Dzisiaj jest 19 sie 2025, 20:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 kwie 2012, 16:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Witam! jakies 3 dni temu aprilia zaczela brac plyn to postawilem ją, dzisiaj przychodze odkrecilem glowice wymieniem uszczelki i probje na sucho bez plynu odpalic, ciezko ale odpalila ale przerywa strasznie i wogole nie da rady jechac, mysle sobie pewnie plyn jest w silniku to troche pomecze silnik to zmiesza sie z benzyną i przepali, i tak przepalalem z pare min i dalej przerywala ale coraz mniej, zgasilem zeby odpoczela i teraz wogole nie odpala ;/ iskra jest ale jakas taka dziwna strasznie mała i żółta czasem niebieska, fajka przewód zmieniane nic to nie dalo, caly czas zalewa, za ktoryms razem jak wkrece swiece bez gazu to tam slychac ze pyrknie jak by chciala odpalic ale nie moze.

juz normalnie sie poddaje co robic?

jutro od kumpla pozycze modul i cewke i zobacze bo ma neosa ale powinno pasowac.

co tu jeszcze zobaczyc? bo sie poddaje ;/




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 16:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Pyle pisze:
probje na sucho bez plynu odpalic

Pyle pisze:
przepalalem z pare min

Cylinder nie miał żadnego chłodzenia!

Pyle, Wymieniłeś fajkę a nie wymieniłeś świecy?

Spróbuj na innej.
I staraj się nie popełniać błędów bo to ciężko się czyta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 17:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
capekpl1 pisze:
Cylinder nie miał żadnego chłodzenia!


nie no cos ty, kontrolowalem sytuacje, moze troche przesadzilem z tymi pare minutami, ale tak z 30 sek itp i potem 10min odpoczynku i znowu 30 sek, napewno jest ok.

tak probowalem na innych swiecach, ngk, brisk, isolator itp.

ahh teraz jak podszedlem to coraz bardziej proboje odpalic ale nie da rady ;/,

mysle sobie ze jak niby plyn dalej jest w skrzyni to odkrece kruciec i wstrzykne 20ml benzyny i sie zmiesza i powinno byc ok.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
jak by coś było w skrzyni korbowej to po tych 30s jak pracował silnik już by tego nie było...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 22:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no i nadal klapa teraz wogole nie chce zalapac. swieca jest deczko mokra.

czyli cos z elektroniką chyba.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2011, 16:11
Posty: 26
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
Zobacz czy masz mase przy rozruszniku podłączoną ja też tak mialem ze na wolnych obrotach mi chodził a na ruch gazem gasł




_________________

Moja Sr http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... ht=aprilia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 21:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Wiec tak nowe nowosci,

pozyczylem modul i cewke, nadal nic to nie dalo.

Ale sluchajcie ona robi tak, jak nie dodaje gazu to ona tak pyrknie z 1 sek i gasnie, jak dam leciutko gazu to ona tak pochodzi 2 sek poprzerywa strasznie i zgasnie odrazu i tak z 5 razy zrobila i znowu nie odpala calkowicie, postanowilem wyjac silnik i wyjalem, myslalem ze pewnie pierscienie poszly i nie ma kompresji, jednak są jest git.

mozliwe ze stracila kompresje jakos? i temu takie robią sie cyrki, ale przed zepsuciem moc miała ogromną na koło szła, leciala 100 wiec jak by miałą co raz mniej kompresji to by była słaba a ona z z godziny na godzine sie zepsuła.

Co zrobic teraz poki silnik wyjety?

ja zrobie tak oddam dla mechanika zeby mi zalozyl nowe uszczelnacze po raz 2 moze on bedzie jakos umial bo moze ja jakos nie umiem, odrazu mi glowice przykreci specjalnym kluczem i wsadze silnik w rame i zobacze jak to nic nie da to co robic? naprawde pomuscie co robic :( za tydzien zlot a apka nawet nie zagada.

mozliwe ze iskrownik poszedl? bo moge kupic nówke z allegro 60zl kosztują.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2012, 21:43 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 21:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Zmierz kompresje bo kompresji nie trzymają same pierścienie, lewe wiatry możesz mieć także przez lipną uszczelke, nieszczelność na karterach albo gdzieś w okolicy króćca. Miałem taki przypadek że wszystko grało jak u ciebie, za cholere nie mogła nawet zagadać. Gaźnik okazał się wadliwy a konkretniej zaworek iglicowy. Nie odpaliła nawet po wstrzyknięciu benzyny na tłok, nie wiedziałem jak to możliwe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 21:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no u mnie tez nie odpali nawet jak wstrzyknałem.

a zaworek iglicowy co z nim moze byc nie tak, bo kiedys mi taki ten precik wypadł ale jakos go wsadziłem.


edit:

patrzyłem ten zaworek, niby wszystko ok zawleeczka ten precik był na miejscu, ale co jedno mnie zastanawia tam jest taka sprezynka co odbija pływak to ona musi mocno odbijac czy nie ? bo ona tak srednio jakos odbja nawet jak biore palcem do góry.


proszę was pomuszcie.

edit:

http://www.youtube.com/watch?v=ooaY7WZc ... e=youtu.be

dodaje filmik co sie dzieje, teraz w ogóle nie łapie...

Używaj opcji edit i staraj się pisać poprawnie.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 6:43 przez Pyle, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 10:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
może to idiotyczne, ale sprawdź czy masz benzyne w gaźniku. Bo to wygląda jak by jej nie było. jak by brakowało mu w pewnym momencie


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 10:30 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 10:37 
*

Rejestracja: 18 lut 2012, 17:50
Posty: 92
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
Mi to wyglada na gaznik.
Mialem tak w chinczyku na ssaniu automatycznym.




_________________

Sprzedam Aprilie RX 90cc 1000 zl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 13:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 20:43
Posty: 216
Lokalizacja: Końskowola
Pojazd:
a patrzyles czy dobrze Ci benzyne podaje ? sproboj zassac paliwo do gaznika jesli masz podcisnienie i wtedy zobacz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 14:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no ale jak on nawet na full gazie nie odpala czyli paliwo powinno dostac sie.

a powiem wam ze jak pokopie to swieca mokra wiec to nie to, paliwo w gazniku jest bo wczoraj sprawdzalem plywak i byla wacha.

kompletnie nie wiem co jej moze dolegac.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
Rób po kolei co mówią doświadczeni w tych sprawach.
Było powiedziane, że trzeba zmierzyć i zobaczyć jaka jest kompresja, a ty nie jakieś inne cewki pożyczasz moduły?
Pytanie po co?
Skoro to stało się przy tym jak przepalałeś płyń to wina musi leżeć w mechanice, a nie w elektryce.
Więc teraz co masz zrobić to zmierzyć kompresję my za ciebie tego nie zrobimy.
A jak nie to szukaj wiatru w polu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 18:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
zmierzyc kompresje to trudno dla mnie nie mam takiego czegos, apka nie chodzi wiec nie pojade nią, mieszkam 10km od miasta wiec wyobraz sobie w deszcz ją prowdzic tyle drogi.

silnik wyjalem, dam dla mechanika zmieni mi uszczelniacze, zalozy nowe uszczelki na glowicy, i sproboje zmierzyc kompresje tak mu powiem zeby pokopal, tylko jedno co mnie zastanawia to jak on zmierzy jak gaznik bedzie bez linki wiec full manetka nie idzie, to czyli do pomiary mam dodac 1bar czy nie?

drugie pytanie, to mogl pasc iskrownik ten stator? niby iskra jest ale jakas taka ona nie zbyt mocna.

odrazu mowie, modul cewka byly pozyczane i nic to nie dawalo.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 18:15 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
no samochód w dzisiejszych czasach chyba każdy posiada, a twój kumpel czy nawet mechanik na pewno użyczy manometru.
Na 80% jest to zatarty cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 21:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
czlowieku jak by byl zatarty to by byly rysy na tuleji, a takowych rys nie ma, palcem przejechalem i nic nie czuc, tlok tez jest w bdb stanie.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy