Dzisiaj jest 05 maja 2024, 0:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lis 2013, 20:54 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Co stanie się, jeśli zamontuję głowicę pod tłok wypukły na tłok wklęsły? :D Jakie będą tego skutki? A może nic się nie zmieni tylko być może kompresja? ;x




_________________

Lewa ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 lis 2013, 21:02 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8332
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nie ma czegoś takiego jak głowica na tłok z denkiem płaskim i wypukłym. Każda głowica będzie pasować.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 22:04 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Ach tak? Więc po prostu kupienie wypukłego tłoka zwiększa kompresję? ;x
A czy tłok wypukły zwiększy osiągi skutera? :) I jakie mogą być negatywne współczynniki użytkowania go? ;]

-- 12 lis 2013, 23:10 --

Bo kupiłem głowicę z 'powiększonym oknem spalania' więc do niej chyba lepszy by był tłok wypukły ;x

-- 13 lis 2013, 23:04 --

Mate znasz może odpowiedź na moje pytania? ;x




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 0:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Głowica od 50cc na cylku 90cc + tłok wypukły= spalanie stukowe, będzie Ci bił o głowice, aż zatrze, albo zawór się wybije i Ci w tłok wejdzie i po zawodach, są głowice przystosowane pod 90cc, tak aby kompresja była na wysokim poziomie i wszystko pasowało, bo jakbyś pod 90cc nawet go lekko zeszlifował, to kompresja rozrząd zabije.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 17:51 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Czyli Jakub nie polecasz składać Głowicy 50mm + Cylinder 50mm z wypukłym tłokiem 50mm? ;) Lepiej wklęsły? Po jakim czasie na takim zestawie co wyżej napisałem by rozrząd mógł paść? ;x




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 23:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Tzn tak, głowicę pod 90cc o to mi chodzi, bo od 50cc to niezbyt.

-- 14 lis 2013, o 23:38 --

Ew Airsal 80cc i głowica z większymi zaworami, też będzie w cholerę mocy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 18:02 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Tylko.. Chyba nie dostanę tłoka 50mm wypukłego.. Tylko 51mm są raczej wypukłe, bo nie mogę znaleźć..; /




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 19:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
No tak, 51mm są wypukłe tylko niestety, ale cylek wm 90cc kompletny ( bez głowicy ) kosztuje 90zł z przesyłką. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 21:13 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
A WM dobre są? ;) A może wypowiesz się na temat, jak będzie chodzić tłok wklęsły w połączeniu z głowicą pod tłok wypukły? :)




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy