Dzisiaj jest 23 lip 2025, 1:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
phoenix10102, aluminium możesz szlifować ale od razu dajesz na ponowne nałożenie niclasu, albo wbicie tulei. Do cylidrów aluminiowych typu airsal nie ma tłoków nadwymiarowych, tzn takich po szlifie. Masz tylko takie minimalnie większe, które zakłada się po przejechaniu 5-6k km. Więc chyba i tłok Ci zły dobrali... No chyba że jakiś inny od innego cyla.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
totalover; dawałem do serwisu zeby zrobili szlif. kompresji miernikiem nie mierzylem ale jak kopalem no to spoko bylo

sebagbw; tłok mam z innego cylka ;)




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control


Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 22:25 przez phoenix10102, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
phoenix10102, No to skoro oni to robili w serwisie to ich wina w razie czego.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 23:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
czyli moge isc teraz do serwisu i sie klocic z nimi ze takie scierstwo zrobili?




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 0:27 
*

Rejestracja: 15 cze 2010, 21:31
Posty: 2
Pojazd:
jeśli szlifowali tobie to na maszynie i ze szlifowali chociaż 1mm to już nowy tłok musisz ale według mnie weź ogarnij wszystko w kupe i zatkaj ręką gaźnik i sprawdź czy jak kopniesz to czy ręki nie wsysa jak wsysa to ok a jak nie to uszczelniacze do wymiany. Dziękuje dobranoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 8:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Zbadaj też czy to jest żelwio czy alu.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
BialyRox, no proste ze nowy, wiekszy tłok kupowalem
totalover, alu na 100%




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy