Dzisiaj jest 19 sie 2025, 15:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 9:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Mi się wydaje że problem tkwi gdzieś w bynie, gaźniku, mieszance, albo nieszczelności czegoś..
Szukaj i pisz jak coś znajdziesz..




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 11:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
A może być to też przyczyna za lekkich rolek(4,9) albo za miękkiej centralki(Hebo +50)?




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 13:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Rolki Ok, a co do centralki to nie jestem pewien...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 13:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
A zobacz jak pracuje wariator, czy pasek wbija choć do połowy talerzy.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 14:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Może rolki za ciężkie, bo hebo lubi leciutkie.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 15:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
No jakby były za ciężkie to by się wkręcał na obroty tylko by mulił, a z tego co widziałem, to on raczej się nie wkręci




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 15:42 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 12:27
Posty: 101
Lokalizacja: Ok Warszawy
Pojazd:
może filtr za dużo powietrza daje
kompresja mała




_________________

pręd max 109 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 15:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 20:58
Posty: 153
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ja mam dwie propozycje:

1. wyjmij rolki z wariatora i zdejmij pasek i odpal czy wchodzi na obroty jeżeli tak to regulacja napędu

2.zdejmij filtr i przytkaj dwoma palcami filtr może za mało powietrza dostawać




_________________

motorynka stella 3km ---> malaguti f10 70ccm 8km ---> cagiva elefant 125ccm 32km

TomekT. pisze:
moze kota ci wciagło w gaznik xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Przy dyszy 72 i na najwyższym miejscu na iglicy skuter ma około 50-60%- mocy 2/4 gazu. Licznikowe 80 ale oszukuje o 20 czyli jakieś 60km/h. Czego mu brakuje do tych 100%?? Miał ktoś już taki przypadek??

Co do napędu to mam teraz centralkę Hebo +60 i rolki 4,9 to rozpędza się równo z malutkim mułem na początku.

M@rko944:
wario wchodzi na max-a a powietrza nie dostaje za mało. Być może za dużo ma powietrza ale kręcenie śrubko od regulacji powietrza nic nie daje.




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2010, 6:44 przez wietrzyk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 12:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Przepraszam za post za postem"!!"

Jestem tak w 80% przekonany że to wina za słabego wydechu ponieważ przejechałem się na wydmuchanych uszczelkach i skuter od razu lepiej wkręcał się na obroty oraz na wyższe. Więc myślę nad kupnem C16/20/21, który jest taki w miarę łatwy w regulacji?




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy