Dzisiaj jest 03 sie 2025, 19:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2009, 9:43 
*

Rejestracja: 19 wrz 2008, 10:45
Posty: 154
Pojazd:
Otóż od złożenia sporta na takim zestawie:
Stage6 Streetrace 70cc :tuned:
Kartery rozwiercane pod streetrace
C16
Wario Stage6
Pasek Stage6
Gaźnik Stage6 19mm BE
Dzwon Stage6 wingcooler team
Sprzęgło Stage6 TQ
Stage6 Double Layer
Stage6 R/T Spacer Kit
Zawór Stage6 Tassinari
Wał Top Racing Race HQ

Gdy Siedział w skuterze (w powyższym setupie) stary zawór rmsa który miał prześwity miedzy membranami, po prostu był nie szczelny, chodził idealnie, pracował idealnie nie przepuszczał. Czemu odpalaliśmy na starym rozwalonym zaworze? Bo Tassinari nie doszedł na czas. Gdy tassinari doszedł na czas założyliśmy go, silnik zaczął dziwnie chodzic. Zawór oczywiscie jest w 10000000% szczelny. Silnik chodzi jakby miał za dużo powietrza. Myśleliśmy, że ten layer po prostu ciągnie tyle powietrza to zaślepiliśmy go od środka kartonem i silnik nawet nie drgną tak samo. Zdjeliśmy layera i zatknęliśmy ręką wlot powietrza od gaźnika, dalej to samo :| Silnik na 10000% dobrze składany, sprawdzaliśmy simeringi wszystko okej. Nieszczelny zawór znajduje się u kolegi, ma mi go przysłać. Zapewne jak go założę wszystko wróci do normy. Dziwi mnie to, że na szczelnym zaworze silnik cały czas daje oznaki, że ma za dużo powietrza, a na nieszczelnym chodzi idealnie i ma w miarę przyzwoite spalanie :shock: Dysza jaka siedzi w skuterze? Nie mam pojecia. Rozwiercaliśmy ją dremlem "na oko", żeby podpasowała pod ten nieszczelny zawór i się udało. Skuter chodził idealnie. Teraz gdy założyłem nowy zawór skuter nie chce jeździć jakby łapał lewe powietrze. Słyszałem, że z gaźnikiem S6 BE są właśnie takie problemy, niektórzy wymieniają iglice i problem mija. Co do tej blaszki, która siedzi w środku gaźnika. Wyrzucaliśmy ją. Czy bez czy z nią nie ma różnicy.

Błagam o pomoc. Zbierałem miesiące żeby wreszcie zrobić sobie skuter, a tutaj nagle taki zonk :?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 10:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Weź sobie rękę przewierć tym dremlem, albo du... głowę. Kup zestaw dysz i wyreguluj porządnie gaźnik. Nie przyznawaj się nigdy do tego że rozwiercałeś dyszę.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 11:27 
*

Rejestracja: 19 wrz 2008, 10:45
Posty: 154
Pojazd:
Widzę, że nie za bardzo rozumiesz wątku. Skuter cały czas odzywa się, że ma za dużo powietrza. Po zdjęciu layera i zatknięcia ręką wlotu powietrza powinna być chociaż minimalna różnica, której nie ma. W celu sprawdzenia czy to layer ciągnie tyle powietrza, zakleiliśmy go totalnie w środku. Żadnej różnicy. Tak samo jak przytykałem ręką caaały wlot powietrza. Lewego na pewno nigdzie nie łapie. Na starym nieszczelnym zaworze chodził dobrze, na tasinarim szczelnym odzywa się, że za dużo powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Jaki nalot na świecy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 12:32 
*

Rejestracja: 19 wrz 2008, 10:45
Posty: 154
Pojazd:
Czarny. Suchy. Gdy daje ssania jakos tam jedzie i w pewnym momencie kiedy chce sie wkrecic na obroty strzela z wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 14:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Mów co chcesz... ale przeczytaj: Zasada działania dyszy Chodzi o to że ma za dużo powietrza bo ta dysza źle podaje paliwo. Jak był walnięty zawór to miało to mniejsze znaczenie, teraz ma to duże znaczenie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 29 sie 2009, 14:46 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 17:01 
*

Rejestracja: 19 wrz 2008, 10:45
Posty: 154
Pojazd:
Więc powiadasz, że po rozwiercie takiej dyszy przelot paliwa jest jakoś zakłócony?

W takim razie jaki zestaw dysz polecałbyś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 10:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Od 100 do 120 myślę że wystarczy. Na oko 110 powinna być dobra. Po rozwierceniu dyszy nie masz już tego samego podciśnienia. Dysza po to jest tak wyprofilowana aby wytworzyć podciśnienie i tryskać paliwem do gardzieli a nie tylko żeby te paliwo lekko kapało. Jak czytałeś opis to powinieneś wiedzieć że najczęściej jest to stosowane tam gdzie masz ciśnienie a musisz uzyskać podciśnienie czyli np. w gaźniku.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy