Dzisiaj jest 11 lut 2025, 18:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lis 2013, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2012, 16:49
Posty: 63
Lokalizacja: ok. jasła
Pojazd:
Witam otóż mam problem z moim am3 ponieważ nie wiem czy oryginalny gilardoni był żeliwny czy aluminiowy i nie wiem czy zmieniać tłok czy nie.Z góry dzięki z odp.




_________________

Malina[*]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lis 2013, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Aluminiowy.




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2012, 16:49
Posty: 63
Lokalizacja: ok. jasła
Pojazd:
Czyli muszę zmieniać tłok? a jak tak to co ile tys km?




_________________

Malina[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy