Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2010, 17:35 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Siemano, w skuterze psuje mi się mieszanie z olejem. Już raz silnik zatarłem i nie chcę tego powtórzyć. Chcę lać mieszankę. Tylko powiedzcie mi w jakich proporcjach? Kartery mam w jaki sposób zaślepić? I jest możliwość jak zadużo oleju wleje że mi osiądzie na tłoku i cylindrze i zatrze?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2010, 23:58
Posty: 57
Pojazd:
proporcje powinny być opisane na opakowaniu od oleju...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 19:21 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
od nagaru nie zatrzesz , tylko lej dobry olej do full seri 20ml na 1l na wysoko obrotowych ok 30ml 1l , na dotarciu ok 35-40ml na 1l dowownik musisz odlaczyc . odkrecasz dozownik wyjmujesz taka tlulejke zembatke i przy krecasz i jest gicor :)
nie lej mixola ani orlena kup cos drozszego najlepiej by bylo pelny syntetyl albo pol syntety ostalecznie , a co do oleju to moze byc castrol esso 2t itd


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2010, 20:15 przez alkodras, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 19:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
ja teraz kupiłem orlenowski za 18 zł na próbę, coś lepszego od mixolu :P
i powiem wam że nie widzę zbytniej różnicy , tylko tyle że moze kopci bardziej .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 20:11 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
alkodras, chciałeś powiedzieć 20 ml na 1l, a nie na 100km :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 20:20 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
dzieki gaplem sie troszke ale poprawielem
a co do oleju to chcialem powiedziec zeby nie zalowac poniewaz przy 6000tys obr/min to jest 100 obr/sek wiec musi miec dobre smarowanie :) a co mowic np przy 10000tys obr:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy