Dzisiaj jest 16 lis 2024, 5:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sty 2014, 14:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2012, 14:48
Posty: 225
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Pojazd: Aerox, malaga f12, booster
Witam, mam problem wymieniałem ostatnio wał (stage6 hpc) cylinder (top due plus modular) i łozyska skf c4 i odpaliłem go wszytsko działało gites włożyłem do niego gaźnik dell 21 black edition i ma troszeczkę za dużą dyszę i zaworek iglicowy sie w nim zacina.Nie chce palić przychodzę do garazu jest tam temp +10 stopni włączam ssanie i kopie a on nic.. wykręcam swiece i jest zalana, wleje mu troszeczke pod swiece benzyny i odpali za pierwsyzm strzałem.Mam iskrę bardzo dużą nie wiem co to może być z ssaniem i bez jest tak samo.Jak juz go odpalę pochodzi sb z 5min zgaszę go i pozniej za jakeis 30min podchodze i pali od pierwszego kopa, a jak zostawię go na noc to rano nei chce odpalic.Może to być wina złej regulacji gaźnika??? pomocy powiedzcie czego to może byc wina? kompresja jest bardzo duża.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 sty 2014, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2011, 9:35
Posty: 106
Lokalizacja: NNI
Pojazd: Gilera Stalker 70ccm
daj mu powietrza więcej :)




_________________

Gilera Stalker top 70ccm By patrex2 Swap na Lc Racing <3
gilera-stalker-top-performance-70cc-by-patrex2-t373281.html
Wpadnij,Zobacz,Oceń ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy