Dzisiaj jest 07 maja 2024, 22:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lut 2010, 17:49 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Problemem jest to, że gilerka nie chce odpalić. Przed czyszczeniem gaźnika zapalała, ale był zatkany więc przeczyściłem. Po złożeniu wszystkiego nie chce odpalić. Wygląda to tak jakby już załapywał i na tym się kończy. Czego to może być wina?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 17:55 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Jak regulowałeś na brudnym gaźniku to tak mogło się stać, że wyczyściłeś i się rozregulował :) Regulacja gaźnika od nowa i koniec problemu :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
Ssanie ??? cos nie tak poskładane moze... a łapie z gazem czy bez?




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 19:52 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Regulacja gaźnika nie pomaga, próbowałem.

Łapie z gazem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 20:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
jak łapie z gazem to tak jaby go zalewało... spróbuj trzymać gaz opór i kopać mocno




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 9:41 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 18:35
Posty: 77
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Wykręć świece i zobacz czy nie jest zalana, a może spróbuj wlać mu troszkę benzyny do cylindra, np. strzykawką




_________________

TyPHoon 96r 80ccm
W takim razie TyPhoom, ja jadę
!
!!!!!!!!!!SPRZEDAM!!!!!!!!!!!!

Piaggio Typhoon 80/50ccm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=152443
Więcej na priv lub GG 225936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2010, 13:14 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Nie zakładając nowego tematu, dodaje wątek tutaj. Zdjąłem dzisiaj cylinder(dopiero teraz bo było zimno i jakoś nie chciało mi się do tego zabierać). I oto co zobaczyłem:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zdjęcia niewyraźne, ale może coś powiecie o tym? Robić szlif? Kompresji za dużej to nie było, była znikoma. Sądzę, że dostał mi się płyn chłodniczy, bo widać oznaki rdzy(tego co zostawia woda po sobie).


Ostatnio zmieniony 18 mar 2010, 13:17 przez saintgaiq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2010, 14:49 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Długo stał nie odpalany ? Ubyło Ci płynu chłodniczego ? Ten cylinder wygląda na zatarty.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Ostatnio zmieniony 18 mar 2010, 14:50 przez kylo93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2010, 14:52 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Przed zimą go wprowadziłem do garażu i może ze 2-3 razy go odpaliłem w zimę. A co do płynu chłodniczego to za bardzo nie zauważyłem ubytków. Macie jakiś pomysł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2010, 21:20 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Nie wiem czemu on tak zardzewiał. Rób szlif, nowy tłok i odjazd.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 20:35 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
A da się jakoś szybko sprawdzić czy cylinder miał już jakiś szlif oprócz mierzenia, bo nie wiem czy zmierzę tak dokładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 22:03 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jaki masz romiar tłoka ? Powinno pisać na górze tłoka. Zdrap nagar z tłoka i powinno pisać. A jak nie to zmierz go suwmiarką. Jeżeli będzie ponad 47mm to był już szlifowany. To jest 70ccm tak ?




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, 22:04 przez kylo93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 20:11 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
No tak to jest 70-ka. Nie było jeszcze szlifu bo na tłoku pisze litera A czyli to chyba pierwszy tłok? Dobrze mówie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 21:13 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Tak zgadza się. Teraz następny szlif to będzie albo 47.25mm albo 47.40mm. Szlif 100 zł +tłok coś koło 200 i odjazd :wink:




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 19:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
jak szlif to powieksza się cylinder o 0.25 mm
coś drogi szlif ja w swoim mieście za 20 zl zrobiłem :D
i dodam ze to była pojemność 125 ccm :D
chociaż nie wiem czy pojemność ma coś do ceny :D




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:16 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
No ja dałem do szlifu i powiedzieli mi, że do zapłaty będzie 30 zł. Także też nie wiem skąd ta cena u Ciebie, i powiem, że dobre szlify robią, a nie jakieś fuszerki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:50 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Nie wiem kumpel robił szlif w wsk to zapłacił 80zł. Możliwe że mi robili szlif na lepszym sprzęcie.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 6:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
no mi tez robil w wsk :D
i bardzo dobry szlif :D
i zaplaciłem jedynie 20 zl




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 16:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
kpkamil pisze:
jak szlif to powieksza się cylinder o 0.25 mm

Skąd to wziąłeś? Robi się tak, żeby usunąć rysy i w zależności jakie one są głębokie.
Cytuj:
i bardzo dobry szlif :D

I też jestem ciekaw po czym to poznałeś ;)




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 8:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
po pierwsze wiem ze o 0.25 bo jak kupujesz tloki to sa 1.00 pozniej 1.25 i tak co 0.25 i wgl typ co robi szlify gadal :|
a szlif bardzo dobry to czyli dokladny i wgl :|




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy