Dzisiaj jest 25 sie 2025, 13:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 6:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Chłopie, odpowiesz mi na pytanie?? Pytam 2 raz czy masz kranik sprawny, jak nie wiesz to sprawdź bo u mnie to było przyczyną. Ale czegoś nierozumiem, zalewa go ale świeca sucha? :shock:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 6:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Na początek zmień świecę i ustaw przerwę 5.5-0.6 jak to będzie sprawne to na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze raz zawór membranowy (weź go do buzi i zassaj, jak przepuści powietrze to jest walnięty, a jak tak że prawie wcale to powinien jeszcze pochodzić).




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 7:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
A czym mogę wyznaczyć tę przerwę??? Jak to się mierzy???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 7:09 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Jest taki przyrząd do mierzenia przerw dylatacyjnych , do kupienia w sklepach motocyklowych za 5 zł. Albo po prostu włóż śrubokręt pod elektrode, wygnij trochę do góry, jak nic to nie da to jeszcze trochę. A jak nie odpali, to nie wina świecy - chyba, że jest walnięta.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 11:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Właśnie nie wydaje mi się, że to świeca, bo była nie dawno wymieniana i daje naprawdę świetną, mocną iskrę. Tylko ze tak jak pisałem, jak zatkam miejsce filtra powietrza na gaźniku ręką to ręka jest mokra. A świeca dalej sucha... Sprawdzę dzisiaj ten króciec ssący, bo nie wiem gdzie to paliwo się podziewa...



Wisnia, czytając moje posty mógłbyś wywnioskować, że paliwo dochodzi do gaźnika bez problemów, także raczej kranik jest w porządku, nie sądzisz? Skoro pobiera paliwo?
Może jednak się mylę, to jak mam sprawdzić ten kranik?

P.S. Nie napisałem, że zalewa go. Bo w ów czas świeca była by mokra... nie sądzisz?


Ostatnio zmieniony 07 paź 2010, 11:22 przez krychulol, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 11:45 
**

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:06
Posty: 299
Pojazd:
Spróbuj wlać do cylindra paliwo .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 11:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
To pewnie jest dobry ale nie zaszkodzi sprawdzić, to potrwa minutę-dwie. Zdejmujesz wężyk od paliwa z kranika lub z gaźnika, jak Ci wygodniej. Paliwo nie powinno lecieć. Włączasz zapłon, kręcisz rozrusznikiem i wtedy paliwo powinno polecieć, puścisz starter to powinno przestać lecieć po chwili. Jeżeli tak to wygląda to kranik OK i można go wykluczyć z przyczyn.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
A więc tak:

Dzisiaj rano, jak poszedłem go odwiedzić, wlałem mu trochę benzyny pod świecę, to odpalił, lecz miał bardzo wysokie obroty. To go zgasiłem, bo nie mogłem go ujarzmić ^^. (pierścienie nowe, nie chciałem go katować) Ponownie nie odpalił. Próbowałem zrobić tak ponownie, niestety nie odpalił.

Pojechałem do miasta po świece, kupiłem NGK. Nie odpalił...
Nie podoba mi się mechanizm rozruchowy, zacinał się, gdy zdjąłem dekiel boczny od strony kopnika, patrzę na rolki-a one kwadratowe^^ To je wymieniłem na nóweczki, w ów czas gdy pasek był luźny, jeszcze nie naprężony dałem mu rozrusznik, żeby naciągnąć go. Odpalił, zgasiłem go ponownie, żeby mi wariator nie pier***** bo nie zakręciłem go dobrze, tylko tak o. Ponownie nie odpalił.


Sprawdziłem również króciec-bdb stan.
Kranik-w porządku
Sprawdziłem zawór membranowy-zassałem powietrze-nie przepuszał...gdy wydmuchiwałem, to wiadome, że tak.- Także zawór odpada.
Świeca-Odpada-bo kupiłem nową tak jak wyżej napisałem.
Gaźnik odpada-bo mam 2 i na jednym i na drugim nie pali.
Kompresja-w porządku wymieniłem pierścienie na RMS'a-już pisałem.


Pomocy, nie wiem co robić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 9:51 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 9:49
Posty: 2
Pojazd:
Ja tu nie wiem co robić, pewnie bym się tak samo poddał i oddał go do mechanika. Może jednak ktoś Ci tutaj pomoże




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 13:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Pomoże mi ktoś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 13:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Twardy ten CPI nie chce się poddać :D A może coś ze stacyjką i odcina iskrę? Albo fajka, w ogóle to iskra jest dobra tak? Bo wcześniej pisałeś, ale czy on jej nie gubi..




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 13:48 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
napisz czy jest iskra jak kopiesz kopka albo kręcisz rozrusznikiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 14:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Czytając moje posty powinieneś wywnioskować, że tak. Bo już to opisałem. Czytaj cały problem, a nie tylko moją ostatnią wypowiedź. Proszę o dalszą pomoc....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 17:25 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 9:49
Posty: 2
Pojazd:
Sprawdź świecę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 17:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
kozyra pisze:
Sprawdź świecę



Czytaj moje posty.




P.s.

Zrobiłem dzisiaj inny bajer, ściągnąłem gaźnik, i wlałem do króćca benzynę aż po sam koniec, aby sprawdzić, czy zasysa w ogóle paliwo. I co się okazało? Że momentalnie wsiąknął paliwo, a i tak nie odpalił.

Czyli sprawa komplikuje się za zaworem membranowym.


Pomocy koledzy....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 17:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
kozyra, daruj sobie takie daremne posty, piszę że kupił nową świece, iskra jest dobra, na starej też była!

krychulol, zrób tak:

1. Ustaw iglicę na środkowy ząbek (3)
2. Wykręć śrubkę od mieszanki/powietrza o 1,5obr
3. Wykręć śrubkę od obrotów o 5obr
4. Sprawdź szczelność przy filtrze powietrza

Jeśli to nie pomoże to sprawdź uszczelniacze wału.

Aaa, szczelinę na świecy mierzy się szczelinomierzem (10-15zł).




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 17:33 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Może mi ktoś pokazać gdzie znajdują się uszczelniacze wału? Jakieś zdjęcie najlepiej, bo na sucho to nie zrozumiem. Jak to sprawdzić i jaki koszt ewentualny?


Kamek46 pisze:
kozyra, daruj sobie takie daremne posty, piszę że kupił nową świece, iskra jest dobra, na starej też była!

krychulol, zrób tak:

1. Ustaw iglicę na środkowy ząbek (3)
2. Wykręć śrubkę od mieszanki/powietrza o 1,5obr
3. Wykręć śrubkę od obrotów o 5obr
4. Sprawdź szczelność przy filtrze powietrza

Jeśli to nie pomoże to sprawdź uszczelniacze wału.

Aaa, szczelinę na świecy mierzy się szczelinomierzem (10-15zł).



To juz zrobione dawno i przetestowane z gaznikiem..


Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 17:37 przez krychulol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 17:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Uszczelniacze wału masz na wale, za wariatorem, z drugiej strony za magnetem (na końcu wału, czyli za rozrusznikiem itp. ale to oczywiste przecież). Wymiany można dokonać bez rozpoławiania silnika, zdiagnozować przez to czy ciekną.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 17:57 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 20:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
To czyli ucieka to paliwo gdzieś? Bo już się z tym wszystkim zaje*ałem.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Wisnia1504 pisze:
To czyli ucieka to paliwo gdzieś? Bo już się z tym wszystkim zaje*ałem.




No wychodzi na to, że tak...Nie odpali, a gdzie to paliwo się podziewa? No właśnie... Nie dam sobie chyba z tym rady, czeka mnie pewnie mechanik i strata kolejnych pieniędzy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy