Dzisiaj jest 05 mar 2025, 0:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2011, 16:22 
*

Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:52
Posty: 31
Pojazd: Piaggio Zip 4T
Witam Wszystkich
Mam taki problem z moim Piaggio Zip 4t. Otóż gaźnik czyściłem, regulowałem luz zaworów gdyż był zbyt mały, a mimo tego z tłumika strzela po zamknięciu gazu, oraz pracuje nierówno w dolnym zakresie obrotów. Czy ktoś ma pomysł co to może być???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 16:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Źle wyregulowałeś zawory bo te przerwy zawszę się powiększają niż pomniejszają, może to też być wina że zapłon przestawiony. Musiałeś coś grzebać




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 16:30 
*

Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:52
Posty: 31
Pojazd: Piaggio Zip 4T
Włąsciwie to on strzelał, dlatego postanowiłem sprawdzać co jest. Luz zaworów ustawiłem zgodnie z danymi producenta z książki serwisowej do Piaggio, zapłonu nawet nie ruszałem. Dlatego mnie zastanawia to strzelanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 16:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
a nie odkręcałeś czasem magneta? jak tak to może klin przy wyciąganiu się zerwał i strzela




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 16:37 
*

Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:52
Posty: 31
Pojazd: Piaggio Zip 4T
Magneta nie wyciągałem, ale mam też inny kłopot, może to z prądem związane. Silnik pracował mi ciągle na wysokich obrotach myślałem że to ssanie wymieniłem automat i nic dalej to samo. Napięcie zasilania ssanie to 7,5 V a instalacja ma przecierz 12V. Może tam jest cośnie tego. Wkurza mnie już ten skuter. Czy włosi nie potrafią zrobić nic dobrze....?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 16:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Rufuz, Akurat tak się składa że silniki Piaggio są to jedne z najlepszych silników a co najważniejsze najbardziej trwałych. Po prostu cała konstrukcja 4T w takich małych silnikach to jest nie wypał. Zobacz może moduł do wymiany




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 16:44 
*

Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:52
Posty: 31
Pojazd: Piaggio Zip 4T
Właśnie ze względu na opinię kupiłem Piaggio,a 4T podobno miał być bardzo trwały. Zobacze co jeszcze z nim będzie, narazie mam dość grzebania. Dzięki za info. Pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 16:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
to jest dużo? To ja Cię pozdrawiam:) Wydaję Ci się bo paliwo podrożało;p Nie wiesz ile ja bym dał za takie spalanie, ale ja mam 2T :P




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 16:55 
*

Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:52
Posty: 31
Pojazd: Piaggio Zip 4T
hehe no tak masz 2t ale...... widzę tuning czyli nastawiony na osiągi a osiągi muszą kosztować :) mi zależy na dojazdach do pracy w lecie tanio, bo spodobało mi się jeżdżenie z wiatrem niemalże we włosach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 15:26 
*

Rejestracja: 08 sie 2011, 13:02
Posty: 5
Pojazd:
u mnie jak strzelal to byla wina swiecy to ja wymien.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 8:16 
*

Rejestracja: 25 lip 2011, 15:13
Posty: 53
Lokalizacja: płock
Pojazd:
nieewiem czy pomoge, ale jak u mnie w 2t strzelało i potem gasł to był przygnieciony wężyk od odpowietrzania baku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy