Dzisiaj jest 30 sty 2025, 19:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 maja 2013, 17:19 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 18:01
Posty: 49
Lokalizacja: Susz
Pojazd:
Cały czas sie zastanawiam czy zrobić to samemu czy lepiej jak dam to mechanikowi?

Jestem w sumie zielony jeśli chodzi o mechanike skuterów nigdy nie mialem z nimi do czynienia dlatego obawiam sie że coś zepsuje :P za to mam brata mechanika ale samochodowego niestety.. myślicie że on dałby rade xD? Czy po prostu dać to mechanikowi i wiedzieć że to zrobi porządnie za kase ?

Co myślicie ? Jak było z wami :P ? Samemu robiliscie tuning czy ktoś wam pomagał ?


Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, 17:20 przez paski91, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 17:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
Poradzi sobie spokojnie :) Abyś miał klucz pneumatyczny albo blokadę tłoka.




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 18:32 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Wiedz ,ze mechanik zrobi to ale wlozy Ci np za ciezkie rolki i stwierdzisz ok, a jak dasz kiedys 0,5g lzejsze to powiesz ale to ma dopierd**** sam bylem taki jak ty , ale kumple mi pokazali i pozniej to leci. Mechanik to zlozy cykinder , ustawi zawory w 4t , nawet pewnie nie wie po co jest centralka .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2013, 19:38 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 18:01
Posty: 49
Lokalizacja: Susz
Pojazd:
mi nie ma kto pokazaćm, dlatego udam sie do mechanika w salonie Yamaha co zajmuje sie skutrami, wole wydać torche hasju, ale bedzie zajebioscie zrobione, mam nadzieje ;P

Powiedział ze bede mogl stać przy nim może sie czegoś naucze x]


Ostatnio zmieniony 30 maja 2013, 19:39 przez paski91, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2013, 20:37 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Zapamietaj co bd mowil i napisz , ciekawe czy madry typek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2013, 20:40 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:19
Posty: 277
Pojazd:
Na youtube sa filmiki jak sie zmienia np rolki , sprezyne centralna , sprezynki sprzegla no a jednoczesnie jak sie odkrreca to wszystko co jest zwiazane z tym , wariator , sprzeglo , dzwon itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 0:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
to co pisze piter9 nie warto płacić grubego hajsu za godzinę roboty :<




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 10:43 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 18:01
Posty: 49
Lokalizacja: Susz
Pojazd:
ale regulacja gaźnika to nie jest juz taka prosta sprawa.. od tego zalezy jaki bedzie vmax i spalanie, boje sie ze nie bede umial xD znacie jakis filmik gdzie pokazane jest jak sie reguluje gaźnik, mam dysze 92 slyszalem ze ją ciezko sie reguluje

nie mam blokady tłoka i klucza pneumatycznego :(


Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, 13:39 przez paski91, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 19:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
paski91, łatwizna ,dysza jak każda inna xd Odkręcisz zwykłymi kluczami wario ,talerz zablokuj żabką albo pilnikiem trójkątnym jeśli nie masz blokady. Podkładaj też jakąś szmate pod to żeby nie rysować waria i talerza. :<




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 19:47 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 18:01
Posty: 49
Lokalizacja: Susz
Pojazd:
ok a tej sprezyny co byla z wariatorem nie wymieniac ? zostawic seryjną ? jak zostawie seryjna zaoszczędze troche roboty z rozbiernaiem prawda ;D?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 19:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
paski91, dwie śruby więcej :P




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 20:03 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 18:01
Posty: 49
Lokalizacja: Susz
Pojazd:
Czyli dać ta spreżyne mimo ze jest za miekka? nie zostawiac seryjnej ?

Pasek napędowy musze zdjąć i założyć idealnie na tym samym ząbku co byl wczesniej tak?

MIMIK albo piter macie gadu gadu albo cos? zebym mogl was pytac na biezaco bo jutro chyba sie biore za to Xd najwyzej cos spier* hiihhi xD


Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, 20:06 przez paski91, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 22:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
paski91 pisze:
Czyli dać ta spreżyne mimo ze jest za miekka? nie zostawiac seryjnej ?

Spróbuj na niej.

paski91 pisze:
Pasek napędowy musze zdjąć i założyć idealnie na tym samym ząbku co byl wczesniej tak?

to nie rozrząd ,musisz założyć tylko w dobrym kierunku.

paski91 pisze:
MIMIK albo piter macie gadu gadu albo cos? zebym mogl was pytac na biezaco bo jutro chyba sie biore za to Xd najwyzej cos spier* hiihhi xD

Na PW wysłałem




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy