pomocą adaptera umocowany pod świecą.
Set jaki mam:
- Cylinder Kit Hebo Manston Replica 70cc
- Wał korbowy Top Racing Evolution Ng 12mm
- Gaźnik Stage6 Dellorto 21mm Black Edition (dysza główna 80, na większej gorzej chodzi, wolnych 40 ale jest chyba jeszcze za duża bo na wolnych nie można go dobrze wyregulować bo śróbka musi być cały czas wkręcona bo jak się ją wykręca to zaczyna gorzej chodzić, na większej dyszy jest jeszcze gorzej)
- Zawór membranowy Tec Sport
- Wariator Stage6 Sport Pro
- Wydech Stage6 Pro Replica chrom/ carbon
- Stożek Polini Air Box
- Sprzęgło Tec Evo Racing
- Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing
Czy takie temperatury są normalne czy coś źle jest zrobione?




_________________

Moje sprzęciki :) Wbijajcie.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=312499
http://forum.mieloch.pl/gilera-rcr-full-sport-by-kwiato98-t373491.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 12:00 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
A drinki sam robisz? czy silnik sobie dawkuje? Przy dotarciu zawsze jest wysoka temperatura ;) Jeśli masz dobry kolor świecy to schłodź mieszankę dolewając po prostu więcej oleju




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 15:14 
**

Rejestracja: 04 lis 2012, 14:36
Posty: 212
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Pojazd:
Mieszankę sam robię. Teraz mam ok 3%. To co robić jak po małym dystansie tak się grzeje?




_________________

Moje sprzęciki :) Wbijajcie.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=312499
http://forum.mieloch.pl/gilera-rcr-full-sport-by-kwiato98-t373491.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 18:53 
*

Rejestracja: 15 maja 2013, 18:27
Posty: 66
Pojazd:
Synu gaznik 21mm do takiego cylindra ? :>
Nie dziwie Ci sie ze sie grzeje..
Daj gaznik 24mm i po problemie + pompa wody 40%.
Docierasz cylinder wiec wiadomo ze sie grzeje i jest wysoka temperatura..
Zmien gaznik..
No ale 1min juz 60 stopni ?
Moze licznik cie oklamuje.
Sprawdz chlodnice , moze jest zapowietrzona.




_________________

:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 19:56 
**

Rejestracja: 18 lis 2012, 8:04
Posty: 484
Pojazd:
ac..




_________________

Sprzedam Stage 6 Pro Replica do Minarelli !

http://tablica.pl/oferta/stage6-pro-rep ... 3gU4b.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 20:23
Posty: 312
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
SLU. pisze:
Sprawdz chlodnice

SLU. pisze:
pompa wody 40%

nie umiesz czytac ?
Kwiato98, jedynym rozwiązaniem jest większy gaźnik , przełóż od kogoś na chwilę 24mm ,albo spróbuj do 21mm włożyć większą dyszę i jakoś to ogarnąć i jak to nie pomoże to dopiero 24mm




_________________

Boberko pisze:
Chodzi o to jak wymawiamy nazwy poszczegolnych firm

KoKaSt^nt pisze:
Yamaha-dżamajha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 22:07 
**

Rejestracja: 04 lis 2012, 14:36
Posty: 212
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Pojazd:
Na tej dyszy chodzi najlepiej. Gaźnika 24 nie mam od kogo przełożyć bo nikt nie ma. U mnie jak ktoś ma skuter to na serii :D Wiem tylko że u innych nawet po porcie i przy gaźniku 21 i tej samej dyszy jest dobrze. Czy to możliwe że to przez to że jest na dotarciu tak temperatura wzrosła?




_________________

Moje sprzęciki :) Wbijajcie.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=312499
http://forum.mieloch.pl/gilera-rcr-full-sport-by-kwiato98-t373491.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 23:03 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
nie no ludzie 24mm do mid-race? Niech założy od razu 30mm tak go schłodzi że zamarznie hahaha :) Ile lejesz oleju na litr? Przy docieraniu zawsze jest wyższa temperatura ale nie ma co wierzyć tym termometrą i zważ że 135 stopni ma pod świecą a to jest co innego niż temperatura cieczy. Panikował bym gdyby przy -20 łapał 135 stopnia. U mnie zjawisko wysokiej temperatury było codziennością a gdyby naprawdę mocno ci się grzał przycierało by ci cylinder/ puchł tłok. Skoro nic się nie dzieje z cylindrem nie traci mocy na ciepłym to po co kombinować skoro silnik pracuje ok ?




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)


Ostatnio zmieniony 15 maja 2013, 23:06 przez naziol, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 7:34 
**

Rejestracja: 04 lis 2012, 14:36
Posty: 212
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Pojazd:
Leję mieszankę ok 3%, czyli jakieś 30ml oleju na litr, teraz może trochę więcej mi się wlało.
Aha, czyli nie ma co kombinować, tak musi być? Skut i tak chyba idzie do mechanika bo nie mogę coś gaźnika ogarnąć. Na żadnej kombinacji dysz nie można wyregulować wolnych obrotów. Na dyszach wolnych obrotów w zakresie 60-40 śrubka od mieszanki musi być maksymalnie wkręcona bo jak się ją wykręci to zaczyna gorzej chodzić (przy tym samym położeniu przepustnicy ma niższe obroty) i ja zatrzymam się np. na światłach to jak potem dam gazu to go przylewa. Na dyszy 40 jest chyba najlepiej (w Dellorto PHBG 21 jest chyba tak, że jak się śrubkę wykręca to się wzbogaca mieszankę a jak jest wkręcona to jest najuboższa). Muszę chyba wkręcić jeszcze mniejszą dyszę wolnych, jak myślicie?




_________________

Moje sprzęciki :) Wbijajcie.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=312499
http://forum.mieloch.pl/gilera-rcr-full-sport-by-kwiato98-t373491.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 7:45 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Nie jest to normalne
Sam miałem hebo manstona, gaźnik 21mm, czujnik pod świecą i też osiągał tak wysokie temperatury. Doradzono mi że to normalne więc przycisnąłem go mocniej, temperatura skoczyła do 150*C i spuchł tłok. A najlepsze jest to że jak jeździłem nim na dotarciu na 17.5 to wcale się nie grzał




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy