Dzisiaj jest 04 maja 2024, 0:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2016, 15:24 
*

Rejestracja: 21 sie 2016, 11:37
Posty: 33
Pojazd: skuter
Zamontowałem cylinder 70ccm i skuter leci tyle samo co wcześniej nawet o 5km/h mnie jak jest tego przyczyna ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Problem
Post: 27 sie 2016, 16:01 
*

Rejestracja: 06 lut 2016, 20:10
Posty: 20
Pojazd: keeway matrix
A dobrze go zamontowałeś?
Jaki to cylinder?




_________________

Keeway matrix
Setup:
-Cylinder Stage6 streetrace
-Wydech Laser xpro
-Gaznik Motoforce 17.5 Ssanie S6
-Wariator Stage6 Sport PRO rolki 5g
-Sprzegło Motoforce Evolution
-Dzwon Motoforce Evolution
-centralka Stage6 strong
-Łożyska SKF
-New Racing C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem
Post: 27 sie 2016, 19:05 
*

Rejestracja: 21 sie 2016, 11:37
Posty: 33
Pojazd: skuter
Montował go prawilny mechanik, więc musi być git.Ale skuter ma zajebiste przyśpieszenie więc może rolki są za lekkie i ma przyśpieszenie a nie ma dobrego v-max jak na 70ccm. No bo są seryjne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem
Post: 27 sie 2016, 22:20 
*

Rejestracja: 06 lut 2016, 20:10
Posty: 20
Pojazd: keeway matrix
Ile konkretnie leci?
Cylinder china?
Bez sportowego wydechu i regulacji dobrego v-max'u nie osiągniesz. :/




_________________

Keeway matrix
Setup:
-Cylinder Stage6 streetrace
-Wydech Laser xpro
-Gaznik Motoforce 17.5 Ssanie S6
-Wariator Stage6 Sport PRO rolki 5g
-Sprzegło Motoforce Evolution
-Dzwon Motoforce Evolution
-centralka Stage6 strong
-Łożyska SKF
-New Racing C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2016, 5:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
U mnie na seryjnej 50cc leciał 65-70km/h, a na 70cc (chinie) też 65-70km/h tylko z lepszy przyśpieszeniem. Jak nie powiedział to musi być china :mrgreen:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2016, 9:31 
*

Rejestracja: 21 sie 2016, 11:37
Posty: 33
Pojazd: skuter
Cylek china. Czyli jeśli dam wydech s6 replica i wariator s6 sport pro i sprzegło s6 i dzwon s6 to to miał v- max dobrego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2016, 17:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wydech to podstawa, jak masz seryjny. Na super vmax się nie nastawiaj, bo nie wiele większy osiągniesz, niż na odblokowanej serii ze sportowym kominem. Za to moc jest odczuwalna i to sporo, a szczególnie jak kolega Grubek wspomniał przyspieszenie. W pierwszej kolejności ogarnij cały układ dolotowo-wydechowy, a później baw się napędem, bo jak rozbabrzesz sobie wszystko na raz to jestem pewien, że nie dojdziesz z tym końca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2016, 9:47 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
A dotarłeś go wgle czy od razu po zamontowaniu sprawdzałeś moc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2016, 12:03 
*

Rejestracja: 21 sie 2016, 11:37
Posty: 33
Pojazd: skuter
Dotarłem zrobiłem 500km. Czyli najpierw wydech a potem napęd i gażnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2016, 12:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Chyba to oczywiste? Zestroisz dolot i wydech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2016, 20:12 
*

Rejestracja: 21 sie 2016, 11:37
Posty: 33
Pojazd: skuter
Ja to tak się nie znam dokonca.

-- 04 wrz 2016, 21:12 --

A ile mm byście radzili do replica i na cylku 70 china 17,5 czy 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2016, 20:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ja na chinie 70 jeżdżę na 19mm i jestem zadowolony. Z regulacją żadnych problemów, a doszło trochę mocy i lepsze chłodzenie cylindra :<




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2016, 6:47 
*

Rejestracja: 21 sie 2016, 11:37
Posty: 33
Pojazd: skuter
Panowie dziękuję za wszystkie rady.Napewno się przdadza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy