Dzisiaj jest 03 sie 2025, 20:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Nowy Cylinder.
Post: 18 maja 2014, 19:33 
*

Rejestracja: 17 maja 2014, 13:45
Posty: 67
Pojazd: YAMAHA 4BX
Witam mam yamahe 4BX (BWS)
Czy przy wymianie cylindra tłoka itp na 70ccm muszę wymieniać wał na wzmocniony ?
Wał sprawdzałem żadnych luzów.Jaki cylinder z tłokiem polecicie ??nie kupuje china jak cos.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 maja 2014, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mal ... 1072.bhtml

Musisz zmienić łożyska na wale, jeżeli sam wał nie ma luzów. Bez sportowego wydechu cylinder tylko nieznacznie poprawi osiągi.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 0:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Dr Evo 70 :evil:

Poprawi osiągi mimo seryjnego układu wydechowego, ale np. z zx-r albo Pro Replicą to już inna bajka, zx-r by go tak nie męczył, mocy byś miał dużo więcej niż na seryjnym, a w przypadku Replicy ogień! :cool:

Wymiana łożysk to obowiązek przy takim cylindrze, gaźnik również by się większy przydał bo na 12mm czy na 16mm długo nie pojeździsz, zainwestuj w 19/21mm a nie pożałujesz, żadnych 17.5, bo żeby coś z tego było to dysza 115 przy 17.5 i będzie palił tyle co 21 na dyszy 80/90 .. a osiągi bez porównania lepsze na 21.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 17:01 
*

Rejestracja: 17 maja 2014, 13:45
Posty: 67
Pojazd: YAMAHA 4BX
Dobra następne co kupie to wydech i gaźnik na razie kupiłem WARIATOR POLINI Hi-Speed.
A cylinder kupie na końcu.
A kupiłem pasek napędowy o takich samych oznaczeniach jak poprzedni czyli 3AA-17641 (751x15,8x30) i założyłem go bo poprzedni pękł i skuter muł ze nie ruszy dopiero jak zaznaczyłem pisakiem na wario linie to na sam duł nie wchodzi :( a na samą górę też nie zostawia z 0,5cm to normalne ? podłożyłem podkładkę o średnicy takiej jak tulejka i dopiero jeździ ale moc stracił ale powoli wraca do formy.Szczególnie jak się zagrzeje to muli a na zimno idzie czym to jest spowodowane ?Przejechałem juz tak z 200km to chyba już się powinien dotrzeć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 18:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Proponuję zakupić cylinder proponowany przez Jakub03
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-dr- ... 0083.bhtml
Zaoszczędzisz 30zł i masz do tego trochę lepszy tłok niż w przypadku Malossi, gdyż Asso-Werke jest lepsze od Vertexa. Sam posiadam cylinder Malossi Sport 70 jestem bardzo zadowolony i nie moge złego słowa powiedzieć. Nie wazne który z tych dwóch cylindrów weźmiesz i tak będziesz zadowolony. Co do wydechu to replica będzie najlepszym wyborem :twisted:
Łozyska na wale i igiełkowe wypadałoby zmienić, natomiast wał jesli masz fundusze lub stary jest już w nie najlepszej kondycji tzn przegrzana korba lub luzy proponuję zmienić na wzmacniany i wypełniany najlepiej od Top Racing




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 20:25 
*

Rejestracja: 17 maja 2014, 13:45
Posty: 67
Pojazd: YAMAHA 4BX
Ok Dzięki już wszystko wiem co i jak kupić :) Jeśli wiecie coś na temat moich pozostałych postów to proszę o pomoc.Zamykam temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2014, 14:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Neonek94 pisze:
Dobra następne co kupie to wydech i gaźnik na razie kupiłem WARIATOR POLINI Hi-Speed.
A cylinder kupie na końcu.
A kupiłem pasek napędowy o takich samych oznaczeniach jak poprzedni czyli 3AA-17641 (751x15,8x30) i założyłem go bo poprzedni pękł i skuter muł ze nie ruszy dopiero jak zaznaczyłem pisakiem na wario linie to na sam duł nie wchodzi :( a na samą górę też nie zostawia z 0,5cm to normalne ? podłożyłem podkładkę o średnicy takiej jak tulejka i dopiero jeździ ale moc stracił ale powoli wraca do formy.Szczególnie jak się zagrzeje to muli a na zimno idzie czym to jest spowodowane ?Przejechałem juz tak z 200km to chyba już się powinien dotrzeć?


Jeżeli po zagrzaniu Ci zamula to centralka/sprężynki straciły swoje właściwości :) Wymiana na nowe rozwiąże problem. Odnośnie paska, jeżeli nie wchodzi od samego dołu to prawdopodobnie jest za długi.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy