Dzisiaj jest 13 maja 2024, 22:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 273 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 12:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
świeca cr7eix zawór jak nowy a pompki mam dwie sprawne i to samo jest.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 12:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
nie ma co apcia swietna ;) moim zdaniem wtrysk jest lepszy jak sie dba ;) mniejsze spalanie itp;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 12:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2011, 20:58
Posty: 15
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazd:
mass143, kompresja jaka ? węże szczelne ? wtrysk daje mgiełkę ? :P

mati7374, uwielbiam wtrysk :D




_________________

Wbijajcie do mojej Apki SR ditech 70/50 MALOSSI
Projekt skończony :D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 12:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
wtrysk jest okey sam kiedys mialem kupiic apke na wtrysku ale sie nie udalo ..;/ Twoja apka jest przepiekna ^^ zawsze je kochalem zapraszam do mnie bedzie ciekawie ;) :D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 14:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2011, 20:58
Posty: 15
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazd:
mati7374, ale wiele ludzi [tzw promechanicy specjaliści] twierdzą że ditech to gówno i wyznają tylko gaźnik, no oczywiście jak się bierze kasę za naprawę na używanych częściach po 100 i bierze się 600zł za naprawę i potem po miesiącu padnie to idzie zła opinia o ditechach że to gówno. To samo co chałupnictwo, np taśma teflonowa zamiast oringu na wtrysku. Są też magicy co kompresorek powietrza przecierają papierem 2000 i dają nowy pierścionek na tłoczek, i jak działa to biorą kase jak za nowy kompresor a jak nie działa to kupują używkę za 100zł i jak chodzi to biorą 600zł. Nie mam zamiaru nikogo uczciwego obrażać, ale naprawy ditecha powinno robić się na nowych częściach, i wtedy wszystko pochodzi długo. Może ditech jest droższy w eksploatacji no ale żwawszy od gaźnika i przede wszystkim spalanie niższe o prawie połowę.




_________________

Wbijajcie do mojej Apki SR ditech 70/50 MALOSSI
Projekt skończony :D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 14:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
normalny, szczerze nie mierzyłem, ale po wakacjach był szlif i tłoczek vertexa;) wszystko szczelne, wtrysk bije piękną mgiełką a i tak qpa. przy 0*C odpala za 10 strzałem z rozrusznika i gaśnie co chwilę na zimnym silniku a jak jest ciepła to na wolnych chodzi tak jakby co parę s gubiła iskrę.

to co zaoszczędzisz na paliwie wydasz na świece albo inne gówna do techa. miałem nrg purejet zrobiłem prawie 5tyś na wtrysku i była bajka później zaczął palić świece, przerywać itp i poszedł na sprzedaż. kupiłem ditecha i zrobiłem nim.. 50km i poszło 3 świece. dzięki za taką zabawę:) ditech jest fajny jak jest nowy albo kupowany z pewnego źródła. Mało pali ok ale czy ja wiem czy taki żwawy.. mając nrg na serii ustawiałem się z kumplem na runnerze p/g z dellorto 17.5 i szliśmy równo :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2011, 20:58
Posty: 15
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazd:
2suw nigdy nie będzie chodził równo na wolnych, kurde może czujnik temp, przez niesprawny czujnik mogą padać świece. Jeśli wtrysk robi mgiełkę, komprecha jest ok, to albo kabelek gdzieś przerwany, albo świeca [może padać przez niepoprawne wskazanie czujnika temp]. Musiałbyś go rozebrać wszysto przeczyścić, sprawdzić stan wszystkiego, złożyć i musi chodzić :] Masz cała zimę pokombinuj i zostań z nami ditechowcami :P




_________________

Wbijajcie do mojej Apki SR ditech 70/50 MALOSSI
Projekt skończony :D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 14:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
normalny, miałem jak pisałem NRG PJ i chodził równiutko także ;)

owszem wyrzuca co jakiś czas błędy związane z temperaturą np. za małe napięcie na czujniku, uszkodzony czujnik lub uszkodzony zegar ewentualnie nieprecyzyjne wskazania temperatury ale czujnik sprawdzałem tym sposobem na oporność (nawet kupiłem drugi - też sprawny) i tak są te błędy.

jaką temperaturę utrzymuje Ci według zegarów?:p u mnie wskazówka czasem w upalne dni jak jechałem wolno wskakiwała na 1/2 przeważnie leżała na 1/6 czyli tak 0,5cm od najniższego położenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 14:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2011, 20:58
Posty: 15
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazd:
Nie mam termostatu więc jak jeżdzę po mieście to temp nie podnosi się nic [ja też mam inny cylek, malossi ma o wiele większą "pojemność płynu chłodniczego niż seria] ale jak jade gdzieś dalej na full manecie to mi nie przekracza 1/5 wskaźnika




_________________

Wbijajcie do mojej Apki SR ditech 70/50 MALOSSI
Projekt skończony :D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 15:08 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
Ja mam wtrysk.
Zakupiony nowy kompresor swieca irydowka i jest wszystko idealnie.
Na starym kompresorze swieca padala po 30 min jazdy. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 15:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 20:33
Posty: 133
Lokalizacja: Piździgórki Śląskie
Pojazd:
Witam. Nie wiesz może, czemu mi na zegarach pod prędkościomierzem pika ta kontrolka "injector check" ?
Czy to jest normalne? Po twoim filmie nie widać, żeby w ogóle to tam się zaświeciło albo pikało jak mi.?




_________________

" Była Sfera, następna Sfera, jeszcze jedna Sfera, potem R50X, a teraz ponownie Sfera i Apcia "

<3 love Sfery.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 15:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Sferamera, masz błędy. ciężko poszukać:D

http://apriliasr.pl/stara/topics29/diag ... -vt249.htm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 15:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2011, 20:58
Posty: 15
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazd:
Sferamera, no masz poważny błąd skoro ci miga.




_________________

Wbijajcie do mojej Apki SR ditech 70/50 MALOSSI
Projekt skończony :D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 20:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 20:33
Posty: 133
Lokalizacja: Piździgórki Śląskie
Pojazd:
normalny, OKey. Rozumiem. Czy to może coś mieć jakieś negatywy, że np. skuter mi zgaśnie czy cos? potrzebuje szybkich odpowiedzi ;/ Chcę go kupić i nie wiem czy sobie sam dam rade z tymi błędami? Będę musiał do kogoś dać to?




_________________

" Była Sfera, następna Sfera, jeszcze jedna Sfera, potem R50X, a teraz ponownie Sfera i Apcia "

<3 love Sfery.


Ostatnio zmieniony 24 gru 2011, 20:23 przez Sferamera, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 20:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2011, 20:58
Posty: 15
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazd:
Najlepiej sprawdzić co to za kod błędu

Aby odczytać zapisane w pamięci ECU błędy należy przejść w tryb warsztatowy, aby tego dokonać należy:

:arrow: 1. Wyłączyć zapłon (kluczyk w pozycji OFF)
:arrow: 2. Przekręcić manetkę w pozycję pełnego otwarcia przepustnicy
:arrow: 3. Trzymać manetkę w pozycji pełnego otwarcia przepustnicy
:arrow: 4. Włączyć zapłon (kluczyk w pozycji ON)
:arrow: 5. Kontrolka IC zaświeci się na 2 sek i zgaśnie na 3 sek
:arrow: 6. Gdy tylko kontrolka IC zaświeci się puścić manetkę

Po wykonaniu tych czynności ECU przechodzi w tryb warsztatowy i umożliwia odczytanie kodów błędów zapisanych w pamięci.

Jeżeli ECU nie ma zarejestrowanych błędów po 4 sekundach kontrolka IC zgaśnie. Jeżeli ECU zarejestrowało błędy zostaną one przedstawione.

Kod błędu składa się z następujących sygnałów:
:arrow: 4 sekundowy ciągły sygnał świetlny
:arrow: 0.5 sekundowe błyśnięcia (suma błyśnięć oznacza kod błędu)
:arrow: 4 sekundowa przerwa

Aby wykasować błędy z pamięci ECU należy odczekać do wyświetlenia wszystkich kodów błędów 4 razy. Po zakończeniu kontrolka IC powinna zgasnąć, co oznacza wykasowanie błędów z pamięci. Gdy kontrolka nie gaśnie i wyświetlane są błędy więcej niż 4 razy, oznacza to, że źródło błędu nie zostało usunięte.

Lista błędów wraz z priorytetami:

1 - Priorytet 1 - przegrzanie silnika
2 - Priorytet 2 - uszkodzenie w obszarze zapłonu (cewki, pick-up)
3 - Priorytet 2 - podwójny błąd adaptacji przepustnicy
4 - Priorytet 2 - błąd adaptacji pierwszego obwodu przepustnicy (TPS)
5 - Priorytet 2 - błąd adaptacji drugiego obwodu przepustnicy (TPS)
6 - Priorytet 2 - błąd pierwszego obwodu przepustnicy (TPS)
7 - Priorytet 2 - błąd drugiego obwodu przepustnicy (TPS)
8 - Priorytet 1 - błąd obu obwodów przepustnicy (TPS)
9 - Priorytet 1 - niskie napięcie akumulatora lub odłączone ECU
10 - Priorytet 1 - uszkodzenie pompy oleju
11 - Priorytet 2 - uszkodzenie wtryskiwacza powietrza (bezpośredniego)
12 - Priorytet 2 - uszkodzenie wtryskiwacza paliwa (pośredniego)
13 - Priorytet 2 - uszkodzenie cewki zapłonowej
14 - Priorytet 3 - uszkodzenie pompy paliwa
15 - Priorytet 2 - przekroczenie obrotów maksymalnych
16 - Priorytet 3 - uszkodzenie zasilania czujników
17 - Priorytet 3 - zbyt wysokie obroty przy uruchomieniu silnika
18 - Priorytet 3 - uszkodzenie przewodów czujnika temperatury (przerwa obwodu)
19 - Priorytet 3 - uszkodzenie czujnika temperatury (zbyt wysoki prąd)
20 - Priorytet 3 - uszkodzenie wskaźnika temperatury
21 - Priorytet 2 - uszkodzenie kontrolki IC
22 - Priorytet 2 - niskie napięcie zasilania czujników
23 - Priorytet 3 - uszkodzenie czujnika ciśnienie (nie we wszystkich modelach ECU)




_________________

Wbijajcie do mojej Apki SR ditech 70/50 MALOSSI
Projekt skończony :D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 20:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 20:33
Posty: 133
Lokalizacja: Piździgórki Śląskie
Pojazd:
Dobrze rozumiem. Napisz mi na priv twój numer gadu gadu porozmawiamy porządnie bo w ogóle nic nie rozumiem ;//




_________________

" Była Sfera, następna Sfera, jeszcze jedna Sfera, potem R50X, a teraz ponownie Sfera i Apcia "

<3 love Sfery.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 0:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Sferamera, lol ? dajesz pełny gaz włączasz kluczyk i czekasz aż kontrolka się zaświeci, puszczasz i zaczyna migać a ty liczysz i sprawdzasz błąd. ogarnij




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 11:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2011, 20:58
Posty: 15
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazd:
Filmik przedstawiający moją robotę przy apce od kupna do dziś. Ale jeszcze dużo z optyki jest do zrobienia :P



http://www.youtube.com/watch?v=rV9QJc1H ... V3SNGANLjC




_________________

Wbijajcie do mojej Apki SR ditech 70/50 MALOSSI
Projekt skończony :D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 11:52 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
normalny,
Heh. A może kiera bmx?
Wiem że przy di-techu jest z tym problem bo licznik musi być w razie błędów ecu.
Jednak sam posiadam kierownice bmx i licznik oddałem do zakładu w ktorym spawaja plastiki.
Zrobili mi z plexi "pomalowanej na czarny" taka jakby obudowe na licznik.
Wygląda to zaje*iscie i nie musisz wydawać 1000 zł na koso.
Pomysł nad tym. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 12:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2011, 20:58
Posty: 15
Lokalizacja: Ostrzeszów
Pojazd:
No kiera BMX bedzie oczywiście, kurde pokaż fotkę tej obudowy, koso nie kosztuje 1000zł tylko 350, i jest miesce na własną diodę, czyli tam można dać IC. Ale pokaż tą fotkę tej obudowy :P




_________________

Wbijajcie do mojej Apki SR ditech 70/50 MALOSSI
Projekt skończony :D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 273 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy