Dzisiaj jest 15 sie 2025, 20:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lip 2011, 12:38 
*

Rejestracja: 27 lip 2011, 12:36
Posty: 5
Pojazd:
Witam, mam skuter motobi sprint 50 całkowicie seria, przejechane jakies 25 tys. Nie dawno zaczęły się z nim problemy, ponieważ zaczął tzw. mulić i zdarza się tak, że jak jade to po 1 km zacznie mulić(wtedy jedzie na prostej tak 50, z nie którymi górkami sam mam problem, a we dwóch nie wyjade) i tak przez 5 km a pozniej nagle mu przechodzi i jest moc, ale to sie zdarza na róznych dystansach to byl przykład. Zwykle jak ostygnie to pozniej jedzie już dobrze, aż znowu go wezmie... Mam ściągniętą blokade obrotów i dalej to samo. Po całkowitym przeglądzie wszystko wyczyszczone wyregulowane. Przed wczoraj pękł mi pasek i go wymieniłem troche sie poprawiło tzw. żadziej go muli ale jeszcze się to zdarza. Wczoraj bawiłem sie w regulacje napedu(Rolki) i w porównaniu ze starymi to przy 5,5 g kręcił sie na wyższe obroty niż na starych to tak przy okazji jest możliwość ze tam seryjne były 6 g? Przy okazji doradzcie jakie tam bd pasować najlepiej. Mi się już pomysły skończyły, co zrobić zeby przestał mulić... może moduł, coś ze sprzegłem wiem ze mam strasznie twarda tam spreżyne bo u kolegi w sr jak sie wcisnie to pasek wyskakuje a u mnie cięzko bardzo. aha jeszcze jedno jak kupowałem pasek to nie bylo 17,5 tylko 17,7 ale to nie ma nic do rzeczy tutaj, bo mulił przed wymiana. Jeśli byłby ktoś tak miły to przeczytać i mi odpowiedzieć to dziekuje


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 13:52 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
michal99166 pisze:
przejechane jakies 25 tys.

Można powiedzieć,że to już 60% żywotności cylindra.
michal99166 pisze:
mam strasznie twarda tam spreżyne bo u kolegi w sr jak sie wcisnie to pasek wyskakuje a u mnie cięzko bardzo.

To akurat dobry objaw,masz pewność ,że pasek przy większych obciążeniach się nie ślizga.
Cytuj:
Przy okazji doradzcie jakie tam bd pasować najlepiej.

Jeśli chodzi o rolki,trudno powiedzieć,wszystko zależy jak on teraz chodzi.Przy prędkości maksymalnej ile obrotów wskazuje obrotomierz? Ten model najlepiej ciągnie przy 7 - 7,5 tys.obr. Jeżeli masz mniej to bardzo prawdopodobne,że po częsci będzie tutaj tkwił problem wjazdu pod wzniesienie.
michal99166 pisze:
jak kupowałem pasek to nie bylo 17,5 tylko 17,7 ale to nie ma nic do rzeczy

Wielkiej róznicy nie odczujesz,ja mam znów o szerokości 18 mm.Czym szerszy tym lepiej,ale oczywiście z umiarem.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 13:52 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 14:05 
*

Rejestracja: 27 lip 2011, 12:36
Posty: 5
Pojazd:
Jeśli chodzi o silnik, to raczej nie tutaj problem, bo on jak się odblokuje to idzie bardzo dobrze. Jakby silnik już nie dawał rade to raczej odczułbym to długotrwale a nie czasami... Rolki juz wiem jakie cos kolo 6 g. Może być to wina modułu, że go tak czasami muli?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 14:08 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli by była wina modułu to by przerywał bądź gasnął,to raczej nie to.Spróbuj mu włożyć lżejsze rolki,powinien jechać na trochę większych obrotach,przez co wjazd pod wzniesienie będzie bardziej żwawy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 14:12 
*

Rejestracja: 27 lip 2011, 12:36
Posty: 5
Pojazd:
Właśnie rolki probowałem, 3,5 g 4,5 g 5,5g i 6 g i na 6 idzie chyba najlepiej bo na lżejszych było straszne wycie, ale to nie ma do rzeczy nic, bo na 4,5 tak samo go złapało i zmuliło... a tutaj tak jakby sie włączała jakas blokada i pozniej puszczała... chodzi równo tylko nie wkręca sie na oborty.... przyspiesszenia to prawie wogole wtedy nie ma i na prostej jak wczesniej jechal 70 to jak go zmuli to tak 55 max... bo poprostu obrotomierz stoi w miejscu, a jak mu przejdzie to czuć, że zaczyna oddawać moc i leci 70.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 14:19 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
michal99166 pisze:
Właśnie rolki probowałem, 3,5 g 4,5 g 5,5g i 6 g i na 6 idzie chyba najlepiej bo na lżejszych było straszne wycie

Optymalne obroty to 7 tys.
Możesz jeszcze spróbować wyczyścić gaźnik i filtr.Lecz obawiam się,że powoli nalezało by zastanawiać się nad nowym cylindrem.Jeśli słabnie pod górę to zazwyczaj cylinder juz na wykończeniu,lub napęd źle wyregulowany,a w tym przypadku jak mówisz regulowałeś i bez skutku.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 14:25 
*

Rejestracja: 27 lip 2011, 12:36
Posty: 5
Pojazd:
No tak, ale on tak słabnie tylko jak go zacznie mulić, a jak jedzie normalnie to da rade wyjechać, bez problemu, ale sprawdze kompresje wiesz może jaka tam ma być? Optymalne obroty czyli te w których jest najwieksza moc? tzw przy ruszaniu na całym gazie dochodzi do 7 tys i wiecej jest niepotrzebne? Wszystko było czyszczone filtr gaźnik zawory ustawione... Mam jeszcze pomysł, ze moze być to jakies przebicie na fajce, świeca, albo cewka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 14:29 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
michal99166 pisze:
Mam jeszcze pomysł, ze moze być to jakies przebicie na fajce, świeca, albo cewka?

Raczej to możemy wykluczyć,bo wówczas obroty były nie równe,bądź coś działo by się z elektroniką jakby było przebicie.
michal99166 pisze:
Optymalne obroty czyli te w których jest najwieksza moc? tzw przy ruszaniu na całym gazie dochodzi do 7 tys i wiecej jest niepotrzebne?

7 tys. przy pełnej mocy,w tym przypadku przy 70km/h jeśli są 6 tys. lub mniej to wiadomo przy wniesieniu on nie będzie miał siły.To tak jakby chciał pod górę wjechać samochodem przy 2 tys. obr. na 4 biegu. Masz może gg ? Pokazał bym Ci jak mój idzie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 14:48 
*

Rejestracja: 27 lip 2011, 12:36
Posty: 5
Pojazd:
8815520 jak mozesz to sie odezwij.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy