Dzisiaj jest 21 sie 2025, 20:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2011, 20:36 
*

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:11
Posty: 12
Pojazd:
Siemka. Od kilku dni jestem posiadaczem cylindra Airsal T6 Racing 70cm . Problem polega na tym że nie wiem czy ten cylinder można założyć na seryjny wał oczywiście jeżdżąc ostrożnie .Bardzo proszę o odpowiedzi osoby które miały styczność z podobnymi rzeczami.


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 20:39 przez arschloh, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Lepiej nie montuj wał może nie wytrzymać do sporta jeszcze można ale trzeba łożyska wymienić, ale racinga nie wytrzyma wał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:42 
*

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:11
Posty: 12
Pojazd:
A gdybym jeździł bardzo ostrożnie i powoli zbierał na wał? Ewentualnie jaki wał byłby mi potrzebny (coś taniego :? )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 9:52
Posty: 261
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jak ostrożnie to sie nic takiego nie powinno stać , kumpel jeździł 2 miechy na racingu na orginalnym wale i nic mu nie było.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jeżeli byś jeździł na nie zbyt wysokich obrotach to wytrzyma bo ja też tak robię najpierw cylinder potem zbieram na wał :D a przede wszystkim zależy jaki jest obecny stan wału i łożysk


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 20:45 przez Scania124L420, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:47 
*

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:11
Posty: 12
Pojazd:
A jaki wał potrzebny pod ten cylinder ? Bo kaski nie ma ale przydało by się zacząć zbierać. Co do stanu łożysk to 0 luzów z 1 jak i z 2 strony a korbowód również nie wykazuje oznak zużycia.


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 20:48 przez arschloh, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jaki to skuter ? model i rocznik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:50 
*

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:11
Posty: 12
Pojazd:
PGO PMX. Rocznik 2007 jeżdżony od 2009 można powiedzieć .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 9:52
Posty: 261
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
to jak nówka to spokojnie możesz troche pośmigać na tym wale nie katując go na obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:51 
*

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:11
Posty: 12
Pojazd:
W takim razie dzięki wszystkim za odpowiedzi ;) I jeszcze jedno- jaką kompresję powinien mieć cylinder 70ccm (Motoforce Sport) . Bo wszędzie szukałem ale o tym cylku nic nie napisali


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 20:53 przez arschloh, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
To ma silnik minarelli horizontal AC ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:53 
*

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:11
Posty: 12
Pojazd:
Tak Minarelka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
EEEEeeee no chyba nie :shock: Mój też 0 luzów po wymianie na SKF-y roczny wał i Sport Pro go zabił :ups:




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 9:52
Posty: 261
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Ale przy łagodnej jedzie powinien dac rade.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 16:28
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań/Międzychód
Pojazd:
I kolega w to wierzy przecie cylka z tego poziomu nie katuje się łagodną jazdą :wink:
arschloh, Pozbieraj na dobry wał ja tylko dobrze radzę :lol:




_________________

.:KLIK:.Szukacie motorka, wpadnijcie do mnie!!!.:KLIK:.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 18:04
Posty: 134
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Moze silnik Minarelli dalby rade, ale nie PGO. Kolega zalozyl Malossi Sport'a i wal polamal sie.




_________________

MBK Booster:
Cylinder Malossi Sport 70
Wal Hebo Racing HPC
Wydech Yasuni R
Gaznik Tec Racing 17,5mm
Filtr powietrza Polini Airbox
Wariator Polini Speed Control
Sprzeglo Polini 2G Evolution III, dzwon Tec
Pasek Polini Race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 21:12 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 21:01
Posty: 33
Pojazd:
Ja akurat miałem Malossi Sporta i trochę przejeździłem a wał jak nowy .


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 21:15 przez coniq666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 18:04
Posty: 134
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
coniq666, albo miales wyjatkowe szczescie, albo kolega mial wyjatkowego pecha. : D




_________________

MBK Booster:
Cylinder Malossi Sport 70
Wal Hebo Racing HPC
Wydech Yasuni R
Gaznik Tec Racing 17,5mm
Filtr powietrza Polini Airbox
Wariator Polini Speed Control
Sprzeglo Polini 2G Evolution III, dzwon Tec
Pasek Polini Race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 21:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
arschloh pisze:
W takim razie dzięki wszystkim za odpowiedzi ;) I jeszcze jedno- jaką kompresję powinien mieć cylinder 70ccm (Motoforce Sport) . Bo wszędzie szukałem ale o tym cylku nic nie napisali




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 22:00 
*

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:11
Posty: 12
Pojazd:
Pytanie odnośnie kopmresji nadal aktualne ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy