tylko że ja mam wszystko wszysciusienko nowe jak pisałem wyżej ale nie ważne
zauważyłem przed chwilą coś dziwnego mianowicie
jak odpale skuter to po chwili zaczyna piszczeć w cylku (odpalałem w tę sobotę)
dziś zakręciłem magneto pisku nie ma ?!
pierścienie do wymiany mimo że są nowe czy poprostu źle je złożyłem ?
ps skuter ma w uj przebieg ale pompki olejowe to przeżywają skutery
![:D](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_biggrin.gif)
więc wątpie poza tym
gdyby pompka nie działała nie było by oleju na górze głowicy i nie zmieniał by się poziom oleju
czy nie mam racji ?
-- 07 lip 2014, 18:33 --
z ostatniej chwili rozebrałem a tu moim oczom wyłonił się widok najgroszy z najgorszych....
syf w oleju.... tłok był cały w oleju z piaskiem (chyba) na górze głowicy też był piasek z olejem...
no i mamy powód dziwnego przycierania się.... tłok przycierał się od dziurek olejowych w dół...
przyczyna to pieprzony piasek....
pytanie do was jak najlepiej wyczyścić silnik z tego gówna ? jest konieczność rozpolawiania silnika ? bo naprawde nie mam najmniejszej ochoty tego robić....
-- 17 lip 2014, 19:13 --
witajcie ponownie rozwiązałem przycieranie się w karterach silnika było pełno zużytego oleju i drobnego piasku
problem następny który mnie przerasta więc tak:
po oczyszczeniu złożeniu itp odpalić chciałem odpalił za drugim razem
pochodził dosłownie z 5sek i zgasł odpalił jeszcze dwa razy na 2-3 sek
i trup nie chce odpalać wgl dodam że jak się przycierał nie wymieniłem
pierścieni ani tłoka (bo nie były mocno porysowane i w dodatku nówki sztuki)
tłok porysowany od pierścieni olejowych w dół
wymieniać ? da to coś ? czy może inna przyczyna ?