Dzisiaj jest 20 sie 2025, 10:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sty 2012, 23:43 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 22:54
Posty: 69
Pojazd:
Siema, zmieniłem gaźnik z Dellorto 17,5 z ssaniem automatycznym na Dellorto 19 z ssaniem manualnym i DNA nie odpala poprostu..
Świeca jest mokra czyli paliwo dochodzi..
Luźno została kostka od podłączania ssania automatycznego, tzn. wisi sobie i nic do niej nie jest podłączone. Może leżeć w tym przyczyna ?
Jak np. odłącze czujnik oleju to nie mam kierunków, świateł itp., ale wtedy odpala normalnie.

EDIT: Iskra jest i to nie jakaś małą tylko konkretna, paliwo dochodzi bo świeca jest mokra, pozatym lałem też benzyne do cylindra.. Kompresja jest bo palec odpycha..
I kto mi wytłumaczy w czym tkwi problem ?
Będe bardzo wdzięczny..




_________________

Obrazek

Sprzedam wszystkie sportowe części P/G oraz cały silnik !!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 30#1683630


Ostatnio zmieniony 13 sty 2012, 18:11 przez matix1505, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 13:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Wtyczka może sobie wisieć, jeśli ma zostać tak na stałe to ją tylko zaizoluj.
Jeśli paliwo dochodzi to jest to kwestia regulacji. Spróbuj przytkać wlot do gaźnika od strony filtra powietrza ręką i próbować odpalać.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 15:56 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 22:54
Posty: 69
Pojazd:
nic nie dało, iskra jest, świeca jest mokra a i tak nie odpala, nawet jak wstrzyknąłem paliwo bezpośrednio do cylindra.. Kompresja też jest, palec odpycha.




_________________

Obrazek

Sprzedam wszystkie sportowe części P/G oraz cały silnik !!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 30#1683630




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 18:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Sprawdź elektrykę, wszystkie kostki dobrze podpinane. Zobacz jeszcze czy jest masa itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 18:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
A może to wina świecy. Przeczyść tą, albo najlepiej to spróbuj na innej świecy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 21:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
A i tak w nawiasie nie sprawdzaj kompresji na "palec" sam się kiedyś przez to przejechałem...




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 22:00 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 21:13
Posty: 69
Pojazd:
weź włóż palca do fajki gdzie znajduje się świeca i kopni lekko jak będzie kopało to znaczy że jest iskra i to oznacza ze wina jest tłoka że słaba kompresja ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 22:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
nrge pisze:
weź włóż palca do fajki gdzie znajduje się świeca i kopni lekko jak będzie kopało to znaczy że jest iskra i to oznacza ze wina jest tłoka że słaba kompresja ;]

To chyba jakiś joke. Sama nazwa mówi kabel WN ( wysokiego napięcia)
Wiesz kolego jakie napięcia tamtędy przechodzą?? To sprawdzanie na hardcora. A w ogóle pisze że iskra jest ok.

Regulacja gaźnika, sprawdzenie membran, uszczelniaczy (ogólnie szczelności), pomiar kompresji.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD


Ostatnio zmieniony 13 sty 2012, 22:18 przez Maciek1997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2011, 9:19
Posty: 32
Lokalizacja: WaWa
Pojazd:
Dołączam się do pytania, w malaguti f12 mam to samo.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 22:29 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 22:54
Posty: 69
Pojazd:
Jutro pokombinuje i dam znać czy coś zdziałałem.




_________________

Obrazek

Sprzedam wszystkie sportowe części P/G oraz cały silnik !!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 30#1683630




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 22:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Tak jak pisałem wcześniej tylko najpierw sprawdź membrany i szczelność.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 23:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Przypuszczam że go zalewa..

Nie grzebałeś może przy zaworze membranowym ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 23:19 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 22:54
Posty: 69
Pojazd:
Grzebałem, wyjmowałem wczoraj razem z króccem.
Ale blaszek sie nie tykałem.
A co z tą benzyną co nalałem do cylindra i sie nie zapaliła ?
Nie zbiera sie przypadkiem w wydechu ?




_________________

Obrazek

Sprzedam wszystkie sportowe części P/G oraz cały silnik !!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 30#1683630




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 13:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
To chyba jakiś joke. Sama nazwa mówi kabel WN ( wysokiego napięcia)
Wiesz kolego jakie napięcia tamtędy przechodzą?? To sprawdzanie na hardcora. A w ogóle pisze że iskra jest ok.

A wiesz, że natężenie prądu też ma coś do rzeczy i nikomu takie kopnięcie krzywdy nie zrobi, choć przyjemne nie jest? :wink:
Benzyna odparuje. Iskrę najlepiej sprawdzić kierując sam kabel WN w stronę masy (np. ramy). Jeżeli iskra ma żywy, niebieski kolor i "dostrzeli" na minimum 5mm, podczas obrotów rozruchowych to jest w porządku.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 13:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Booyaka pisze:
Cytuj:
To chyba jakiś joke. Sama nazwa mówi kabel WN ( wysokiego napięcia)
Wiesz kolego jakie napięcia tamtędy przechodzą?? To sprawdzanie na hardcora. A w ogóle pisze że iskra jest ok.

A wiesz, że natężenie prądu też ma coś do rzeczy i nikomu takie kopnięcie krzywdy nie zrobi, choć przyjemne nie jest? :wink:
Benzyna odparuje. Iskrę najlepiej sprawdzić kierując sam kabel WN w stronę masy (np. ramy). Jeżeli iskra ma żywy, niebieski kolor i "dostrzeli" na minimum 5mm, podczas obrotów rozruchowych to jest w porządku.


Wiem Kolego
Niewielkie natężenie prądu dla osoby z wadą serca jest ogromnym zagrożeniem.
Napięcie powyzej
100V dla napięcia stałego 50V dla przemiennego już grozi migotaniem komór serca.
Prąd powyżej 5 mA jest już niebezpieczny.
Wiedza zdobyta podczas lekcji mechatroniki.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 19:26 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 22:54
Posty: 69
Pojazd:
Problem rozwiązany, źle puściłem linke od gazu przez przepustnice i przepustnica całkowicie odcięła dopływ powietrza.




_________________

Obrazek

Sprzedam wszystkie sportowe części P/G oraz cały silnik !!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 30#1683630




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy