Dzisiaj jest 23 lut 2025, 14:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lis 2015, 16:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 9:07
Posty: 35
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Witam.
Skuter to Zipp Simpli, cały silnik na częściach Stage6/Malossi, bez Aku idzie jak burza, wkręca się pięknie na obroty. Po podłączeniu nowego, świeżo zalanego akumulatorka dostaje muła, nie ma szans żeby pojechał więcej niż 30 km/h. Gdzie szukać problemu ?
Jedyne co się zmieniło w elektryce to wywaliłem ssanie auto na rzecz ręcznego Stage6 i póki co nie mam podłączonej kostki przełącznika świateł/rozrusznika.
Może to jakaś błahostka więc liczę na wasza pomoc !
Pozdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lis 2015, 20:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Sprawdź napięcie ładowania przed i za regulatorem z aku i bez niego. Przedstaw wyniki to może coś wymyślimy, ale stawiał bym na regulator.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2015, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 9:07
Posty: 35
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
robdk pisze:
Sprawdź napięcie ładowania przed i za regulatorem z aku i bez niego. Przedstaw wyniki to może coś wymyślimy, ale stawiał bym na regulator.


Sprawa wyglada tak: z wypiętym regulatorem i wpiętym aku idzie jak burza, pięknie sie wkręca. Podepnę regulator, znowu sie nie chce wkręcać.
Napięcie mam tylko na kablu czerwonym przed regulatorem 6v na wolnych bez aku i rośnie wraz ze wzrostem obrotów. :/
Natomiast z aku napięcie na czerwonym ponad 12v ale to raczej ok bo juz akus podaje te 12v.
Co robić dalej ?
Mierzyć napiecia miedzy kolejnymi kablami od regulatora ?

Edit: z iskrownika wychodza 3 kable z cewek, i kazdy z kazdym sie zwiera, a to chyba problem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2015, 17:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wychodzi na to, że posiadasz ładowanie z trzech cewek i są połączone równolegle. Jedne końce są połączone do wspólnej masy, a drugie wychodzą do regulatora napięcia. Skoro pominąłeś regulator i śmiga jak należy to już masz winowajcę, kolega robdk wychwycił problem. A tak ode mnie to nie jeździj bez regulatora napięcia, bo bardzo szybko zniszczysz sobie akumulator.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 19:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 9:07
Posty: 35
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Gummma pisze:
Wychodzi na to, że posiadasz ładowanie z trzech cewek i są połączone równolegle. Jedne końce są połączone do wspólnej masy, a drugie wychodzą do regulatora napięcia. Skoro pominąłeś regulator i śmiga jak należy to już masz winowajcę, kolega robdk wychwycił problem. A tak ode mnie to nie jeździj bez regulatora napięcia, bo bardzo szybko zniszczysz sobie akumulator.


Regulator nowy, poprawione połaczenia na kostce od iskrownika bo nie stykały i nie zawsze światła świeciły, kabel żółty od iskrownika byl utleniony i zjedzony dosłownie, wszystko poprawione, regulator nowy, teraz ładne się wkręca, lecz niestety żaróweczki z przodu się popaliły, wychodzi na to że idzie za dużo V na światła.
Tyle że już nie wiem co dalej :?:
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 12:43 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
To jeszcze sprawdź rezystor świateł.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2015, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 9:07
Posty: 35
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Problem rozwiązany. Przyczyną problemów z nadmiernym prądem na światła jak i nie wkręcaniem była świeca, założyłem starą B8HS i wszystko wróciło do normy, nowa BR8HS straciła iskrę i jest do kosza :)
Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy