Dzisiaj jest 12 lut 2025, 5:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 cze 2014, 11:37 
*

Rejestracja: 20 cze 2014, 11:31
Posty: 11
Pojazd: Zipp Vapor II
Witam chciał bym stuningować mojego zipa i chciał bym wiedzieć co dadzą mi te częśći???

http://allegro.pl/cylinder-skuter-tunin ... 25077.html

http://allegro.pl/odblokowany-gaznik-sk ... 72443.html

http://allegro.pl/tuning-filtr-powietrz ... 40456.html

http://allegro.pl/skuter-4t-zestaw-tuni ... 09026.html

http://allegro.pl/tuning-sprzeglo-waria ... 71485.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 cze 2014, 13:17 
*

Rejestracja: 17 sty 2014, 21:20
Posty: 91
Pojazd: Router Sport
Gaźnika nie opłaca się. Odblokuj swój ( o ile masz zablokowany ) . Jeżeli masz to do starego gaźnika bd ci potrzebne tylko większe dysze. Te wario i sprzęgło weź w wersji ze zwykłym paskiem, a nie kevlarowym.
Licznik zamkniesz, ale realna prędkość bd mniejsza ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 22:39 
*

Rejestracja: 20 cze 2014, 11:31
Posty: 11
Pojazd: Zipp Vapor II
Szczerze już zamykam licznik na odblokowanej 50 :D

-- 21 cze 2014, 23:39 --

Napisz mi co musiał bym zmienić żeby bez problemu rwało go na koło bo chce zacząć przygodę ze stuntem i trochę lipa że akurat mam 4t ale na 4t też da sie stuntować ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 12:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Cylek 72cc starczy , dobry wariator + twardsza sprężyna + twardsze sprężynki + lżejsze rolki ++TRENING.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2014, 17:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Co mu dadzą twardsze sprężynki ? Nie wiem, czy wiesz, ale 4 suw nie ma rezonansu, tak jak 2 suw, więc tutaj ruszanie z większych obrotów to tylko męka dla sprzęgła, bo będzie zrywać na seryjnym sprzęgle, 4 suw chodzi najlepiej na seryjnych sprężynkach, bo twardsze nic nie dają, 4 suwy się zbierają od samego dołu, więc nie ma problemu z regulacją, przy cylku 70 zalecam docisk 22/30% ( zależnie od Twojej wagi ) i rolki w przedziale 5.5-7g.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 16:36 
*

Rejestracja: 20 cze 2014, 11:31
Posty: 11
Pojazd: Zipp Vapor II
Ważę 60kg i przy tym cylku 70i rolkami wyrwie na koło??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 14:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Tak wiem ,ze nie ma rezonansu ... Ale twardsze sprężynki i tak opóźniają w 4T łapanie dzwonu co prawda nie jak w 2T ,ale coś tam dawają bo testowałem . Po 2 sam cylek większy zwiększy kompresje przez co pójdzie lepiej z dołu . Więc centralkę daj jakieś z 10kg większym naciskiem ( nie patrz na % bo każda spręzyna ma inne oznaczenie ) . Ja mam Hebo +60% , cyl 82cc + rolki 5g i idzie na koło , a waże 78 kg.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 13:28 
*

Rejestracja: 20 cze 2014, 11:31
Posty: 11
Pojazd: Zipp Vapor II
Dzięki za pomoc

-- 26 lip 2014, 14:28 --

kamilos999 a jaki masz skuter?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy