Dzisiaj jest 19 lut 2025, 11:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 14:52 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Honda CBR 250ccm ma bardzo dobre osiągi..Nieco ponad 5s do 100kmh..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 15:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2010, 17:41
Posty: 115
Pojazd:
A może Dt 125? w 2t silne,ładnie wygląda,nie psuje się i nie jest droga i przedewszystkim wszędzie wiedziesz. http://allegro.pl/yamaha-dt-125-r-125-d ... 27402.html Np.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 15:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Polini05 pisze:
A może Dt 125? w 2t silne,ładnie wygląda,nie psuje się i nie jest droga i przedewszystkim wszędzie wiedziesz. http://allegro.pl/yamaha-dt-125-r-125-d ... 27402.html Np.

On będzie jeździł na drodze, nie ? To raczej DTX albo eR'ka, tylko na oponach enduro (szosowo-szutrowe).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Dt jest dobrą opcją dla ciebie. Ale tak jak mówi Borek.
Gs vs. Dt - Oczywiście że Dt.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 16:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
mocwiatru pisze:
Ja gdy się przesiadłem z 125 w 2t na 600 średniej klasy to można powiedzieć że się osrałem.


No nie przesadzaj :).


Jest ciężka, mocy starcza jak konie nie pouciekały przez lata eksploracji, ogólnie sprzęt uważany za bezawaryjny i idiotoodporny. 3lata obcowałem z tym sprzętem więc co nieco o nim wiem. Poza tym to jedyny sprzęt, który zamiast tracić na wartości z biegiem lat to staje się droższy :).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 17:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Asaroth, Uwierz że jednak :lol:
Chodzi mi o nową Yamahe Xj6.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 17:34 przez mocwiatru, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 17:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
sony551, Kieruj się mózgiem jak kupisz 125 2t np jakieś w super moto to na początek wystarczy. I nie sugeruj się tym że jeździłeś F2 kolegi bo nie wydaje mi się że robiłeś to dzień w dzień przez rok, kup 125 a nie pożałujesz bo może Ci to uratowac życie.




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 17:35 przez Krychu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 17:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
mocwiatru pisze:
Jeździłeś na czymś mocniejszym od swojego Rometa?

etz 150
etz 251
virago 750
Cbr f1
Cbr f2
Cbr f3
Gsx-r 750
Gsx-f 600

Sam mialem Cbr 750 wiec wiem co mowie nie ma filozofi przesiasc sie ze skutera na biegowke


mocwiatru pisze:
Ja gdy się przesiadłem z 125 w 2t na 600 średniej klasy to można powiedzieć że się osrałem.


Pozdro :lol:




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 17:58 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
kewin, tak miałeś cbrke i sie przesiadłeś na chinola.. pozdro i nie ściemniaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 18:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
kewin, dobry kozak z Ciebie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 18:02 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Przesadzacie i to ostro z tym osrywaniem sie i ciagłym gadaniem o śmierci w wiekszosci tematów o motocyklach. 60 koni w xj przyprawia cie o sraczkę... Podobnie jak w temacie gdzie młody kupił RS 125 która niestety nie ma tysiąca koni. Nie motor cie zabija ale twój chory łeb połączony z niedowładem prawego nadgarstka..

Patrze jak gnoje jezdza jakby manetki wcale nie było to krew zalewa. Zamontujcie sobie przyciski on/off zamiast rolgazów w kiblach i 125 bo wlasnie tak wygląda jazda co niektórych. Nie mówiąc już o redukcji w zakrętach i "zrywaniu" w ten sposob.


Dziękuje za uwagę :D Spocznij


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 18:05 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 18:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Ja bym brał CBR600 to naprawdę fajny motorek tylko co najważniejsze to to że moc jest zgubna pare razy damy w kitę i już fajne później pomiary prędkość i różne test :mrgreen: jak byś brał CBR600 to by ci wystarczyła na długo i spalania strasznego nie ma, tylko trzeba panować nad sobą żeby nie zakończyć życia około 20r życia :/ sam śmigam motorami od 8 roku życia zaczynałem od rometów itd i wiem co to jest odpowiedzialność na drodze że trzeba mieć oczy do okoła głowy bo wyciąć klina to nie problem pośliźnie ci się koło w zakręcie no i leżysz :O pozdro i sory za mały OT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Dobra zadecydowane bd napewno 125..... I bd wybierał miedzy RS a NSR i tylko te 2 modele mnie interesują ze ścigaczy..Na varadero niemam tyle kasy bo jeszcze są inne wydatki... R125 jak bym trafił w dobrej cenie do 5 tyś ale to nie realne..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 18:25 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Supermoto cie nie kręci? Są bardzo fajne i zwinne. DT byś dorwał. Jest całkiem sporym motocyklem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
no taka DT to by była niezła bo się nie psuję dostępność części duża silniki nie wyżyłowane bardzo wytrzymałe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 18:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Supermoto mnie kreci i to bardzo ale...Chce wmiare coś co ładnię wygląda..Może KTM EXC albo coś..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
KTM odradzam strasznie drogie części




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
hold pisze:
KTM odradzam strasznie drogie części

Tak, do 98r. może i ciężko znaleźć i mogą być drogie, powyżej żadnych problemów i ceny też normalne, tłok kosztuje tyle co do japońców, korba podobnie, ogólnie wszystkie elementy eksploatacyjne są na tym samym poziomie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 19:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Tsa... F4 polecajcie... Moim zdaniem to trochę chore kupować plastika 600 na pierwszy motor... Nie wiesz jak się zachowywać w zakrętach, jak i o ile redukować... itp, itd... Bardzo przyjemnym motorem na ogarnianie umiejętności zachowywania się na biegówce jest yamaha tt 600. (wydaje mi się, że nie jesteś idiotą, który wbija jedynkę bez sprzęgła przy starcie z manetką on :D, tylko dlatego polecam motor o mocy ok 40KM) Waży około 120kg, mocy ma pod dostatkiem, a micha od jeżdżenia się sama cieszy :)




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 19:31 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Znam człowieka który na pierwszy motor kupił cbr 900 rr. Jeździ już kilka dobrych lat.

Obrazek

Śliczna jest. Super motorek, wyższa od większości "ścigaczy" ale za to bardzo przyjemna. Zmienić jej tylko reflektor na polisporta i jest całkiem niegłupie moto które nie próbuje udawać ścigacza. To tyle, decyzja należy przeciez do ciebie.


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 19:33 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy