Dzisiaj jest 12 maja 2024, 8:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1230 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 62  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 9:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
Wżery po piaskowaniu felg wypełni podkład epoxydowy ?




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 9:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
zależy jak głebokie są. ja bym przeszlifował papierami a później dopiero brałbym sie za kładzenie jakichkolwiek materiałów




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 10:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
Już wiem mniej więcej jak ten proces ma wyglądać tylko powiedzcie czy w dobrej kolejności ;)
Podkład epoxydowy
Podkład akrylowy
Szpachla (jeśli zostaną wżery)
Podkład pod baze
baza
i klar

Czy można szpachlować od razu podkład epoxydowy ?




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 11:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
epox - podkład akrylowt -baza i klar, ja bym tak to wyszlifował żeby nie używać szpachli. jeśli mus
to epox- szpachel -epox - podklad akryl - baza + klar.

pamiętaj szpachel szlifujesz na sucho!!!

p.s Kup puder bedziesz widział czy potrzebna szpachel czy nie

Nie szpachlujesz podkładku reaktywnego, gdybyś używał reaktywny wtedy
reaktywny - podkład akrylowy - szpachel - podkład akryl-> baza+klar




_________________

gg: 11602414


Ostatnio zmieniony 12 maja 2013, 9:58 przez pysk, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2011, 18:34
Posty: 36
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd:
Siema Panowie, słuchajcie nie wiem czy dobrze pisze, ale mam pytanie odtyczące malowania u lakiernika:
wiec tak bym dał plastiki od lakiernika ale dał bym mu tylko do pomalowania na kolor i bezbarwny, a przygotowałbym je u siebie, czyli przeslifował oraz dał w podkład i zezlifował podkład a lakiernik by tylko musiał prysnąć, i tu pytanie, jaka cena by wysza na oko Panowie za wszytskie owiewki do Roxa?




_________________

--->>BLUE & BLACK AeRoX S6 RaCiNg PoRtInG bY SaNcHoS1<<---
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=183693
-------------------------------------------------------
"Nie Liczy Się To Jakie Masz Częsci Ale To Jak Umiesz Tym Jeździć"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 9:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Cytuj:
Siema Panowie, słuchajcie nie wiem czy dobrze pisze, ale mam pytanie odtyczące malowania u lakiernika:
wiec tak bym dał plastiki od lakiernika ale dał bym mu tylko do pomalowania na kolor i bezbarwny, a przygotowałbym je u siebie, czyli przeslifował oraz dał w podkład i zezlifował podkład a lakiernik by tylko musiał prysnąć, i tu pytanie, jaka cena by wysza na oko Panowie za wszytskie owiewki do Roxa?



Głupi jesteś? Czy głupiego szukasz?

A co jeśli lakier odpadnie po tygodniu ? co jeśli zacznie pękać?, Co jeśli lakier zacznie siadać? Co jesli pojawią się wżery? Co jeśli lakier sie zważy ? Co jeśli.....

Moge wymieniać i wymieniać... Kogo będziesz winił ? pewnie lakiernika bo to przecie on położył lakier... Ehh szkoda gadać... Zaden szanujący lakiernik nie zgodzi się na takie coś... A gównozjad na pewno weźmie i bedzie miał na to wyjeba**** co dalej z tym bedzie...

Nie rób nic daj majstrowi on zrobi to lepiej :-)

Koszt średnio to 300 zł od elementu od początku do końca.




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 23:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Miałem ogarnąć Runnera pistoletem, lecz poczytałem o różnych filtrach do pistoletów i innych takich, a do tego znajomy ma sprężarkę o pojemności zaledwie 24l i w związku z tym odświeżę go sprayami, gdyż i tak gorzej wyglądać nie może ;)
Chcę ogarnąć pęknięcia i braki żywicą i szpachlą, i całość przejechać papierem 800-1000, gdyż takie poradniki widzę w sieci.
Moje pytanie jest takie:
Jedne z najlepszych sprayów to MOTIP i chciałbym nie wydać zbyt wiele pieniędzy, więc widzę na Allegro puszki po 500ml za 15 PLN, co jest dobrą opcją.
Moja wizja jest taka:
1. Naniesienie podkładu: http://allegro.pl/profesjonalny-podklad ... 23468.html
2. Naniesienie czarnego połysku: http://allegro.pl/spray-500-ml-czarny-l ... 23355.html
3. Naniesienie lakieru bezbarwnego, dla uzyskania lepszej trwałości i lepszego połysku: http://allegro.pl/spray-bezbarwny-500-m ... 85515.html

Myślałem o macie: http://allegro.pl/profesjonalny-lakier- ... 23390.html lecz nie mam pojęcia jak się maluje w przypadku takiej farby i w ogóle jak Runner by wyglądał pomalowany takim kolorem ;)

Napiszcie mi proszę czy dobrze napisałem swój plan malowania, oraz czy podałem dobre produkty w linkach ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2013, 8:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Pęknięcia musisz pospawać! Wżery też próbowałbym zatopić.

Musisz położyć PZP(podkład zwiększający przyczepność), później podkład akrylowy, później lakier akrylowy, a później ten bezbarwny chociaż jak dla mnie on jest zbędny i nie ma sensu go kłaść!

Pamiętaj żeby te twoje spraye były dedykowane do tworzyw sztucznych takich jak plastik. Żeby te materiały zawierały uelastyczniacz!

Mat robisz tak samo jak inny lakier tylko że jeśli będzie jakiś syfek, czy zrobisz zaciek nie będziesz mógł tego spolerować i tylko bedzie ratowało sie lakierowanie od nowa




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2013, 9:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
Cześć

Ile lakieru na czaszke i pół boczku do nrg ?




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 18:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
100 ml ale weź lepiej 200 ml bo przy psikaniu waszymi zabawkami pójdzie wiecej i pewnie bedziesz poprawiał po sobie




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 22:35 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 22:26
Posty: 3
Pojazd:
Siemka

Pilne pytanie !
Chce wymalować motorek na czarny mat i teraz pytanie brzmi :
Jaki muszę kupić podkład , lakier i bezbarwny ? ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Powiem Ci tak lakierowanie w mat jest bardzo ale to bardzo cholernie trudne. A dlaczego ? ponieważ jeśli nie masz idealnych warunków na lakierze siądą syfki, ponadto jeśli zrobisz zaciek nie bedziesz mógł go usunąć bo to jest właśnie mat. ze zwykłego połysku pyłki/syfki/zacieki możesz zeszlifować a później wypolerować pastą polerską. Mat nie wybacza błędów :-)


Czego potrzebujesz?
Podkład zwiększający przyczepność (PZP)
podkład akrylowy szary
Uelastyczniacz
Lakier bazowy czarny
Lakier bezbarwny matowy(klar matowy)


Zamiast bazy i klaru możesz kupić lakier akrylowy czarny mat




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 19:47 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 22:26
Posty: 3
Pojazd:
Wielkie Dzieki ; )

a jeszcze jedno , tak jak napisałes taka ma byc kolejnosc malowania ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 22:28
Posty: 19
Pojazd:
Cześć, postanowilem pomalowac dolna czesc skutera na czerwono czyli taki jaki jest teraz lecz musze wypelnic rysę i dziure w plastiku. Malowac sprayem czy pistoletem + sprężarka? Scierajac farbe papierem scierac do bialego plastiku czyli do zera czy tylko zmatowic i czerwony lakier zmatowiony bedzie sluzyl jako podklad? Ile musialbym kupic ml farby w sprayu/pistolecie? O jakiej gramaturze papiery kupic? bardzo prosze o pomoc :<
Plastik wyglada tak: http://allegro.pl/plug-plastik-dolny-ch ... 65622.html
bez tego zlamania...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 14:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
@Dziewan109, Nie.
kolejność
1 PZP
2 95% podkład akrylowy szary + 5% uelastyczniacza
3 lakier bazowy
4 95% lakier bezbarwny + 5% uelastyczniacza


bądź zamiast pozycji 3 i 4
95% lakier akrylowy + 5% uelastyczniacza

Podałem kolejność oraz proporcje ile dolać uelastyczniacza, nie polecam więcej bo może być cięzko szlifować

@Lacoste
kolejność
zeszlifuj wstępnie wszystko p240 na maszynce bądz p800 na mokro, odtłuść wszystko. Rozszlifuj uszkodzone miejsca. Jeśli powierzchnia jest w bdb stanie nie ma sensu zdzierać wszystkiego do zera, ale można. Połóż podkład zwiększający przyczepność, a później podkład akrylowy z domieszką uelastyczniacza. Jeśli nadal rysy są widoczne użyj szpachli wypełniającej szpachel szlifuj na sucho p800(tylko na sucho szpachel pochłania wilgoć) pokryj jeszcze raz element podkładem akrylowym z domieszką uelastyczniacza ewentualnie samą szpachel. Jeśli już jest wsyztsko dobrze. odtłuść a następnie przeszlifuj wszystko na wode na mokro p1200 lub maszynką p800 na sucho. Odtłuść całą powierzchnię. Na tak przygotowaną powierzchnie możesz nałożyć lakiery masz 2 możliwośći
Pierwsza:
lakier bazowy a następnie na niego lakier bezbarwny z domieszką uelastyczniacz
Druga
Lakier akrylowy z domieszką uelastyczniacza

Do odtłuszczania używaj zmywacza sylikonowego, przydadzą Ci się ściereczki antystatyczne.
Uelastyczniacza dolewaj max 5% w stosunku do ilości podkładu bądź lakieru który rozrobiłeś.


Nie baw sie w spraye bo to nie bedzie ładnie wyglądać, przydałby Ci się dobry pistolet pokroju chocby Iwata Air Gunsa impact to takie minimum chyba że posiadasz jakąś SATA(nie istnieją zamienniki tego pistoletu, a te smieci na allegro po 100, 400 zł to śmieci ), przydałby Ci się też dobry kompresor z wydajnością rzeczywistą na wyjściu powyżej 400 l/min no i oczywiście blok przygotowania powietrza, odwadniacz, odolejacz np CKD 1/2 cala, do tego jeszcze złączki na 1/2 cala i przewody na 1/2 cala. Ahh i zapomniałbym jakiś dobry filtr i reduktor pod pistolet SATA, devilbiss, iwata itp




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 17:22 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 22:26
Posty: 3
Pojazd:
poszperałem po internecie

http://www.elakiery.pl/prod/117,2618,46 ... 9071-59072 Poleć znajomym
http://www.elakiery.pl/prod/117,34,31,c ... astikow-1l Poleć znajomym
http://www.elakiery.pl/prod/117,2633,46 ... jacy-59107 Poleć znajomym
http://www.elakiery.pl/prod/371,1310,19 ... y-cakowity Poleć znajomym
http://www.elakiery.pl/prod/114,2722,48 ... 10-do-bazy Poleć znajomym

czy tez rzeczy ktore znalazłem bd dobre ? i czy jest wszystko czego bd potrzebował ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 23:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
ehhh kolego troche inaczej

klar: http://www.elakiery.pl/prod/371,1310,19 ... y-cakowity
uelastyczniacz
podkład akrylowy: http://www.elakiery.pl/prod/117,2209,40 ... rba-podkad zwiekszający przyczepność: http://www.elakiery.pl/prod/117,2618,46 ... 9071-59072
do tego w mieszalni musisz sobie dorobić czarnego lakieru bazowego




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 8:15 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 14:50
Posty: 44
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Pojazd:
Witam, mam kilka pytań do was co do malowania i szpachlowania plastików, dodam jeszcze że na plastiku mam kilka ubytków w lakierze i kiedyś już była tam kładziona nie duża ilość szpachli.

1. Jakim papierem wyrównać te plastiki, później szpachle wyszlifować i zmatowić plastiki.
2.Jakiej firmy kupić szpachle, i czy muszę malować pod szpachle bezbarwnym albo czymś innym czy nakładać od razu.
3. Jakiej firmy kupić lakier do malowania pistoletem, skuter teraz jest w kolorze srebrnym a chce go zrobić na taki kolor http://www.grafikanamotoc...ped_406x375.jpg
4. I jakie jeszcze spraye lub inne rzeczy do malowania będą mi potrzebne.
Proszę jeszcze o opisanie czynności które wykonuje się po kolei, będę również wdzięczny za zdjęcia plastików jak one maja wyglądać po zmatowieniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Pisałem o tym już nie raz tutaj....

AD.1 p240 maszynowo na sucho albo p400 ręcznie na mokro
AD.2 Kup NOVOL'a. Przygotowane plastiki z punktu odtłuszczasz zmywaczem sylikonowym, nazstępnie nakładasz podkład zwiększający przyczepność(pzp) a na to po wyschnięciu nakładasz podkład akrylowy. Pózniej całość p240 maszynowo albo p500 na mokro. Teraz dopiero szpachel dopiero szpachel. szpachel obrabiasz p240. po obróbce odtłuszczasz wszystko zmywaczem i przykrywasz całość od nowa podkładem akrylowym. Po wyschnięciu podkładu szlifujesz maszynowo p800 albo ręcznie na mokro p1200. Odtłuszczasz zmywaczem całość. Ta powierzchnia jest już przygotowana do nakładania lakieru bazowego oraz lakieru bezbarwnego, ale także możesz położyć na to lakier akrylowy
AD.3 bezbarwny cięzko powiedziec ja pracuje na spectralu, a jaki dla ciebie bedzie dobry ? nie wiem moze t4w 4444 premium ?
AD.4 idz z tym do majstra skoro nie masz o tym bladego pojęcia. Łatwo coś spier.... niż później to naprawić.




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 16:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
Nowola ogólnie nie polecam bo dożo dziórek po nim , do plastiku weź chodźby kit
do twożyw sztucznych tego trotona . Bo tam standox czy inne to pucha ponad 70zł a nie potrzeba ci tego pewnie aż 2kg

wtedy wystarczy że pokitujesz , plastic primer , raz dasz podkład

Aa w sumie . Jak by każdy dokładnie ten temat to by wszystko wiedział . jest tego ponad 50 stron i jest tam milion razy opisywane jak co zrobić po kolei .

Tylko że wam się szukać nie chce .




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1230 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 62  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy